kan ik me heeel goed voorstellen meis, en weet je waar ik een hekel aan hebt,zoals mijn schoonzusje wist het,en dan zie je haar een keer,nadat ik de mk heb gehad,en dan zullen ze niet even vragen van meis hoe gaat het met je,
Ow Derona, dat herken ik zo! Sommige mensen weten echt niet hoe ze dat moeten doen, en zich geen houding te geven. Mijn eigen broer deed of er niks aan de hand was, en tegen mijn moeder maar zeggen hoe erg hij het allemaal vond. Zal ook wel, maar zeg dat dan tegen mij! Och, hij heeft wel weer hele lieve dingen voor me gedaan van de week, zal zijn manier van uiten wel zijn. Zo nu ga ik echt, toch maar dagje weg vandaag.
ja nou idd,nou mijn broer is normaal nuchter,maar die belde mij gelijk op toen hij het hoorde,en kwam ook meteen uit het werk naar ons toe,had ik nooit verwacht, want zaterdags begon de mk,en die week erop hadden wij een verjaardag van ons zoontje,nou er is 1 iemand,die kwam achter me aan lopen toen ik in de keuken was,die lief zei van meis hoe gaat het nu met je, zo liefs
Oh van dat meeleven herken ik gelukkig nog niet. Degenen die het weten en bijv. bellen vragen altijd eerst hoe het gaat met ons. Lijkt mij echt shit, als mensen zich bij je geen houding weten te geven. Sterkte meiden!
ach soms kun je het zo ook nog genees kwalijk nemen hihi mijnvriendin ook,die heeft zelf 2 kids,maar geen verstand van dit soort zaken, en die zei meteen kun je wel weer zwanger raken
Bij mij reageerd ook iedereen wel redelijk hoor Gelukkig wist nog niet iedereen het en alleen de naaste mensen en wat vast collega`s. Volgende keer wachten we ook netjes tot de 3mnd voorbij zijn ja alleen aan de ouders denk ik dan.
Hoi meiden, Wat is er veel gekletst zeg! Ik ben bang dat ik het niet allemaal onthouden heb wat ik gelezen heb @Freesia, wat ontzettend vervelend dat het allemaal zolang duurt. Wat zegt je vk hiervan? Heel veel sterkte meissie. @Molly & Jusi, gebrijp ik het goed dat jullie op dezelfde dag gecurreteerd worden? Ik hoop echt dat de cyclus daarna weer snel op gang zal komen en dat je weinig last zult hebben van de ingreep. @Phantasia, welkom en heel veel sterkte de komende tijd. @Go4baby, jouw laatste berichtje heb ik niet meer onthouden . Maar ik hoop dat het goed met je gaat. Oh ja, het ging over klussen. Ik merk dat ik in de week na de ovulatie wat terughoudender ben met klussen. Komt ook door de krampjes die ik af en toe gehad heb. Zal dat ook de natuur zijn of zijn dat overbodige zorgen? @Derona, vindt jij het wachten ook zo spannend? Elke keer als ik nu naar het toilet ga ben ik blij dat ik nog niet ben ga bloeden. Maar aan de andere kant weet ik niet wanneer ik zonder geklust te hebben ongesteld zou worden. Word je niet standaard 2 weken na de ovulatie ongesteld? @ex-juli mama's, goh wat jammer dat het zo vervelend is gelopen op het juli-topic. Hopenlijk kunnen jullie hier kwijt wat jullie kwijt willen op de ZP. Zelf kijk ik af en toe nog op de julipagina mee omdat ik van sommigen wil weten hoe het met ze gaat. Maar het is voor mij ook niet allemaal bij te houden. Het wordt weer een lekker weekend. Vandaag de verjaardag van mijn 'schoonzusje'. Morgen komen twee vriendinnen met aanhang en kids. Ik ga ze eerste een zelfgemaakte worteltaart voeren en daarna naar kindvriendelijk pannenkoekrestaurant met speeltuin, bos, kasteel, kinderboerderij. Hopenlijk wordt het zulk weer als het hier nu is. Daarna nog 1 weekje werken en dan anderhalve week vrij! Hierlijk.
ja ik vind het ook spannend hihi, zit nu op dag 28,wat ik normaal had,maja wel eerste ronde na mk,dus zou echt niet weten wanneer ik ongi ga worden
Heb nog even de zwangerschapsboeken weer uit de kast gehaald en de tijd tussen het ei en de volgende menstruatie is vrij constant (14 weken). Indien cycli afwijken zit het em vooral in de periode tussen de laatste menstuatie en het ei. Mijn ei heb ik gemeten dat was 4 of 5 december (dank u sinterklaasje...) en dus op 20 of 21 december testen! Oei oei, ik hoop dat ik mij kan inhouden! Derona, heb jij ovulatietestjes gedaan?
hallo meiden, kom hier ook even m'n neusje steken. Kop op wij allemaal he, onze tijd komt heus nog wel eens. 2008 wordt ons jaar Al had ik dat van 2007 ook al gezegd
4 de ronde, de eerste ronde was 49 dagen , eigenlijk 2 cyclussen direct na elkaar zonder ongi te worden. Als je ze als 2 telt is het de 5 de. Na deze ronde beginnen we met clomid
idd Zico 2008 word ons jaar en nu ook voor jou! Ben je weleens tegen gekomen op het nod-forum Januari hoop ik ook weer wat zicht te hebben in mijn cyclus. Denk dat ik maar van die test sticks ga halen... Freesia? hoe is het nu? je bent niet veel online geweest. Jullie kunnen bijna alweer testen derona en caro... spannend ga voor jullie duimen. Ga zo even met een vriendin met de nintendo wii spelen
Hee lieffies, Even vertellen over gisteren. We waren dus toch maar naar die verjaardag van mijn schoonmoeder gegaan. Ik voelde me redelijk en kon de pijn goed verdragen. Ook was er verder geen bezoek daar, alleen liefjes broer. Dus mocht er wat zijn, kon ik daar gewoon mijn ding doen. Komen we daar, na een best relaxte autorit, horen we dat we uit eten gaan 's avonds. Oeps, moest ik me echt even op instellen. Maar goed, pijn is pijn, waar dan ook, dus gewoon daarheen gegaan. Wel met de auto, de rest ging lopen, want dat zag ik echt niet zitten. In dat restaurant (wok en teppan yaki, heeeerlijk), begon de ellende weer. Hoe later het wordt en hoe aktiver ik ben, hoe erger. Maar zo erg als gister was het nog niet geweest. Heb gewoon gezellig meegekletst en gelachen, ik was alleen elke 5 minuten even stil en aan het puffen Op een gegeven moment had schoonmoeder dat feilloos door Liefje ook natuurlijk. Maar ik kon er ook wel weer om lachen hoor, het was zo bizar! Steeds even rust, en dan weer lekker gek doen. Op de plee daar liep ik wel zowat leeg, brrr.. Het waren ook nog rare bruine wc's met een groot gat, dus ik was erg bang dat ik iets zou missen. Maarja, het zij zo dan. Om 9 uur zijn we weer terug naar huis gereden, was ik ergens wel blij om. Al heb ik totaal geen spijt dat ik gegaan ben. In de auto viel ik doodmoe in slaap, en ja hoor, het stopte weer volledig! Dat vind ik toch zo maf, heb het hier nog nooit gelezen en nog nooit van iemand gehoord. Dus thuis aangekomen heerlijk gedoucht en naar bed. Nu heb ik nog maar een paar wee'tjes gehad, ben benieuwd naar hoe het vanavond is. Er zit dus zeker nog steeds vooruitgang in! En ergens zijn die weeën ook wel heel erg bijzonder... Weet nu al dat liefje me tijdens die pijn niet aan moet raken En dat ik tussendoor gewoon kan lachen en praten en het zelfs bijna vergeet, tot 4 minuten later, het owja gevoel weer komt Sorry voor mijn ellenlange verhaal, maar voelt fijn even te delen met jullie.
Hallo ben ik ook weer even. Gisteravond toen mijn man en ik naar bed gingen, kreeg ik ineens weer een dip. Weer huilen enzo. Vandaag heb ik 2 verjaardagen, 1 van een tante van mijn man en 1 van mijn vader. Ik hoop dat de tranen dan dus binnen blijven...
Hee Freesia, wat raar zeg, dat het 's avonds over is bij je. Dus als ik het goed begrijp komen die weeën bij jou als je actief bent? Nou meis, ik hoop dat het snel over is! Dikke knuffel!
Lieve Jusi, heel veel sterkte voor vandaag! Denk aan je. Wat wel heerlijk is: ik heb gisteren op die verjaardag lekker 2 wijntjes gedronken en sushi gegeten Heerlijk van genoten dat het weer even mocht! Was na 2 slokken wijn al aangeschoten hahaha!
Lief van je Naat. Dat is dan toch weer een voordeel dat je wijn kunt drinken en sushi eten. Zo heb ik vrijdag bij mijn ouders filét americain op brood gegeten, het kan nu toch geen kwaad meer.
Heb besloten dus maar lekker actief te zijn vandaag! Zo boodschappen doen, rondsnuffelen in de bouwmarkt voor ons nieuwe huis, broodje eten ergens. Ben het wachten en me daaraan overgeven beetje zat.