Ja ik kan het me voorstellen. Het duurt nu ook wel erg lang bij jou he? Sterkte vandaag! Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik woensdag gecurreteerd word, dan hoef ik er niet nog langer mee te lopen. Maar aan de andere kant is dat natuurlijk ook best een hele ingreep, dus ik zat gisteren een hele dag te hopen dat het er toch vanzelf afkwam, maar helaas...
Inderdaad Jusi, je vraagt je dan bijna af of het wel ooit uit zichzelf zal komen of had gekomen... Daarom ben ik ergens wel blij dat mijn lijf het toch afstoot. Duurt wel even alleen hahaha!
he meiden veel succes he, weet waar jullie door moeten. Doe het allemaal rustig aan en geef het de tijd. Ik heb pas een dieptepunt bereikt toen ik 14 dagen na m'n curretage kreeg te horen dat m'n zus zwanger was van de 2 de , ben er ziek van geweest. Stilletjes aan gaat het beter, toch steeds pijnlijk haar met een buikje te zien. Kan nu niet zo met haar genieten als met haar eerste kindje, heb zoiets van ik had zo moeten zijn.
Grappig Freesia. Zico, kan me voorstellen dat het pijn doet dat je zus nu wel zwanger is. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dat alles goed mag gaan! Knuffel voor jou.
heey meis, ik vind het dan heel knap van je,dat je dan toch bent gegaan, ik zou het liefst thuis gebleven zijn,maar vind het echt knap van je, ze zeggen als hjet vruchtje er uit is,dan moet je ook minder pijn krijgen tot geen pijn dikke knuff
Nee ik heb geen zin om 2 verjaardagen te verpesten. Maar als het goed is weet de tante van mijn man ook nergens iets van, dus dat scheelt ook.
@Derona, fantastisch. Dat ga ik ook voor mezelf maken. Vanavond even wat geschikte foto's opzoeken. @Freesia, tjonge inderdaad moedig dat je gewoon gaat. Ik hoop nu toch echt voor je dat dit het laatste was. Wat een geweldige sushi. Erg grappig. @Jusi, dikke knuffel van mij. @Zico, kan het me voorstellen dat je het moeilijk vindt. Jij ook sterkte. Vandaag met vriendinnen, aanhang en kids op stap geweest. Moet zeggen dat dat prima gaat. Kan me er alleen maar heel erg op verheugen.
Hee lieve meiden, Er is hier weer veel gebeurt! @ Jusi: een hele lieve dikke knuf. Laat die emoties maar even lekker lopen. Die moeten gewoon even naar buiten! Helemaal niks mis mee! @ Freesia: Jeemig meis dat klinkt allemaal best wel heftig! Wat dapper van je dat je nog uit eten kon. Wel balen dat het allemaal zo lang duurt zeg! Ik heb echt veel stolsels verloren en ook niet echt heel veel gebloed hoor (alleen tijdens die weeen) Verder gewoon als een stevige ongi bloed verloren. In elk geval hebben we de ervaring hoe die weeen voelen ook weer fijn meegemaakt En inderdaad ook handig voor de mannen dat ze weten wat ze tzt moeten doen of laten... Verder voor iedereen een dikke knuf! We hebben hele weekend geklust in onze nieuwe bedrijfsruimte (vloer geschuurd) en ik heb nu echt overal spierpijn... Morgen doe ik weer sociaal liefs go4baby
Kom ik weer met mijn update, als jullie me zat zijn hoor ik het wel Nou, gisteren een day from hell gehad. Dacht ik dat ik tot nu toe al genoeg had afgezien, echt niet! Omdat alles flink op gang komt als ik actief ben, zijn we om 2 uur naar de stad gegaan. Daar een broodje gegeten ergens. Toen een wandeling naar de bouwmarkt en daar trok ik het niet meer. Hing puffend over het laminaat en ben op een stoel daar gaan zitten. Kon niet meer rechtop lopen. Janken van de pijn. Er zaten ook geen pauzes meer tussen op een gegeven moment dus kon niet even bijkomen. Alex heeft me in de auto gezet en is zelf even snel de hoognodige boodschappen gaan halen. We zijn toen naar mijn ouders gegaan, zouden we nog langs gaan. Zat daar hard kreunend op de bank. Mijn moeder heeft me toen in bad gestopt. Dat verlichte enorm. Alleen badwater was helemaal rood hihi. Maar ergens wilde ik eigenlijk juist wél pijn, het moet eruit! Had ook nog even de inhoud van de wcpot aan mijn moeder laten zien. Tja ik weet niet meer wat normaal is. Zag er heftig uit. Thuis kon mijn maandverband het niet meer aan zowat. Maar weeën waren ietsjes minder, dwz, ik hoefde niet meer te huilen En toen we gingen slapen, stopte de boel weer kompleet. Dat is toch zo maf elke keer. Paar keer gaan plassen, dan komt er vanalles mee, maar verder vloei ik 's nachts ook niet. Ow wilde niet uit bed vanmorgen, ik lag zo lekker, zo heerlijk pijnloos hahaha. Als een blok geslapen weer. Nu heb ik de eerste lichte wee alweer te pakken. Maar echt heel rustig is het nu, zal in de loop van de dag wel weer losbarsten. Of niet, hoop hoop. Ik ga vanmiddag naar iemand toe die Reiki doet. Of het er nou al uit is of niet, lijkt me sowieso wel fijn ergens.
vervelend meis,vooral de pijn, ik heb er toen wat voor gekregen, maar is hjet normaal als het zolang duurd?gewoon vraag hoor
Naat, doe normaal, jouw verhalen zijn we echt niet zat! Klinkt echt heftig ja, je moet flink veel pijn hebben gehad aan je verhaal te lezen. Ik hoop dat degene die Reiki bij je gaan doen, je pijn evt. wat kan verlichten, want dit is ook niet fijn. Nou, veel sterkte vandaag nog! Dikke knuffel voor jou! Caro, hoe is het met jou meissie? Go4baby, niet té veel hooi op je vork nemen he, luister goed naar je lichaam. Hier is alles goed. Verjaardagen gisteren gingen goed. Bij die tante was het wel saai, maar daar zijn we ook niet zo lang gebleven. Bij mijn vader was het wel gezellig, we waren gisteren dan ook pas om 19.45 thuis. Dan ga ik zo het huis onder handen nemen, want dat is echt hard nodig... Heb vorige week al niet veel gedaan, en als ik woensdag gecurreteerd ben, zal ik de rest van de week ook niks kunnen ga ik nu maar even vanuit.
Heb paracetamol, helpt dus helemaal niks. Och, ik kan wel wat verdragen hoor, vooral als er pauzes tussen zitten. Geen idee wat normaal is, heb wel gelezen dat het ruim een week kan duren. En tja, als het elke nacht weer helemaal stopt, dan zal het dus veel langer duren. Daar is ook niet echt iets aan te doen. Zolang ik me er gerust bij voel, laat ik het maar zo. Heb nog niks abnormaals gevoeld of gezien.