Echo was niet goed vandaag

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nadesy, 13 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja dank je, die succes heb ik wel nodig. :)
    Ik ga nu nog 1 sigaret roken, dus mag nog even forummen, maar daarna moet ik echt aan de gang. ;)

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    heey meis,fijn te lezen dat het mee viel

poetse knuff

3. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    hey meiden...wat is het druk geworden hier...heb gelezen dat er helaas nog meer meiden uit juli mama's bij zijn gekomen....ik ben daar best wel van slag van...sterkte allemaal he

Pff Freesia...ik hoop zo dat je allemaal wat sneller voor je gaat, knap dat je wel zo goed mogelijk je ' ding' blijft doen, weet niet of ik dat zou kunnen...heeeel dikke knuf

Hier gaat het steeds meer zijn gangetje...ik kan lichamelijk ook weer een hoopje meer dus probeer elke dag lekker naar buiten te gaan en wat afleiding te vinden. Het litteken is onhandig...bij het lopen is het constant aanwezig waardoor ik er veel aan herinnert wordt, af en toe huilbuien maar ook momenten waarop het lijkt alsof je rustig aan weer verder gaat.

Net heeft arts van uwv gebeld, wel lastig om elke keer te verwoorden hoe je je voelt en hoe het gaat (vind ik ook lastig wanneer vrienden/familie/collga's etc dat vragen). 2 weken geleden had ik van personeelszaken van mijn werk begrepen dat ik een schriftelijke verklaring moest opsturen naar uwv...ik was daar zooo boos en verdrietig om (alsof ik het zou verzinnen!) en daarnaast vond ik het moeilijk om dat te gaan aanvragen (is het weer zo definitief) dus dat heb ik de afgelopen 2 wkn niet gedaan. Net aan de arts gevraagd of het echt nodig is, hij navragen, antwoord hij (gelukkig) nee ik weet voldoende...pfff...gelukkig.
    Hij belt nu ook pas weet terug na mijn controle afspraak op 7 jan, fijn!

Met arbo arts nog geen contact gehad (fijn dat ik die tijd krijg) en mijn teamleidster is weg en met vervanging ook nog geen contact gehad, zit te twijfelen of ik die eerste stap moet nemen.
    ....oftewel....ik zit voorzichtig aan al een beetje met mijn hoofd richting werk al heb ik mezelf voorgenomen pas na 7 jan rustig richting werk te gaan als dat allemaal lukt.

Ik zit nu een beetje 'bleu' op de bank...heb vanmiddag een afspraak bij vriendin en slecht geslapen vannacht (helaas vaker).
    Straks komen de feestdagen eraan...we hebben geen kerstboom neergezet...dit jaar even niet...

Ik vind jullie allemaal wel stoer hoor...als ik jullie zo lees...zijn we wel vechters! liefs patries

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Lieve Patries,

Wat een impact eigenlijk hè? Ongelofelijk.
    Fijn dat je langzaamaan weer een beetje verder kunt kijken dan het verdriet.

Hier ook geen boom of versiering dit jaar. Heeft met vanalles te maken, maar zeker ook met de mk.
    Toch heb ik wel zin in de feestdagen. Mezelf lekker een paar dagen laten vertroetelen door de familie :D

Hele dikke knuffel voor jou!
    En we vechten door!

5. @Freesia, getverderrie meissie. Ik heb het echt met je te doen zo zwaar als je het hebt! Wanneer heb je eigenlijk weer contact met je vk of ha of gyn? Ik ben toch ook wel benieuwd of zij vinden dat dit normaal is. Misschien heb je dat al geschreven, anders sorry :oops: . In elk geval een hele dikke knuffel van mij.

@Jusi, met mij gaat het best goed. Van alle meiden hier heb ik eigenlijk relatief weinig last. Zowel lichamelijk als mentaal niet. Er is zelfs een kans dat ik deze week weer positief test. Maar als ik dat vergelijk met alle verdriet en zware tijden van de meiden hier voel ik me bijna een beetje schuldig.

@Triessie, wat fijn om weer van je te horen. Ik zou die 7 januari ook gewoon maar aanhouden hoor. Gun jezelf die tijd. Je hebt het zwaar genoeg zo. Een hele dikke knuffel.

6. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Lieve Caro, je niet schuldig voelen hoor! Ben jij gek ;)
    Ik heb het dan lichamelijk wel zwaar, geestelijk helemaal niet hoor. Lijkt me superspannend voor jou om weer te kunnen testen! Om weer een kans te hebben, gaaf!
    Ik denk dat ik morgen even bel met de gyn, dan is het 2 weken geleden dat ik die foute echo had.
    Maar hier gelezen op de site:

Wanneer het bloedverlies eenmaal is begonnen, zal bij drie op de vier vrouwen de vrucht binnen een week zijn geboren. Hierna zal de bloeding in de regel binnen 1 à 2 dagen over zijn. Bij één op de vier vrouwen duurt de bloeding dus langer dan een week.

Niks raars aan hoor dus!

Hele dikke knuffel terug en ik duim voor je :D

7. Wel slim om de gyn te bellen denk ik. Vooral ook omdat je die weeen zo lang blijft houden. Ik heb er maar 1 gehad (duurde een uur) en ging bijna out van de pijn. Weet dus hoe de pijn voelt, maar om dat zolang nog en zo vaak te hebben.

En dank je, ik vind het ook heel spannend. Maar wel anders dan de eerste keer dat ik zwanger was. Nu vind ik het net zo spannend of ik ook zwanger BLIJF mocht de test positief zijn.

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ik had echt 1 dag last van weeen,pff geen pretje,
    en paar dagen erna,soms nog wat krampen,

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hallo meiden..!

Ik weet dat sommige van jullie nog een zware tijd voor de kiezen krijgen, maar toch wil ik jullie alvast bij deze:

Lieve en Warmtevolle Feestdagen toewensen met jullie dierbare

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    wat lief van je,
    ik wens je hetzelfde knuff

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Zoo het huis is weer schoon. ;)
    Heb echt heel erg op mijn gemak gedaan, en ben ook al naar de winkel geweest om boodschappen te doen.

Triessie, zo te lezen zit je nog erg in de put.
    Ik hoop voor je dat je de komende feestdagen het toch een beetje gezellig hebt. Sterkte meissie.

Caro, voel je asjeblieft niet schuldig. Toch hartstikke fijn als je deze maand positief gaat testen. :)
    Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen!

Freesia, fijn dat je het geestelijk wel allemaal aan kunt. Scheelt toch een hoop met de pijn denk ik zo.

Patricia, wat lief zeg. :)
    Fijn dat je hier nog even komt lezen én posten!
    Doet me goed dat toch nog een aantal juli-mama's met ons meeleven. :)

12. Zo, nog weer even een latertje van mijn kant.

@Patricia, wat lief van je dat je hier ook nog af en toe bent en zo'n lief berichtje stuurt. Hoe is het nu met jou?

@Jusi, dank je. Het heeft ook geholpen (duimen). Had een bad genomen vanavond en dacht even dat ik ongesteld ging worden. Maar het was een restje water dat uit mij stroomde en heel lichtbruin was. Gelukkig is het weggebleven. :D

Ben nu wel moe aan het worden.

Trusten

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ow Caro, wat spannend zeg! :D
    Kun je nog wel zo lang wachten tot testen?

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    @caro, ja met mij gaat het goed meid :D
    Whieee wat lees ik nou, nog niet ongesteld geworden..! Ik ga ook voor je duimen meid, zou wel geweldig zijn zeg!

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Zucht, diepe diepe zucht. Van opluchting :D
    Ik ben net het vruchtje verloren! \:D/
    Ben zo ontzettend blij!

Gisteren ging het de hele ochtend weer goed met me, te goed. Toen om half 2 kreeg ik die Reikibehandeling. Half uur daarna kreeg ik weer een weeënstorm, echt vreselijk. Wist niet meer waar ik het zoeken moest, wat is dat erg zeg.
    Mijn vriendin heeft me naar huis gebracht. Daar ben ik op de wc gaan zitten. Maar het hield niet meer op. Toen heb ik een uur heel heet staan douchen. Naja staan, ik heb merendeels op de grond gezeten van ellende.
    Toen in bed gaan liggen met mijn warmtedekentje op mijn buik. En dat hielp.
    Toen mijn lief thuis kwam, ben ik er weer uitgekomen, moest toch iets eten ook.
    En het ging goed, bijna geen pijn meer, zo vreemd. Heel de avond bleef het rustig. 's Nachts stopt het sowieso bij mij, dus weer als een blok geslapen. En toen ik vanmorgen op de wc zat, <plop> daar was het dan.
    Heel duidelijk joh, echt maf om te zien.
    Het zit nu even in een pot met water, misschien luguber maar doorspoelen kon ik niet.
    Hoe hebben de anderen dat gedaan?

Ow ik ben zoooo blij! :)

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Raar eigenlijk he dat je er zo blij mee kunt zijn....

Maar wel begrijpelijk hoor... Je hebt het achter de rug! Ik vind het niet raar hoor dat je het bewaart in een pot... Waarom niet zou ik bijna durven zeggen...

17. kimmy1980

kimmy1980 Lid

17 okt 2007
    15
    0
    0
    Hoi freesia,

Dat is idd een hele opluchting ,ik had hetzelfde gevoel toen ik het vruchtje verloren had. Echt happy :) hoe raar het ook klink.
    Ik heb er een foto van gemaakt........en daarna hebben we het samen doorgespoeld.
    Heb je ook een nacontrole? Ik had mij nacontrole vorige week woensdag.......het was toen nog niet goed er zat nog weefsel in mijn baarmoeder, nu moet ik morgen terug komen hopelijk is dan alles goed.

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    heey meis,
    ben blij voor je dat het eruit is,en snap wel dat je het niet door de toilet kon spoelen,
    hoeveel weken was je dan?
    bij mij zag je alleen vruchtzakje,
    dus kon het niet onderscheiden,
    mijn stolslels waren dan ook zo bigg,

knuff

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Naat ben blij voor je dat dit iig voorbij is zeg...geloof helemaal dat het een hele opluchting is en dat je lichaam toch uiteindelijk zijn werk heeft gedaan.
    Knap dat je het heb bewaard, ik was zo geshockeerd dat ik het heb doorgespoeld :oops: achteraf had de gyneacoloog het nog willen zien..
    Hopelijk stopt het vloeien snel, en kunnen jullie weer gaan knussen :D
    Ideale tijd was het is KOUDDDD, dus lekker knus tegen elkaar aanliggen ;)

P.S. de verleidingstruc heeft van de week goed geholpen ;) Ik heb nu een tweeling in mijn buik zei mijn mannetje :) :)

20. @Freesia, ik las het al bij de 30 plussers muv van hoe het precies ging. Ik ben echt heel erg blij voor. Het was wel heel zwaar zoals jij het hebt moeten meemaken. Nu kan je het afsluiten.
    Over het vruchtje, ik had een vruchtzakje waar je niet veel aan kon zien. Hoe zag het er bij jou uit?
    Het kwam een uur voordat ik naar het zh moest om bloed te prikken. Heb het dus direct maar meegenomen. Daar is het nog onderzocht op bijzonderheiden en compleetheid. Het was compleet en er waren geen zorgwekkende afwijkingen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet kon doorspoelen. Sommigen begraven het in de tuin.

@Jusi, gek genoeg heb ik nu minder problemen met wachten met testen dan de eerste keer. Ik heb een goed voorgevoel. Hopenlijk klopt het.

@Patricia, fijn om te horen dat het goed met je gaat.

Deel Deze Pagina