Ach meid, wat vreselijk voor jullie zeg. Heel veel sterkte en neem de tijd om het een plekje te geven en het te verwerken.
Oh Derona, wat weet ik goed hoe jij je voelt..... Wij kregen op 18 april tijdens de 10 weken echo te horen dat wij zwanger waren van 2 lege vruchtzakjes. Je wereld stort in want je voelt je nog zo zwanger..... Ik heb op 23 april een curritage gehad. Ik wil je heel veel sterkte wensen...... Liefs Monique
Ach lieve schat! Ik voel zo met je mee! Ik heb het ook gehad.. Ik kreeg de echo alleen eerder.. met 7 weken... Ik bleek een bbz te hebben... Dit is zo een tegenvaller... zo een groot verlies en verdriet! Ik hoop dat je dicht om je heen heeeeeel veel vrienden en familie hebt en natuurlijk je partner om je te steunen en je de schouder te kunnen geven die wij je niet kunnen geven! Neem de tijd om dit te verwerken! Heeel veel sterkte en een dikke KNUFF! Liefs, Thérèse
Oooh wat erg voor jou... weet niet zo goed wat ik zeggen moet... Heel veel sterkte voor de komende tijd! liefs en een knuffel xxx
Verdorie! Derona: een hele dikke vette stevige knuffel voor je! Ik snap je helemaal! Wat een stomme dinsdag de 13e! Ik had vandaag ook mijn 1e echo (7 weken, ivm medische indicatie) en ook alleen maar een leeg vruchtzakje... Wat is dit stom zeg. En ik vind het zo ongezellig! Volgende week mag ik weer terugkomen. Als het dan nog niet vanzelf losgekomen is dan bespreken we hoe verder. Bleh! Nog een extra dikke knuf!
Ach nee, lieve Derona, van de juni-mama's, niet ook al! Wat erg meis, dat je dit nu te weten komt! Ik wens je heel veel sterkte, en weet helaas wat je doormaakt! Neem goed de rust en de tijd en wees lief voor jezelf! Liefs, Marijn
hey Derona, ik /wij hebben gisterna echo vervelend nieuws ontvangen...ik moet nu tot 13uur tot de gyn terug belt met meer nieuws...we weten niet of er al een mk heeft plaats gevonden, nog moet komen of dat het een bbz is...hoe ga je hier mee om he?
aah meis,wat een rot nieuws ook al, ja idd hoe ga je er mee om,ben nu vrij rustig maar denk dat de klap straks pas komt
gyn heeft gebeld, mijn hcg waarde is zo dat er vruchtje moet zijn...morgenochtend weer bloedprikken en dan moet ik vrijdag 11uur komen (ipv van dinsdag) voor nuchtere echo...zijn mijn waarden net zo hoog of hoger dan is het zo goed al zeker een bbz en wordt ik meteen geholpen... kans is er nog dat mk doorzet...maar ik heb alleen gisteavond iets bloedverleis gehad, vandaag nietsss...en ook geen klachte....alleen super onzeker over wat er verder gaat gebeuren, het idee dat het kleintje in me niet levensvatbaar is, tsja...dat is helemaal zo onwerkelijk...het ene moment ben ik ook rustig, het andere moment barst er een huilbui los...sterkte he derona
@ Derona en Triessie: Gedeelde smart is halve smart. Ik hoop dat we hier een beetje houvast aan elkaar hebben. Ik heb nog nergens last van (nou ja, voel me vandaag opvallend misselijker dan voorheen... suf gedoe). En ik ga de 20ste weer naar het ZH. Derona: hebben ze bij jou kunnen zeggen wanneer het ongeveer verkeerd is gegaan? Ik heb dat helaas niet gevraagd. Maar ben er wel nieuwsgierig naar. Had een duidelijke maar lege vruchzak... De VK zei dat het best nog lang kon blijven zitten. Dat ze er niets over kon zeggen wanneer het spontaan eruit zou komen. Ik ga me dus maar voorbereiden op een curretage. Jullie al enig idee? Of nog even aan het bijkomen van de schrik? Nou, heeel veel liefs en sterkte in elk geval. *Ook al is de lucht nog zo grauw, er is ergens wel een stukkie blauw*
hier is het al met 5 a6 weken mis gegaan, dus al 5 a 6 weken niet goed in me,want zou 11 weken zijn, en ja ik weet nog niet wat ik ga doen,wacht straks eerst het gesprek af die we gaan krijgen,
Bizar he? Dat het dan toch zolang blijft zitten! Ik denk zelf dat het bij mij ook wel zoiets zou zijn. Volgens mij is daarvoor nog niet zo'n groot vruchtzakje zichtbaar. Ik heb nog een foto meegekregen. Zal ik zo even plaatsen. En inderdaad verstandig om het gesprek af te wachten. Wanneer heb je dat? X