@ Derona, ik heb dus helemaal geen stolsels gehad. Veel helder rood bloed en dikke bloeddraden, dus dik bloed. Maar geen stukken lever verder, zoals ik ze wel eens heb bij een normale ongi. Toen dit eruit kwam vallen, wist ik dus gelijk: dit is het. Ow en ik was gisteren 11 weken, maar het is met 7 weken misgegaan. @ kimmy, heb vanmorgen gebeld met de gyn, kreeg de assistente aan de lijn. Ik heb verder geen nacontrole. Als ik donderdag nog veel bloedverlies heb, moet ik even terugbellen. Foto ervan maken is een goed idee! Heb het net even meegenomen naar mijn vriendin hier om de hoek, die heeft 3 miskramen gehad. We waren beiden verbaasd hoe groot het was. Ze heeft me een mooi klein jampotje gegeven, hihi. @ Patricia, wat ben je toch een lieverd! Kan ook niet wachten om te gaan klussen weer hahaha. Alle verleidings-truken weer uit de kast inderdaad @ Caro, het ziet er heel bijzonder uit. Het is zo lang en zo dik als een duim ongeveer. Met aan de ene kant wittig weefsel en aan de andere kant soort placentaweefsel. Ik zie geen echt kindje hoor, dat zit er natuurlijk binnenin. Als je een foto wilt zien, moet je even pb'en anders. Wel ranzig ergens, maar ach, daar leren we weer van toch? Ga zo lekker winkelen met een vriendin, even eruit, zonder pijnlijke weeën, relaxed
Af en toe voel ik wat dingetjes onder in mijn buik (ik denk bm). Borsten zijn nog niet zo gevoelig als de vorige week in week 5/6. Al wel een beetje, maar dat kan ook ongie zijn. Belangrijkste symptoom is dat ze nog niet gekomen zijn. Vanochtend heel licht gekleurde afscheiding, maar verder helemaal niks. Jij? Voel heb jij al symptomen?
nee voel niks,haha maja dat had ik bij mijn vorige zw ook niet, ben wel benieuwd hoor hihi wanneer wil je gaan testen?
Ik ga vrijdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Dat is 17 dagen na mijn ei. Wanneer ga jij testen?
Freesia: Wat fijn dat je het kwijt bent, dat je nu eindelijk verder kunt! Je hebt je kranig gehouden hoor! Het heeftlang geduurd bij jou Ik wens je toch nog sterkte en natuurlijk heel veel geluk en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. Caro: Wat spannend zeg, je bent overtijd Ik hoop dat je binnenkort een positieve test hebt, zou een mooi kerstgeschenk zijn
Freesia, wat fijn zeg! En over dat bewaren gesproken; Ik vind het ook helemaal niet raar hoor. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een foto, ik zal na een curretage ook niks meer te zien krijgen... Dus ben wel nieuwsgierig, misschien beetje raar. Nu ga ik eerst het ziekenhuis bellen, dan weet ik hoe laat ik morgen geholpen word. Spannend! Edit: Ik moet om 10.00 in het ziekenhuis zijn, maar weet nu dus niet hoe laat ik geholpen word. Heeft iemand een idee?
Jusi, ik weet dat Molly 2 uur van te voren aanwezig moet zijn morgen. Ik zal heel hard aan je denken, veel sterkte! Stuur je een fotootje via pb goed? Lief zijn jullie trouwens! Ben vanmiddag lekker wezen shoppen met een goede vriendin. Jullie raden nooit wat ik heb gekocht: positiekleding Bij een outletwinkel, alles voor 5 euro. Gewone dingen hoor, die ik nu ook aankan. Maar we hebben zo gelachen! En nog wat andere dingetjes, had ik wel verdiend vond ik
hallo freesia, eindelijk is het bij jou achter de rug, toen ik je bezig hoorde had ik al lang voor een curretage gekozen denk. Op naar een nieuwe kans nu. Veel succes meid
Dank je Zico! En het afwachten en het afzien hebben voor mij zeker nut gehad. Nu heb ik het heel goed kunnen verwerken. Met een curretage komt de klap daarna denk ik.
Hee Freesia, Wat een opluchting dat het nu zover is! Nog even volhouden en dan kan je aan een nieuwe ronde gaan beginnen. sterkte xx
Wij waren zo blij,dat wij eindelijk een positieve test in handen hadden we konde het allemaal amper geloven dat het eindelijk na bijna 2 jaar raak was, wij hebben het niet geheim gehouden en ook meteen aan je grote broer Délano verteld hij was zo blij dat hij grote broer mog worden,ik kreeg vaak een dikke knuff of een kus op mijn buik van hem hij was echt bere trots, tot dat de dag van de echo aan bracht,en wij al vrij wel meteen zagen dat het niet goed zat, ik hield mij groot,totdat we buiten kwamen van het echo centrum ik barste in tranen uit, het is moeilijk te geloven dat jij er nu niet meer bent,maar misshien is het maar beter geweest voor jou dan, weet wel dat wij jou mama en papa en grote broer Délano jou nooit zullen vergeten, en wij altijd aam jou denken, moest het ff kwijt
he derona, wij hadden er voor gekozen toch even te zwijgen. Onze ouders en familie en kinderen hebben 4 weken van de gedachte kunnen genieten yoen we het hadden gezegd. Ik weet 1 ding volgende keer zeg ik het direct Veel sterkte meid, samen komen we er wel door he. ONze vlinders fladderen tussen de mooie sterretjes hierboven. Er is voor ieder hier een nieuw zieltje gereserveerd, maar wanneer het bij ons gaat komen is steeds een grote vraag. We moeten er samen voor gaan, dan zijn we sterker. Dikke knuf
ja de volgende keer hou ik denk ik mijn mond,dicht,tot dat ik een mooie echo in handen heb,laat ik het zo zeggen,alleen mijn mama en zijn pa,en voor de rest houden we het voor ons, en idd onze tijd komt snel he knuff
Frees, maf mens ben je. Gelukkig heb je wel veel lol gehad. Derona, meis, ik merk dat je er nog veel moeite mee hebt. Het valt ook niet mee he? Knuffel voor jou. Molly, jij ook heeel veel succes morgen, al weet ik niet of je dit nog leest. Ik ga nu denk ik ook een paar dagen niet online komen. Spreek jullie vast snel weer, met een lege baarmoeder.
valt op zich mee,dit had ik een tijd geleden al geschreven maar wou het ook ff met jullie delen, nu heb ik er wel moeite mee,vooral als er iedereen om je heen zwanger raakt,
Ontzettend veel sterkte lieffie! Binnenkort kunnen we ons weer bezighouden met het vullen van die baarmoeder Heb vandaag een nieuw sexy hemdje gekocht Tot gauw, knuffel!