Niet heel erg goed bijgelezen, maar wat me bijstaat is dat Freesia haar vruchtje eindelijk is kwijtgeraakt en dat Jusi om 10 uur in het ziekenhuis moet zijn. Ik 12.30 uur en de ingreep 14.30 uur....... de spanning slaat wel toe nu.
Meiden, ik breek speciaal even in. Jusie en Mollyvg, heel veel succes vandaag. @ de andere meiden. Ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat. @Derona, Mooi gedichtje heb je geschreven. Voor mij is het alweer een jaar geleden, maar vergeten doe je het nooit. Groetjes, Elvira
@Derona, mooi geschreven. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent en blijft. @Jusi, je leest het waarschijnlijk niet meer maar HEEEEEEEL veel sterkte. Ik duim voor je dat alles goed gaat en je weer snel hersteld. @Freesia, sexy hemdjes, positieskleding. Goede voornemens? Ik voel mij een beetje raar. Vannacht een drup bloed verloren, nu weer helemaal niks. Mijn buik voelt raar, maar kan absoluut niet zeggen of het ongesteldheid is (lijkt het niet echt op), zwangerschap, herstel van mk. Lastig hoor. Hopenlijk heb ik vrijdag meer duidelijkheid. Ben vandaag de hele dag onderweg, dus pas weer aan het einde van de dag online.
Meiden wat een mooie,koude,zonnige dag is het vanmorgen...daar kan ik nou best wel van genieten...het is zo koud dat mn katten niet eens naar buiten willen! @Jusi en Mollyvg; allebei heel veel sterkte vandaag, denk aan jullie. @ Caro73; spannend zeg en dan pas vrijdag testen...pff..dat je dat kunt volhouden zeg...lastig dat je nu je lichaam ffies niet kent he...nou hoop op een posi test hoor! @ Derona; is fijn he om het hier zo met elkaar te kunnen delen en het is idd lastig om te horen dat er mensen om je heen zwanger worden...ik hoorde gister van een collega dat onze nieuwe collega (die ik nog niet ontmoet heb) zwanger is en is uitgerekend in mei...zucht...ze zit naast me op kantoor... Ik hoop dat je test posi wordt...maandag wil jij testen he? Spannend! @ Freesia; gelukkig is het allemaal (lichamelijk) voorbij voor je..bijzonder dat je het hebt opgevangen...weet je al of je het een plekje gaat geven? Ik besefte gister dat we deze week 12 weken verder zouden zijn...de zogenaamde gevaren zone voorbij...was wel even slikken zeg. Tellen jullie ook nog mee/door? liefs patries
ik zie bij somiggen bekende staan dan 15 weken en dan denk ik,zoo dat zou ik dan nu ook geweest zijn,best een dubbel gevoel geeft dat
ja dat herken ik...heel soms lees ik het bevallingsforum en dan lees je de echo verhalen...zo gaaf...maar zo confronterend dan...en soms op tv wanneer je hele kleintjes ziet of hoort....en dan nu die collega, ik ben benieuwd hoe dat straks zal zijn als ik weer ga werken
Ik heb nog geen idee wat we ermee gaan doen, misschien begraven of toch doorspoelen? We hebben elkaar gisteren maar heel even gezien, ook niet fijn Ik tel niet echt door, heb ook geen problemen met andere zwangeren of babies ofzo. Staat kompleet los van mezelf, gelukkig maar. Wat ik me wel afvroeg, gisteren verloor ik het vruchtje pas. Heb ik dan een mk gehad met 11 weken 1 dag? Of heb ik een mk gehad toen het gestopt is met groeien? Zie sommige onderschriften en weet niet wat ze bedoelen. Rare vraag misschien, het voelt namelijk alsof ik tot gister nog zwanger was...
Fijn dat je het los van jezelf ziet staan..en jammer dat jullie elkaar gister maar eventjes hebben gezien, dan is er idd weinig tijd voor overleg. Je vraag: ik weet het niet zeker maar volgens mij telt je miskraam op de dag dat je het verliest (ik ontleed dan ook het woord mis - kraam).
Hallo meiden, Weet niet of ik hier mee mag kletsen maar ik heb vorige week dinsdag ook een slechte echo gehad en afgelopen donderdag een miskraam gehad met pillen (12wkn+4dgn). Ik zou een juni mama zijn en herken derona hier ook van. We hebben tijdens de miskraam het vruchtje opgevangen omdat we het voor onderzoek mee moesten nemen naar het ziekenhuis. Het was zo herkenbaar door de handjes met vingertjes, de voetjes met teentjes en de oogjes! Ik ben er nog helemaal van onder de indruk en zit momenteel in tweestrijd met mijn verdriet en het verlangen naar een nieuw kindje. Hoe is dat bij jullie? Mag ik hierover met jullie meekletsen? Gr prima
natuurlijk mag je hier mee kletsen meis, huh wist ik het nu van jou nee toch vind het echt heel erg voor je, pffffffffffff
he prima van mij ben je ook van harte welkom, het is al een hele klap dit mee te maken meid, we zijn er ook voor jou
Nee, derona jij wist het niet van mij. Volgens mij begon ik net voorzichtig mee te kletsen bij de juni mama's toen jij je miskraam kreeg. Maar ik kreeg je verhaal dus wel mee en herkende je daarom ook meteen. Ik merk dat ik nu steeds aan het ronddwalen ben op het forum omdat ik me nergens 'thuis' voel. Bij de meiden die voor het eerst zwanger willen worden wil ik even nog niet mee kletsen omdat we al veel hebben meegemaakt. (ik hoop dat dit niet erg stom klinkt :-s ) Bij jullie weet ik dat het fantastische gevoel van het zwanger zijn en het verdriet van de miskraam herkenbaar zijn en dat praat makkelijker. Ben blij dat ik met jullie mee mag kletsen. Ik moet nog wel even inkomen wie in welke fase zit en waar jullie momenteel mee bezig zijn zeg maar, maar dat komt wel goed.
nee logish meis, maar je bent heel erg welkom, vind het echt super erg voor je mag ik vragen hoe je mk is begonnen?