Echo was niet goed vandaag

Discussion in 'Miskraam' started by Nadesy, Nov 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

May 11, 2007
    6,053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    mollyvg, heb jij ook curretage ondergaan of is het bij jou spontaan gekomen?

Jootje

2. jootje24

jootje24 VIP lid

May 11, 2007
    6,053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    oww...zie nu net dat je ook curretage hebt ondergaan....niet goed gelezen :p

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Vandaag eindelijk 0.1 C gezakt, waar ik echt blij mee ben. Gedurende de zwangerschap zat ik continue tussen de 37.0 en 37.3.
    Ook al wist ik zeker dat de test positief zou zijn heb ik wel net een zw. test gedaan om te kijken in hoeverre het hcg uit mijn lijf is, maar dat is er nog niet uit. Teststreep is wel veel lichter dan de controlestreep, dus het wordt wel minder, maar we zijn er nog niet.
    Het helpt me toch de dingen op een rijtje te zetten.

4. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Hoi meiden, hier gaat het alweer wat beter gelukkig. :)
    Vanavond alweer kerstavond, en dat betekent voor mij dat ik ga zingen in de kerk.
    Doen we elk jaar met een stel vrouwen, is altijd erg leuk, we heten dan ook het gelegenheidskoor. :D
    Ik hoop de kerst zonder tranen te overleven. ;)
    Fijne kerstdagen iedereen!

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hele fijne vrolijke dagen lieve Jusi, en de rest!

6. jootje24

jootje24 VIP lid

May 11, 2007
    6,053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Fijne feestdagen allemaal!

liefs Jootje

7. jootje24

jootje24 VIP lid

May 11, 2007
    6,053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Jusi: Fijn dat het wat beter met je gaat, ik hoop dat je het mooi hebt gehad met het zingen in de kerk. Zelf heb ik de moed niet gehad om naar de kerstnachtdienst te gaan.
    Een traantje wegpinken met kerst is helemaal niet erg. Ik heb de nodige ook al weg moeten vegen.
    Ze zeggen toch altijd dat het beter is te laten gaan, dan op te kroppen?
    Onze tijd komt nog wel, 2008 word ons jaar! we moeten nu alleen nog even door de zure appel heen bijten en het een plekje geven.

liefs Jootje

8. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    goedemorgen allemaal!

Ik ben gister gecurreteerd, moest om 8.00 in het ziekenhuis zijn kreeg een bed en moesten nog even wat gegevens noteren.
    9.00 komt de zuster langs dat het weleens heel laat zou kunnen worden...
    Dus gelijk kreeg ik een infuus omdat ik ook niet meer mocht drinken en ik moest wel vocht krijgen.
    nou mijn vriend boekjes halen en wij maar wachten wachten en nog eens wachten.... en ondertussen gewoon nuchter blijven had al vanaf zondagavond na het avond eten niks meer gehad.
    om 12.00 kreeg mijn vriend middag eten en ik had een honger...
    Komt rond 13.00 de zuster het zou eind van de middag worden...
    Om 15.00 kwam ze langs om te zeggen dat ze naar huis ging en wenste me succes en vond het sneu dat we zolang moesten wachten.
    nou nog geen 10min later komt ze terug met de mededeling dat ik naar beneden mocht...
    Nou jas aan, stom net broekje :) en hup naar beneden daar kwam ik eerst in de uitslaapkamer gingen ze alles aansluiten en voor de 10e keer mijn bloeddruk meten.
    Nou na een 15 min mocht ik naar de ok lichtelijk zenuwachtig...
    Ik werd op het bed gelegd en helemaal ingepakt ik dacht nog nou waar ze me nu aan gaan opereren... en dat zag de zuster ook wel dus die zei pas als je slaapt leggen we je benen in de beugels.
    Nou na een dik uur werd ik wakker op de operatie tafel half duf... toen dacht ik dat ze mog moesten beginnen maar ze waren net klaar...
    toen weer naar de uitslaap ruimte moesten ze weer mijn bloeddruk meten en nog ff aan het hart apparaat...
    om 17.30 was ik weer op mijn kamer bij mijn vriendje...
    Heb een paar steekjes gehad maar voor de rest geen pijn en geen pijn stillers nodig (tot nu toe)
    Mocht pas naar huis als ik had geplast en niet duizelig en misselijk was dus eerst kreeg ik een broodje met melk en thee en daarna gelijk een bord met warm eten er achteraan... ik gelijk 3 glazen water erbij achter over geslagen toen kon iknaar de wc hup plassen en mocht ik naar huis.
    Heb helemaal niet zoveel last van bloedverlies in ieder geval minder dan een menstruatie dus hoop dat het snel over is.

de gyn was nog even langs geweest en die vertelde dat hij heel erg moeite mee had gehad omdat hij mijn baarmoeder mond niet open kreeg.
    dus daarom had het een uur geduurd...

Jootje, jusi en molly fijn dat het bij jullie verder ook goed is gegaan...
    freesia, mooi vruchtje wel apart om te zien en ik denk dat ik het ook wel begraven zou willen hebben met een boompje erop.

nou fijne kerst allemaal ga me klaar maken om het feestje ook te vieren...

9. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Kloosterzande
    Hee lieve goudvis,

Ben blij dat je er nu vanaf bent, en ook op deze manier. Wel balen dat het allemaal zo lang duurde, zal misschien met de kerstdagen te maken hebben.
    Fijn dat je bijna geen pijn meer hebt, kun je tenminste echt genieten van de feestelijkheden!
    Ik heb besloten heerlijk te genieten en lekker wijntjes te drinken :-D
    Ei is toch nog lang niet in zicht en de ontspanning kan ik wel gebruiken ;) Hoef niet te rijden (geen rijbewijs) dus laat maar doorkomen dat kerstmaal :)

Geniet ervan!

10. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Hee Goudvisje, fijn je weer te zien!
    Wat heb jij lang moeten wachten zeg! Ik heb een formulier meegekregen met een code en ik kon via een website doorgeven of mijn ervaringen positief of negatief waren, heb daar wel het e.e.a. ingevuld over de wachttijden. Misschien heeft jouw ziekenhuis ook zo'n website?
    Wat gek dat je in de ok wakker werd, ik vraag me dan af of ze je hebben bijgespoten of dat je narcose uitgewerkt was.
    Ik heb ook geen pijnstillers nodig gehad, ben benieuwd of jij zoals meerderen ook onderrugpijn krijgt. Bij mij is het zowat over.

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Lieve meiden wil alleen ff zeggen dat ik deze week erg weinig online ben hier,
    want ga een paar dagen naar mijn mams,daarna ga ik alles ff rustig terug lezen

Goudvis dikke knuff voor jou

12. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    @freesia ja dat heb ik ook wel maar ik drink eigenlijk de laatste tijd niet zoveel en wijn ben ik al niet zo gek op dus ik laat het drinken er maar bij ook omdat ik niet wil dat ik ineens veel bloed ga verliezen.

@mollyvg ik ken dat niet zo`n formulier, we zijn in principe verder wel goed opgevangen mijn vriend kreeg continu te drinken en eten enzo dus dat was wel fijn.
    Ben er ook niet kwaad over had idd te maken met kerst.
    En ik denk dat ze mij wel extra slaapmiddel nog hebben gegeven want het duurde dus langer dan verwacht.

@derona veel plezier bij je moeder...

voor de rest *dikke knuffel*

ik ga zo lekker met familie gourmetten was ff thuis om wat op te halen...

morgen lekker relax dag, hele dag lekker samen met mijn vriend alleen.

nog ff wat vergeten maar molly ik heb tot nu toe nog helemaal geen pijn en ik bloed ik bijna niet meer.....
    wel relaxt op zich....

13. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Super goudvis! Houden zo! Fijne avond!

14. triessie

triessie Bekend lid

Nov 4, 2007
    961
    0
    0
    ooo..ik moet heel even mn hart luchten hier....

Vanmorgen zaten mn man en ik klaar met een gedekte tafel om te gaan ontbijten, gaat de telefoon....is het mn beste 'dinnetje...dus mn man zegt nog: joh kan Patries zo even terug bellen want we willen net gaan eten en anders wordt het koud? Nee, zegt ze, dit kan niet wachten.
    Dus ik krijg haar aan de lijn...vraagt ze: hebben jullie goede dagen zo? tsja..kan beter antwoord ik maar het gaat best.
    Toen zegt ze, ik moetje wat vertellen (vanmiddag zouden we elkaar allemaal zien rond 2en) en sorry dat het nu moet maar vanmiddag is ook geen optie!
    Nou misschien voelen jullie hem al aankomen?
    Ja zegt ze...we zijn zwanger...10 weken...ik wilde het je wel eerder vertellen maar het kwam er niet van en ik wist niet zo goed hoe want ik vind het heel moeilijk om het je te zeggen.

Het is me gelukt ja en nee te antwoorden op hetgeen wat erna nog kwam, verder kwam ik niet meer.
    Toen ik het me man vertelde ontplofte hij zowat...hij werd heeel boos en ik kon alleen maar huilen huilen...

Waarom nu vertellen? Het is kerst verdorrie...3,5 uur voordat we elkaar allemaal zouden zien. Het zou voor ons al moeilijk zijn om er bij te zijn omdat er net eentje is bevallen in de week dat het bij ons mis ging.
    Ik snap helemaal niets van alles...alles doet nu pijn en het verdriet is enorm...waarom is ons kleintje toch van ons weg genomen?
    Kerstavond werd het me ook allemaal te veel..gister ging best goed en nu dit weer.

We gaan er dan ook niet naar toe...we zijn en boos op dat stel (vanwege timing) en ik ben gebroken, ik trek het allemaal niet met 6 kinderen eromheen en zij met dr hand op dr buik.

...het moest er echt uit
    liefs

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Kloosterzande
    Lieve Triessie...
    Ik kan je alleen maar een hele dikke digi knuffel geven....
    Sommige mensen zullen het helaas nooit begrijpen. Heel veel sterkte meis.

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    OOh meissie,
    ik kan me goed begrijpen dat dit niet leuk is,
    pfff ik zou ook echt ontploffen,

Zoiers vertell je dan eerder persoonlijk,en niet idd met kerst zo ff 3 uur voor dar je elkaar ziet pff,
    wat zul jij nog veel zin hebben not,

meis dikke knuff

17. Hoi Derona, zeeeeer herkenbaar! Ik duim voor je dat het snel wel raak is. Verloopt de ongesteldheid anders? Ik heb minder bloed gehad en iets meer krampen.

Ben vandaag voor het eerst weer online dus nog even aan het bijlezen nu.

18. triessie

triessie Bekend lid

Nov 4, 2007
    961
    0
    0
    Inderdaad we hebben geen zin meer...we hebben dan ook afgebeld, het lukt ons niet om dit zo snel een plekje te geven en te doen alsof we het niet erg vinden dat we op deze manier hun goede nieuws ontvangen. Het steekt ons het meest dat we dit van hun absoluut niet op deze manier hadden verwacht, we zijn echt heeeel goed met ze bevriend namelijk.
    Ik zit nu opgedirkt op de bank met rode ogen...en mn man is echt nog steeds boos. Dusss....we gaan straks eerder naar mn moeder toe ipv van eind van de dag en proberen er nog een fijne dag van te maken!

19. Tjonge Triessie, dat verwacht je niet van mensen die je als goede vrienden beschouwt! Ik snap de haast ook niet. Heel veel sterkte vandaag en hopenlijk heb je nog een fijne dag bij je moeder. Knuffel.

20. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik heb het met m'n zus gehad dat ze het fijn aan de foon zei je wordt terug tante . 14 dagen na m'n curretage waar zij ook vanaf wist. Ook is ze nu 5 maanden al ver en heb ik het er nog moeilijk mee, maar ben wel blij mee. Soms als ik haar zie heb ik dat gevoel ook waarom zij wel in ik het moeten afgeven. Maar de natuur heeft ervoor gekozen, we zijn in totaal ook al 17 maanden bezig en zei zei , het heeft bij ons ook langer geduurd 6 maanden voor ik zwanger was.
    Ik denk zolang je het zelf niet meemaakt weet je niet wat het is je kleintje te verliezen, je kan het je voorstellen maar is toch degelijk iets anders .

Share This Page