Echo was niet goed vandaag

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nadesy, 13 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    kop op meissie , begrijp echt je verdriet, heb het ook moeilijk, ook deze dagen, zou normaal einde februari bevallen, begin maart.
    Zie echt tegen deze dagen op.

2. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    he dames even een berichtje van mij,

Het gaat hier nog steeds heel goed bloed helemala niet meer en voel helemaal niks.. ja alleen vanochtend ff 4 kleine steken net alsof ik een eisprong had ofzo :confused:
    Weten jullie hoelang je moet wachten met vrijen?
    Ga straks ff lekker koken voor mij en mijn vriend.

Wat vervelend triessie dat het zo moet zou ook lekker thuis blijven dan... blijkbaar weten ze niet ermee om te gaan...

knuffel voor jullie allemaal!

3. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Wij hebben meteen geklust zodra ik geen bloed meer verloor.
    Waren zo blij dat het weer kon ;)
    Moet wel eerlijk zeggen dat er na het vrijen wat gekleurd slijm meekwam met het terugvloeisel (wat zeg ik dat netjes hè? ;))

Fijn goudvis, dat je geen pijn en bloed meer hebt!

De kerst zit er weer op, morgen gewoon wer aan de arbeid. Pffff....

4. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Hoi lieve meiden,
    Hoe zijn jullie de kerst doorgekomen? Nog tranen gelaten, lekker geklust of gewoon heel veel gegeten....? ;)
    Ik heb het soms wel moeilijk gehad maar heb sinds 1e kerstdag geen bloedingen meer. Ik ben er zo blij mee want ik begon me echt vies te voelen met al die maandverbandjes steeds. Toevallig zit ik nu ook rond mijn vruchtbare dag dus we zijn toch maar voorzichtig begonnen met klussen. Ik vond het wel weer even raar hoor. Je weet toch dat we allebei hopen dat we weer 'raak schieten'. We zullen zien.
    Ik hoop dat jullie ook leuke dagen hebben gehad. Tot gauw meiden!
    Gr prima

5. Freesia en Bloem, het klussen kwam bij mij vanzelf. Zodra je er weer zin in krijgt is je lichaam er weer klaar voor. Tenminste daar geloof ik in en ik heb geen curretage gehad. Wat zei de gyn daarover Bloem?

Prima, we hebben een weekendje schoonfamilie op de Veluwe achter de rug. Als de zwangerschap goed was gegaan zouden we het dit weekend vertellen. Dat vond ik wel een beetje moeilijk. Traantjes net binnen kunnen houden. Verder veel te veel gegeten. Was ook al ietsje aangekomen (zwangerschap?). Daarom vandaag mijn hardloopschoenen maar weer aan gedaan en rondje park gedaan. Viel net mee, maar achteraf wel weer een lekker gevoel.

Hopenlijk heeft iedereen een fijne kerst achter de rug.

6. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Wat is het hier rustig zeg
    iedereen natuurlijk beetje uit buiken van de kerst :p
    Ik voel me nog steeds goed wel beter zo...
    De kerstdagen waren gezellig en heb zin in 2008 kijk er echt naar uit om weer zwanger te zijn.
    Heb even via deze site testen besteld zo`n aanbieding en vanochtend 1 gedaan en is nog steeds positief dus over 1 week doe ik nog 1tje hoop dat die dan negatief is want anders is het wel heel verwarrend straks...
    Ik heb trouwens gister en eergister enorm last gehad van steken links zou dat van de eisprong komen dat zou betekenen dat ik over 2 weken ongeveer ongesteld word...

Goed weekend allemaal!

7. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Jaja, de kerst zit er weer op. Gewoon weer aan de arbeid.
    Had me echt op kerst verheugd en achteraf was het best gewoon eigenlijk ;)
    Dezelfde zeurende moeder die vindt dat je te weinig eet zodat zij met al dat eten blijft zitten hahaha! Nee hoor was best gezellig, kadootjesspel weer gedaan, altijd leuk. Best veel gewonnen ook :-D

Goudvis, ik hoop dat jij echt een ei hebt gevoeld! Ik heb sinds 3 dagen een hele lage temp, en dat heb ik alleen voor of met een eisprong. Toch best weer spannend wat er gaat komen.

Ik heb trouwens Thura (de 18de afvaller bij de juli-mama's :( ) de link naar dit topic gegeven.
    <zeurmode aan>
    Er is nog steeds geen eigen plaatsje, loze beloftes dus. Ze denken vast: ze kletsen hier wel door. Is ook zo, en gelukkig vindt Derona het niet erg, maar dat was niet de afspraak. Maar goed, ga me er niet weer over opwinden ;) <zeurmode uit>

Vanavond en morgen werken.
    Fijn weekend iedereen!

8. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    Nou, hier ben ik dan, de 18e afvaller... Ik ben zojuist het vruchtje verloren, en nu dus echt niet meer zwanger.

Vanochtend zat ik nog op de bank oud en nieuw plannen te maken, we zouden naar Rotterdam maar dat is aan het andere eind van het land en als ik dan nog niet het vruchtje had verloren wilde ik niet zo ver reizen en daar slapen enzo. Tijdens het maken van eht boodschappenlijstje kreeg ik kramp, en die werd steeds erger. Van de bank naar de wc naar bed terug naar de wc, onder de douche op een kratje (die mijn Lief heel lief erges vandaan had getoverd). Toen daar de pijn iets afnam ben ik in bed gekropen. Daar werd de kramp steeds minder en voelde ik dat er nu echt bloed begon te vloeien. Op een of andere manier wist ik dat het vruchtje nu los was, en inderdaad, ttoen ik weer naar de wc verhuisde viel het vruchtje er uit. Nu heb ik nog steeds buikpijn, maar geen kramp meer. Gelukkig, want ik heb denk ik wel drie uur dubbel gelegen van de kramp, waarvan dus een uur onder de douche. Ik ben wél heel schoon nu...

freesia, bedankt voor de link, ik vind het fijn dat er toch een semi-legale plek is om over onze ervaringen te praten...

9. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Een knuffel voor jou, Thura...

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Pfff Thura, je bent er vanaf...
    Dat douchen herken ik zo! Dat deed bij mij ook veel deugd. Het is toch een soort minibevalling.
    Nu lekker opknappen en op naar 2008!
    Hele dikke knuffel voor jou meis.

11. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    ik ben er trouwens op een of andere manier flink van opgeknapt... Ik heb mijn huis opgeruimd, de vaat weggewerkt in de afwasmachine, en voel me stukken beter gewoon. Gek eigenlijk, maar ik heb nu het gevoel dat we weer naar de toekomst kunnen kijken. Niet dat ik het niet nog steeds een jammere en treurige bedoening vind, maar er is weer een beetje plek in mijn hoofd voor optimisme.

12. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Jij ook veel sterkte thura had gehoopt dat er niemand meer zou bij komen maar helaas.

Maar dat gevoel van "opluchting" ken ik wel had ik ook na de curretage.

fijn weekend allemaal

*knuffel*

13. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Bij mij werd verteld, dat ik 1 week niet in bad mocht gaan (wat echt een straf is want ik badder graag) 1 week niet naar de sauna, en 1 week geen geslachtsgemeenschap.
    Tis wel een kleine ingreep geweest, en omdat ze je baarmoedermond wat oprekken en dicht bij blaas, darmen etc zijn geweest is er een kans op infecties.(werd mij verteld)

Jootje

14. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Thura, ik schrok ervan te lezen dat er weer een juli mama was afgevallen.
    Ik had de hoop dat ik de laatste was.

Na mijn curretage had ik wat een dubbel gevoel.
    Aan de ene kant was ik blij dat ik het nu een plekje kon geven en verder kon gaan,
    Aan de andere kant was het zo definitief......

Ik ben nu eindelijk weer een beetje op de been.
    Heb toch wel veel last van mijn rug en buik gehad na de curretage. Ook heb ik eindelijk sinds vandaag geen bloedverlies meer gehad!
    Bah wat voelde ik me steeds vies, met die vieze verbandjes. Ik heb wat afgedoucht deze week.

Ik heb in ieder geval weer zin in 2008, na de moeilijke kerstdagen te zijn door gekomen.

Jootje

15. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    Ik heb gelukkig al helemaal geen stolsels meer, alleen helderrood bloed. Mijn lijf heeft het gelukkig in een keer helemaal netjes opgeruimd, lijkt het. Ik heb wel een branderig gevoel in mijn buik, heel lokaal, alsof ik aan de binnenkant een schaafwond heb. Herkent iemand dat? En dat wachten met vrijen, telt dat ook als je een miskraam zonder curretage hebt gehad? Niet dat ik er nu veel zin in heb, maar je weet nooit.

Ik heb vanavond biefstuk gegeten en een glaasje port gedronken. Ha!

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Gelukkig ben je het allemaal in 1 keer kwijt. Ik wou dat ik dat ook had.
    Tis toch wel een hele belevenis zo'n curretage, nadat je al een hele nacht in de weeen hebt gezeten, met erg veel slijm en bloedverlies....

Ik weet niet hoe het zit met vrijen na een miskraam, ik denk dat je zelf wel weer aanvoelt wanneer de tijd er weer rijp voor is :p
    Bij mij werd er na de curretage gezegt een week, nou die week had ik ook niet zoveel zin omdat ik toch wel last had van buikpijn. Mijn vriend daarentegen had juist des te meer zin leek het wel ... :oops:

Ik heb vanavond ook weer lekker een borreltje genomen, fijn he dat je even niet hoeft na te denken over wat je wel of niet mag eten en drinken :)

Jootje

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Schaafwond gevoel had ik precies hetzelfde! Was na een paar dagen over, net als het rode bloed. Toen ik niet mee bloedde hebben wij meteen geklust, ik had dat zo gemist! Die intimiteit, het samenzijn...
    Denk dat ik mijn ei al gehad heb, dus maar even geen champie met oud en nieuw :(

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik herken het, het gemis aan intimiteit. Ook wij hebben onder tussen weer fijn geklust! Voelt goed weer te kunnen genieten.

Hoe voel je je ei eigenlijk?
    Ik heb geen idee, volgens mij heb ik nog nooit wat gevoelt.
    En iemand enig idee wanneer ik weer kan beginnen te tellen met de cyclus?
    Vanaf het moment van de curretage, of vanaf het moment dat ik mijn volgende menstruatie krijg? Ik had voor mijn curretage alwel al 3 dagen wat bloed verloren, was zeg maar wel bezig het vruchtje af te stoten maar dit zette niet door.

Jootje

19. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ik voel mijn ei niet hoor, was dat maar waar ;)
    Ik temperatuur elke ochtend en ik had ineens al een dip. Jammergenoeg zie je met tempen achteraf pas of het je ei was, maar mij heeft het tot nu toe enorm geholpen, in combinatie met ovutesten.
    Ik ben gaan tellen vanaf het moment dat ik het vruchtje verloren ben. Maar had al anderhalve week bloedverlies. Je weet nooit zeker wanneer je cyclus weer op gang komt na een mk.

20. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    hmmz.

ik ben bang dat ik alsnog naar het ziekenhuis moet, voor een echo. Mijn buikpijn neemt aan het eind vand e dag steeds toe, en ik heb net als eerst pijn in mijn rug. niet zoveel als bij de miskraam, maar wel storend. als dat om 5 uur nog zo is moet ik de vk bellen die me doorstuurt voor een echo, want dan kan het zijn dat de boel toch niet helemaal compleet is.

het kan natuurlijk ook zxo zijn dat ik spierpijn in mijn rugspieren heb, of dat ik me te druk maak en daarom meer pijn heb. heeft een van jullie die een natuurlijke miskraam heeft gehad(geen curretage) ook nog zoveel pijn er na?

Deel Deze Pagina