Echo was niet goed vandaag

Discussion in 'Miskraam' started by Nadesy, Nov 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Maandag bellen ze weer van de verloskundige,en dan word ik als het goed is doorgestuurd naar de gyn,
    ja heb ook de echo meegekregen
    hoevel weken zou jij ooalweer zijn?

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Lola: Jeemig meissie: zie nu dat jij dit al 3 keer hebt meegemaakt. Pfff. Het wordt de hoogste tijd dat het nu goed zal gaan bij je!

@ Derona: Ik zou ruim 7 weken zijn nu. (mn banner is volgens Fertility Friend, die had mn ei dagje later dan ik zelf gevoeld heb).

Fijn dat je maandag al meer hoort/door gestuurd wordt.

Ik hoop dat we allebei snel verder geholpen kunnen worden. Dit is maar niets zo. En jij loopt er al echt veel langer mee rond.

Ik laat mn banner nog maar even staan... Pas het aan als het lege 'huisje' afgebroken is...

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    ja doe je goed meis,ik wou meteen mijn banner weg hebben,pffff ff niet mee geconfronteerd worden,dit gun je echt niemand zeg

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Meiden, heel veel sterkte toegewenst!

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik wil jullie ook alle sterkte toewensen...Go4Baby, heb je echo bekeken in je album, ik werd er stil van..het liefst stop ik er een kleine bewoner voor je in...je huisje staat er zo verlaten bij :( :(
    Meiden we missen jullie echt heel erg bij de juli 2008 mama's, worden steeds minder namen op de lijst...bloem haar bloedingen zijn gisteren ook door gaan zetten, dus waarschijnlijk een nummer 6 die gaat afvallen :( beetje aan ons de taak nu om de rest van de baby's wel in juli gezond en wel op de wereld te zetten he..

Ik denk aan jullie meiden!

Dikke knuffel!

6. karin23

karin23 Nieuw lid

Nov 10, 2007
    3
    0
    0
    Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd

Knuffel Karin

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    heey meis heb je echo gezien,pff oneerlijk allemaal he,heb ook maar ff mijn echo er op gezet,

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    thnx meiden voor jullie lieve reactie's,

doet mij erg goed

9. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    hey meissie sterkte ik was samen met jou bij de juni mama s
    weet hoe je je voelt echt rot zeg sterkte

groeten joyce

10. triessie

triessie Bekend lid

Nov 4, 2007
    961
    0
    0
    hey meiden, hier ben ik weer even.
    Kom net weer terug uit Z'huis, bloed laten prikken...zo raar...ik voel me niet anders dan vorige week ofzo...zit je te wachten eer je aan de beurt bent...en tsja dan ga je weer denken...bloedprik mw vroeg een ' rake' vraag, kan zij niets aan doen, doet wel pijn....
    Geen bloedverlies, af en toe krampen maar ik denk dat het mijn darmen zijn, die zijn ook van slag. Wel lijkt het alsof ik een hele volle buik heb, alsof er vanalles in is gestopt en soms voel ik mijn lies (eierstok?).
    Ik ben best wel bang voor morgenochtend, wat gaan we horen, wat ga ik tegemoet. Gister de ouders verteld, schrokken natuurlijk ook, zij vertellen het de broers en zussen gelukkig, ik wil er wel over praten maar niet tig keer eerst moeten uitleggen hoe het zit.
    MOrgen om deze tijd zit ik bij de gyn...pfff...

Hoe is het met jullie?

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    pff meis het is allemal niet niks he,sorry miss heb je het wel gezegd maar ben ik het ff kwijt,waarvoor moest je bloedprikken ookalweer?

ja het word een zware tijd voor ons,maar meiden het komt allemaal goed ,

12. triessie

triessie Bekend lid

Nov 4, 2007
    961
    0
    0
    geeft niets derona...mijn geheugen laat het ook af weten met regelmaat...

tijdens inwendige echo kon zowel vk als gyn niets zien...van gyn moest ik bloed prikken om te kijken hoe hoog mijn HCG waarden zijn...gister eerste uitslag van gehad en die was 15000...betekend dat er normaal gesproken een vruchtje te zien moet zijn...maar helaas...morgenochtend de uitslag van vandaag met een echo en dan weten ze zeker of het een bbz is of niet...zo ja dan wordt ik meteen verder geholpen... ik zou nu 7wkn zijn geweewst dus dan moet je wel iets zien!

Hoe gaat het met je?
    Heb je steun van man/vriend/familie?

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer

ooh zo ja nu komt het mij weer helemaal bekend voor,pff wat een onzekerheden zeg,
    ik hoop niet voor je dat het een bbz is meis,

ja krijg wel genoeg steun,iedereen leeft erg mee,en dat is wel erg fijn om te horen en weten
    bij jou dan?

14. triessie

triessie Bekend lid

Nov 4, 2007
    961
    0
    0
    ja bij ons ook...al vind ik dat de dagen lang duren...gister en ook vandaag...iedereen is gewoon aan het werk en ik zit hier op de bank...beetje op de computer...dan weer wat eten..opruimen..huilen...tv kijken...koed hebben...katten pesten...klok kijken...etc!
    Ben jij ook thuis? Hoe kom jij de dag door? Hoe is het met jou, heb je klachten?

Ik hoop ook dat het geen bbz maar het allemaal nog op een natuurlijke manier mag eindigen...maar mijn gevoel zegt van niet helaas.

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    ja mijn mannetje zit thuis met een hernia,dus gelukkig veel steun van hem,

en hier ook dan ben ik wat vrolijk en dan huil ik zomaar opeens,dan gaat er weer van alles door je hoofd heen.pfff

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Noord-Holland
    Hee lieve Triessie en Derona,

Kom jullie even een hart onder de riem steken. En kijken hoe het met jullie is en of er bij jullie al ontwikkelingen zijn.

@ Triessie: wel heftig dat je elke dag bloed moet prikken, dan krijgt het ook een veel grotere en zwaardere rol in je dag/leven.
    @ Derona: heel veel beterschap voor je vriend. Wat balen zo dit allemala tegelijk. (maar toch, elk nadeel heb z'n voordeel dat hij lekker thuis is en jullie wat meer tijd samen hebben!)

Hier nog niets dat duidt op het spontaan af komen. Ik ben benieuwd of dat de komende dagen gaat gebeuren. (lekker in het weekend...)
    Dinsdagmiddag staat mijn afspraak in het ZH.

Heb gelukkig veel afleiding de hele dag en avond want hebben het heel druk met ons eigen bedrijf.
    We werken samen thuis dus alle tijd om het af en toe even ter sprake te brengen, eeven stevig te knuffelen of alweer wat grapjes erover te maken (die b(.)(.)bs zijn wel een beetje aanstellers hoor dat ze nog zo gevoelig zijn ;) etc. Beetje relativeren om het te verwerken en de draad van alle dag weer op te pakken.
    Ik zit stiekem al weer een lekker weekendje weg te plannen om even te ontspannen. Sauna'tje doen en lekker eten en een wijntje drinken... Ja, daar kunnen we allebei erg van genieten! (maar ja, dat kan ik pas echt gaan inplannen als de boel weer schoon is)

Hoop dat jullie het ook steeds beter een plekkie kunnen geven.

Dikke knuffels!

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    heey meis,
    ja ik hoop ook dat het hier spotaan gebeurd,maar denk het niet,
    en idd ik zat ook al te denken,aan straks een lekker lang weekendje weg,ff wat anders aan je hoofd,ja ik vind het nu wel lekker dat mijn mannetje thuis is,

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Noord-Holland
    Hee goedemorgen!

Inderdaad, lekker even weg. Even afleiding en weer ruimte maken in je hoofd, de boel resetten en weer een nieuw toekomstbeeld maken.

Hier ook nog steeds geen teken van spontane loslating... Volgens mij is het bij ons allebei zo ongeveer in dezelfde periode fout gegaan. En bij jou zit het nestje ook goed verankerd. Arme ding had zich helemaal voorgenomen om 9 maanden lang een warm nestje te zijn voor iets liefs....

Ik mag nog van geluk spreken dat ik door medische indicatie al bij 7 weken een afspraak in het ZH had. Een volgende keer zou ik ook echt wel willen dat ze nog eerder gaan kijken. De maanden en jaren tikken hard verder... en ik had ambities voor een gezellig groot gezin... Maar goed. Inmiddels maar bijgeschaafd...

Liefs en hopelijk een rustig dagje met veel afleiding!

@ triessie: hoe is het met jou meis? Al wat meer duidelijkheid?

19. triessie

triessie Bekend lid

Nov 4, 2007
    961
    0
    0
    goedemorgen,
    Ik hoop ook echt voor jullie dat het ' spontaan' zal gaan, wachten is echt niet leuk..ik denk aan jullie hoor!

IK moet straks om 11uur bij gyn zijn, vanmorgen vroeg belde hi al op, ik schrok me rot. In zijn computer waren de wijzigingen niet doorgemeld dus hij dacht dat ik vandaag alleen maa zou bellen voor uitslag. Dus hij bellen, mijn waarden waren licht gestegen dus het was echt belangrijk dat ik ging komen, waarop ik hem hielp herinneren dat die afspraak al stond, had zijn geheugen het wel goed maar zijn comp niet.
    Maar goed...hcg is dus nog hoger geworden, was wel even slikken.

Ik weet echt niet wat me te wachten staat straks, ik zit nu flauw op de bank, moet nuchter zijn en mijn lichaam zegt : eten!

Derona, sterkte aan je man, lastig zo'n hernia...wel fijn dat hij er is...voor jou go4baby is het denk ook fijn dat je nu samen werkt....

liefs patries

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Triessie,

Jeemig wat heftig dat je hcg toch hoger is. Dan groeit er wel wat. Hoop echt dat je vruchtje nu opduikt in je baarmoeder. En niet ergens anders... Maar het zal wel wishfull thinking zijn...
    Ohhh meissie wat een rotsituatie!
    Een hele dikke knuf!

Share This Page