Hoi, hier alles redelijk goed. Veel spierpijn. Gisteren indoor ge-skydived en vandaag een potje squash. Vanaf 2e kerstdag ben ik weer begonnen met hardlopen, na 4 maanden helemaal niet gesport te hebben. Dat gaat me dus niet in de koude kleren zitten. Ik denk dat ik vanavond maar in een heet bad ga liggen. Mijn vruchtje was trouwens ook onderzocht. Ik heb het op eigen initiatief meegenomen. Ik moest toch naar het ziekenhuis om bloed te prikken. Toen ik nog even moest plassen kwam het eruit. Ik wist niet zo goed was ik ermee moest en was nieuwsgierig of het er verder wel goed uitzag.
Ik ben ook alweer druk aan het sporten....ik doe van alles, van tennis tot speerwerpen en van trampoline springen tot hordelopen fijn zo'n wii....kun je nog es wat aan je conditie doen he Jootje Ik heb me voorgenomen me niet meer druk te maken wat er evt mis kan zijn met het vruchtje wat ze hebben onderzocht...ik ga gewoon uit van pure pech! en anders hoor ik het donderdag wel!
Hier best goed eigenlijk! Heb me werk weer opgepakt en hobbel weer lekker verder. met jou dan? liefs Jootje
Nog een gelukkig nieuwjaar voor jullie, en ik hoop dat we met zijn allen in 2008 een lief mooi kindje in onze armen mogen hebben, of een leuk bollend buikje. Hier gaat het redelijk, emotioneel gezien gaat het al een stuk beter, maar lichamelijk... Volgens mij heb ik niet genoeg rust gehouden ofzo, ik heb alweer een paar dagen last van buikpijn, echt heel vervelend. Hopen dat het snel over is!
ja hier gaat alles ook wel goed,we gaan gewoon weer door he hihihi soms heb ik het nog wel moeilijk hoor,dan merk je dat het nog best hoog zit allemaal,maar komt goed allemaal
Yep... Ik mag me hier ook melden. Had eerlijk gezegd gehoopt dat het niet nodig zou zijn, maar dat gevoel kennen jullie allemaal. Bij mij is het zo gegaan: we hebben in de 7e week een echo gehad, die was goed en er was hartactiviteit. Vorige week (bij precies 10 weken) kregen we een echo om de exacte datum te bepalen. En toen ging dus het licht uit. Er zat nog wel iets, maar er was geen hartje meer te zien en het was niet meer gegroeid sinds de vorige echo. Dat was vorige week woensdag. We zijn een paar dagen weggeweest, even uitgewaaid, en ik had in eerste instantie voor a.s. donderdag een afspraak bij de gyn. De echoscopiste wilde dat pas dan, dan kwam het misschien nog uit zichzelf op gang (hoewel ik daar zelf al erg aan twijfelde, het zit er al 3,5 week levenloos en ik had geen klachten). Vanochtend heb ik dus gebeld naar het ZH, en aangegeven dat ik echt niet langer wil wachten, slaap slecht en voel me echt helemaal leeg. Dus ik kan nu, in plaats van donderdag, vandaag al om 11.50 uur naar de gyn. En ik ga daar aansturen op een curretage, want wil echt dat dit z.s.m. voorbij is. Ik ben benieuwd, laat het jullie wel weten.
pff meis wat erg zeg, ja bij mij was het met 5 a 6 weken ook m is,en kwamen er pas met 11 weken achter,en met 11 weken en 5 dagen kreeg ik een mk.lichaam zit zo vaag in mekaar veel sterkte
@ Derona: ja, ik geloof ook best wel dat het nog op gang kan komen. Alleen wil ik daar niet op wachten. Voel me net een tijdbom, en je weet niet wat je te wachten staat he. Dalijk zit ik op het werk, en gebeurt het. Nee, ik trek dat niet. Laat het maar lekker in het ziekenhuis gebeuren. Ben benieuwd wat de gyn zal zeggen...
Kan me goed voorstellen hoor meis, ik zou ook niet lang wachten, het is dat het bij mij 5 dagen later gebeurde,
@ Derona: Ik hoop dat de gyn wel 'akkoord' gaat met mijn suggestie van een curretage. Eigenlijk zou het niet anders mogen gaan vind ik, het is mijn lichaam en daar zou zo'n arts toch wel rekening mee moeten houden. Maar ik heb het gevoel dat gynaecologen over het algemeen erg voorstander zijn van 'afwachten' en 'de natuur zijn gang laten gaan' maar dat trek ik niet. Gelukkig gaat mijn vriend mee, die is misschien nog extra 'overtuigend'.
Hey meisje0123 Ik wil je even heel veel sterkte wensen we weten wat je mee maakt Eigenlijk lijkt mijn verhaal op de jouwe alleen had ik geen echo gehad met 7 weken maar met 10 de 1ste pas. Daar was dus niks meer op te zien ja er zat nog wel wat maar het was al gestopt met 7 weken en 5 dagen en ook geen klachten dus ging er ook niet vanuit dat het op gang kwam. Mijn vk wilde net zolang afwachten tot het er zelf uit kwam maar dat zag ik niet zitten omdat je gewoon niet weet waar je aan toe bent. Toen moest ik voor een 2e echo naar de gyn om te checken of het wel echt zo was en daar heb ik aangegeven dat ik het niet meer zag zitten en toen zei hij ook dat ik wel genoeg had afgewacht en via hem werd ik nog voor de kerst gecuretteerd terwijl de vk zei dat het pas januari zou worden Sterkte en gewoon aan geven dat je het niet meer ziet zitten allemaal en dan komt het vast wel goed.
Meisje, wat zwaar shit zeg! Ik wil je erg veel sterkte wensen. Ik kan me herinneren dat jij ook veel buikpijn gehad hebt in het begin? Net als ik? Succes bij de gyn!
Ahhh Nee, niet nog meer juli mama's! Meisje, ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen de komende tijd! Neem er de tijd voor en spui hier alles wat je kwijt wil. Hoe is het vandaag gegaan bij de gyn? Krijg je een curretage? Bij mijzelf is alles in week 7 gebeurd. Ik had uberhaupt nog geen echo gehad. Als ik weer zwanger wordt dan wilde ik in elk geval in week 7 een echo inplannen, maar dat zegt dus ook nog niet alles blijkbaar. Zorg goed voor jezelf en laat je goed verzorgen! Dikke knuffel.
Ha..ben vanmorgen naar mijn nacontrole geweest bij gyn. Weer een stapje verder in verwerking, je zit toch een soort te wachten op die afspraak en dan heb je hem en dan maak je je nog een soort zenuwachtig. Maar goed... Weefsel is nagekeken, geen bijzonderheden. Het is niet erfelijk...gelukkig...daar was mijn zusje bang voor. Heb groen licht om weer zwanger te worden hoef niet verder te wachten, ben ik ook blij om en bij een volgende zwangerschap met 7 a 8 wkn een afspraak maken voor een echo om zeker te weten dat het goed in de baarmoeder zit. De kans op bbz is hoger maar niet om me zorgen te maken zegt gyn...van buiten af kon ze niets aan mn 'gezonde' eileider zien, maar ze zegt ook eerlijk dat ze natuurlijk niet aan de binnenkant kan kijken, dat is nou eenmaal zo. Al mn klachtjes/steekjes/krampen etc zijn 'normaal' en gaan afnemen op een gegeven moment. De erge buikpijn die ik zaterdag had zijn waarschijnlijk mn darmen geweest, die liggen nu anders, gyn maakte zich hier ook geen zorgen om. Ik ben bekend met spastische darm syndroom, die zal ook wel om de hoek hebben gekeken. Oftewel..gyn was positief. Ik mag alles weer gaan doen, lichamelijk. Werken mag ik rustig beginnen op te pakken, niet te snel ze waarschuwt nog voor moeheid. Littekens heeft ze niet eens naar gekeken, doet ze alleen als ik erom vraag en anders gaat het goed! Geestelijk adviseert ze wel om erover te blijven praten ook al verstrijken de weken. @ meisje: heel veel sterkte meis, hoe is het gegaan? @derona: knuffel.... @jusi; niet te hard van stapel lopen he...doe voorzichtig!
meisje, heel veel strekte voor de komende tijd... als je er behoefte aan hebt kun je het hier van je af praten! liefs jootje
Voor jou ook meis! Wat raar dat je nog zoveel buikpijn hebt. Wat voel je dan precies? En kunnen ze daar niet eens naar kijken? Of is het normaal na een curretage? Sterkte hoor!
Hee Meisje0123, welkom hier... Ongelofelijk weer een afgevallen juli-mama. Ik wens je heel veel sterkte met alles! Wij zijn er voor je hoor. Knuffel!
Fijn dat er niks erfelijks aan het licht is gekomen. Gewoon pure pech, bah. Hier ook een spastische darm, al vanaf dat ik zelf een baby ben. Gooi pijntjes en steekjes dus heel snel op mijn darmen ipv baarmoeder of eierstokken. Maar vervelend is het wel. Doe rustig aan hoor meis!
Thanx...inderdaad gooi je het snel op je darmen, daarom dacht ik in mijn zwangerschap ook niet meteen dat het fout kon zitten...want alles wat 'anders' gaat in mn buik zullen wel mn darmen zijn! Was ook een vraag aan mn gyn...of ik al die tijd niet een ontsteking had ipv spastische darm? Maar haar antwoord was nee...daar zijn wel duidelijke verschillen in. Hoe gaat het ondertussen met jou? Ik doe nog steeds rustig aan hoor...volgende week ga ik voor het eerst naar mn werk een bakkie doen en daarna gaan we een plan van aanpak maken voor re-integreren.