Ik werd net gebeld door die vrouw van het UVW of ziets Die zou me vandaag terugbellen, helemaal vergeten. Goh zegt ze, ik zou u terugbellen over hoe het met u gaat, maar nu hoorde ik van de ARBO dat u 21 dec alweer aan het werk bent gegaan. Ja zei ik, ik ben dinsdag het vruchtje verloren en vrijdag gaan werken. Zo zo zei ze Ik zei dat ik er tegen die tijd helemaal klaar mee was en weer lekker aan de slag wilde (okee wel met een beetje tegenzin hahaha). Ik denk dat ik echt geboft heb. Niet met die helse MK, die maar bleef duren. Maar met mijn herstel. Omdat er bij mij niet is ingegrepen heb ik toch het idee dat mijn lijf sneller weer in evenwicht was. En door het wachten en het ondergaan van de MK heb ik het geestelijk ook een plek kunnen geven. Leef nu weer toe naar mijn NOD, volgende week Dinsdag is de overdracht van onze nieuwe woning, het zou toch een bak zijn als... Al zou een maandje uitstel eerlijk gezegd ook welkom zijn, alles tegelijk, pffff... Jij hebt natuurlijk een hele buikoperatie ondergaan. Heel ander verhaal. Ik heb een vriendin die 2 keer een bbz heeft gehad (maar ook 2 prachtdochters heeft :-D) en die moest echt lang herstellen hoor daarvan. Ik hoop dat je je snel weer toppie voelt!
Het is hier nietmeer zo druk he... komt dat het voor de meesten afgerond is en dat we bezig zijn met de volgende stap? Merk het aan mezelf ook hoor datik hier minder ben... Fijn dat het verder met iedereen goed gaat. 7 febr. moet ik nog ff naar de nacontrole maar dat is wel in orde allemaal. Voor de mensen die een curretage hebben gehad hebben jullie na dik 2 weken ook nog wel last gehad van steken? waren steken die ik niet kon plaatsen en nooit eerder had gevoeld. Heb nog geen last gehad van een eisprong tenminste nog geen slijm gezien. meisjeo123 hoe gaat het nu?
Hallo lieve allemaal! Hier een berichtje van mij. Ben dus maandag naar de gyn geweest, en heb aangegeven z.s.m. gecuretteerd te willen worden. Ze heeft nog een echo gemaakt, en was natuurlijk hetzelfde als vorige week, slecht dus. Na een paar telefoontjes heeft ze kunnen regelen dat ik een dag later (gisteren dus) opgenomen kon worden, dus zo is het ook gegaan. Moest om 09.30 uur in het ziekenhuis zijn, en zou dan rond 10.30 uur geholpen worden. Dat was wel tegengevallen: om 14.30 uur ging ik pas onder zeil want er was een spoed tussen gekomen. Maar dat neemt niet weg dat ik nu echt veel meer rust in mijn hoofd heb, alles is er uit en ik ben gisteren (hoe raar het ook klinkt) met een voldaan gevoel het ziekenhuis uit gereden in een rolstoel. Ik moet nu rust houden, heb wel nog wat pijn en spierpijn van al het getrek aan mijn lijf op die OK, maar dat is met een paar dagen over. En nu maar weer afwachten hoe alles op gang komt. En stiekem hoop ik echt dat het snel weer raak is. Veel mensen suggereren dat ik er nu zeker nog niet aan zou moeten denken, maar dat is dus wel zo! De wens blijft, toch? @ Jusi: ik heb inderdaad in de vijfde week SUPER erge buikpijn gehad. Maar daarna heb ik een echo gehad in de zevende week en die was gewoon goed. En ik sprak (voor de slechte echo) iemand die ook in die periode erge buikpijn had gehad, en die is nu 30 weken zwanger. Kortom; als we bij een volgende zwangerschap weer die klachten hebben, wil dat echt niks zeggen hoor!
Hey meiden, Ik kom even binnevallen, ik heb dus ook net als goudvis nog steeds last van buikpijn 20 dec. curretage gehad nu dus 3 weken geleden.... Heb voor morgen een afspraak staan met de gyn. omdat ik het toch niet helemaal vertrouw. moest anders over twee weken pas. Hebben er nog meer dames hier last van? Ik laat jullie nog even weten hoe het gegaan is... Pat
Nou ik heb nu geen buikpijn meer maar heb wel lang last van steken gehad... hoop voor je dat het meevalt wel vervelend dat je nu nog last hebt... laat je even weten wat de uitslag is?
hallowa, ik heb na de curretage nog een dikke week last gehad van steken en buikpijn, maar daarna was het weg en heb ik nergens meer last van gehad. daarna ook weer lekker aant werk gegaan wat me erg goed heeft gedaan. De gedachten ergens anders op dan alleen maar verdrietig zijn. Ik kan op het moment moeilijk over zwangere vrouwen. Een beetje zo;n jaloers gevoel. Tuurlijk gun ik het iedereen, maar wil zelf ook zo graag! te graag denk ik..... en ik weet wel onze tijd komt vast, we hebben gewoon pech gehad deze zwangerschap. zijn er meer die zulke gevoelens hebben? Jootje
Ik ben ook benieuwd hoe het met mijn cycles zal gaan...en ook ik hoop dat het snel raak mag zijn! Ben er helemaal klaar voor! @meisje, fijn dat je toch nog zo snel bent geholpen in het ziekenhuis. Nu kun je het een plekje geven en verder gaan. Ik had het gevoel dat ik pas verder kon gaan met verwerken wanneer ik het vruchtje kwijt zou zijn, ik er niet steeds mee rond moest lopen (en er dus niet mee geconfronteerd zou worden elke dag weer) maar goed dat is voor een ieder natuurlijk heel verschillend.... Ik hoop in ieder geval dat je het een plekje kunt geven en met frisse moed verder kunt gaan voor een volgende poging. Dames, we kunnen het, we laten ons niet uit het veld slaan door 1 tegenslag! positieve gedachten geven kracht! knuffies en liefs jootje
Hoi meiden, fijn te lezen dat het met veel van jullie al weer beter gaat. Wel naar dat sommigen nog zoveel buikpijn hebben, en meisje, voor jou is het natuurlijk allemaal erg vers nog. Mijn lijf is quabaarmoeder en aanverwanten wel weer helemaal op orde. Mijn pukkels verdwijnen en ik voel me weer een beetje mezelf. Wel heb ik griep te pakken... Maar ik heb besloten dit jaar erg goed voor mezelf te gaan zorgen, met gezond eten, sporten en meer van zulke dingen. Ik hoop dat ik snel weer zwanger ben, maar ik vind het ook doodeng. Weet niet of ik dat wel trek, zeg maar. Maar ik kan ook niet nu aan de anticonceptie, dat trek ik ook niet. Dus ik probeer er maar zo min mogelijk mee bezig te zijn en vooral op mezelf te passen. Ik zocht trouwens laatst op "sex na miskraam" omdat ik wilde weten hoelang ik wachten moest. Maar het gaat onveranderlijk over een curretage. En die heb ik niet gehad. Lijkt wel of dat een bijzonderheid is tegenwoordig... Nou ja, ik heb maar gewacht tot het bloeden over was. Bijna. Ben me nog even rotgeschrokken omdat er na de eerste keer sex een klein haarvaatje was geknapt ofzo en ik opeens weer flink helderrood bloed kreeg. Maar nu heb ik wat dat betreft nergens meer last van. Zit me net te bedenken... Ik voel een lichte pijn in mijn buik, overduidelijk links... Zou mijn ei op springen staan? Als Lief thuis komt zal ik hem maar eens verrassen met een sexy Thura
Dat had ik ook bij mijn mk. Toen het vruchtje bij mij loskwam van de bm had ik het gevoel dat ik last had van mijn darmen. Pas een aantal dagen later toen ik begon te bloeden wist ik dat het niet mijn darmen waren. Nu zit ik in mijn tweede cyclus na de mk en ik voel alles wel veel heftiger. Vooral rond en na de eisprong heb ik meer last van kramp onder mijn buik en net ook even in mijn buik.
Ben zelf ook meer bezig met wat er gaat komen. Maar vanochtend nog wel even mijn zwangerschapsdagboek gelezen om te kijken of ik toen ook in het begin zoveel kramp heb gehad. Was toch niet leuk om dat weer terug te lezen. Ik heb meer last van mijn cyclus dan voor de mk. En bij mij is het allemaal vanzelf eruitgekomen. Hopenlijk wordt dat gauw minder. Het kan natuurlijk ook zijn dat het weer raak is en dat de kramp van een zwangerschap komt. Daarvoor moet ik nog een weekje geduld hebben.
@Meisje, fijn dat je snel geholpen bent. Hopenlijk herstel je snel en pakt je lichaam het direct weer op. Dat gevoel van snel weer raak herken ik. Tuurlijk is de wens er niet minder om. Toen ik voor het eerst weer ongesteld wordt gaf me dat een dubbel gevoel. Enerzijds het verdriet van 'nu ben ik ECHT niet meer zwanger' en anderzijds de opluchting dat mijn lichaam weer snel een normale cyclus had. Heel veel sterkte de komende tijd. @Thura, hier ook geen curretage. Kramp heb ik ook regelmatig. Wellicht is het een ei dat op springen staat. Ik hoop het voor je.
heb even de berichten die ik getypt heb voor mijn vorige nod toen ik dus zwanger was ff opgezocht en in words bestand gedaan voor als ik eens wil terug kijken wanneer ik waarvan ongeveer last had... Geplaatst: Ma Okt 08, 2007 6:00 pm Onderwerp: Volgens mij heb ik vandaag mijn eisprong gehad wel dan zou ik nu cyclus hebben van 29 dagen --------------------------------------------------------------------------------------- Geplaatst: Do Okt 25, 2007 8:58 am Onderwerp: ik had een dag voor nod ineens beetje last van doorzichtig slijm en nu witte afscheiding heb ik normaal niet. Ook heb ik normaal last van mijn borsten maar nu ook niet voor de rest helemaal nergens last van. maarja voriga maand had ik ook een langere cyclus dus kan nu ook net zo goed. ik weet wel wanneer mijn eisprong is geweest daarom had ik de banner opnieuw ingesteld toen had ik erg last van doorzichtig slijm dus dat kan niet missen --------------------------------------------------------------- Geplaatst: Vr Okt 26, 2007 9:43 am Onderwerp: Voor de ongie meiden sterkte volgende ronde hoop dat het dan raak is. hier nog steeds helemaal niks, niks lichamelijks en niks te zien. Zelfs waar ik normaal last van heb voor ongie nu niet... Enorm zachte borsten weet niet of iemand dat herkend vind hetwel vaag.` ------------------------------------------------------------------------------------ Vr Okt 26, 2007 10:09 am Als ik de 31ste nog niet ongesteld ben ga ik testen, vorige maand had ik ook een langere cyclus. Maar deze maand had ik duidelijk vruchtbaar slijm en beetje steken en dan zou ik dus uitkomen op een cyclus van 30 dagen maar goed nog ff paar dagen wachten. ------------------------------------------------------------------------------------- VR Okt 26, 2007 9.40pm Hier is nog niks te bekennen van ongie wel kom ik niet uit mijn woorden en bots telkens tegen dingen op ben zelfs nog keihard gevallen toen ik een trapje op zou met gevolg elleboog, scheenbeen blauw.. oja had nog een pen in de mond dus dat had goed verkeerd af kunnen lopen --------------------------------------------------------------------------------------- Geplaatst: Za Okt 27, 2007 5:55 pm Onderwerp: Ben nu een beetje misselijk zelfde misselijkheid die je kan hebben als je honger hebt... -------------------------------------------------------------------------------------- Geplaatst: Di Okt 30, 2007 6:36 pm Onderwerp: Ben nog niet ongesteld, vandaag getest maar was negatief dus nu maar afwachten op de ongie.... wel vreemd maarja. ---------------------------------------------------------------------------------------- Geplaatst: Wo Okt 31, 2007 9:14 am Onderwerp: Nog steeds niet ongesteld meestal ben ik het als ik wakkeer word dus dat zal vandaag wel weer niks worden.... mijn lichaam doet vaag was altijd redelijk regelmatig maar de laatste 2 maanden ------------------------------------------------------------------------- Geplaatst: Wo Okt 31, 2007 9:49 pm Onderwerp: Nog steeds helemaal niks ik baal er een beetje van dat mijn cyclus ineens zo veranderd is. Ja of ik ben wel zwanger ondanks de negatieve test.... Ik heb duidelijk mijn eisprong gehad op 8/9 oktober en dus had ik 22/23 oktober ongesteld moeten worden. Het is toch onmogelijk dat er wel een eisprong is geweest en dan niet ongesteld worden.... IK SNAP ER NIKS MEER VAN ---------------------------------------------------------------------------------------------- Geplaatst: Do Nov 01, 2007 9:17 am Onderwerp: nog steeds geen ongie wel knallende koppijn --------------------------------------------------------------------------------------------- Geplaatst: Zo Nov 04, 2007 11:15 pm Onderwerp: Nou nog steeds geen ongie hier te bekennen Wat ik wel heb is dat mijn borsten gevoelig zijn en mijn tepels wat donkerder dan normaal dus van de week maar eens testen ook voel ik me anders dan anders heel apart. wil mezelf ook niet al te gek maken maar mijn vriend zei het ook al. Ben blij dat ik niet de enige wachtende ben zo blijft het hier nog een beetje gezellig. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Geplaatst: Ma Nov 05, 2007 6:54 am Onderwerp: nog geen ongie. Vannacht enorm gezweten en word nu al 2 weken met hoofdpijn wakker vanochtend licht misselijk wat weer weg is met een bakje thee. Brood krijg ik niet eens naar binnen. ik ga vanmiddag eens even een test halen. Wie gaan er nog meer testen? ----------------------------------------------------------------------------------------------- Geplaatst: Ma Nov 05, 2007 4:59 pm Onderwerp: doe mij maar roze ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik ben blij voor je dat je lijf snel in evenwicht is gekomen en je in die tijd het ook geestelijk een plekje hebt kunnen geven. Ik merk dat ik dat heb kunnen doen doordat mijn werk me niet snel terug verwachtte en ik dus elke dag kon laten komen zoals ik me voelde op dat moment zonder een haastig iets achter me te voelen. Heftig van je vriendin zeg...heeft ze haar dochters erna gekregen en zo ja moest ze lang geduld hebben?
Jullie zijn dus ook alweer bezig met welke symptomen jullie hadden bij je zwangerschap...hier nog eentje....het zou deze maand zomaar kunnen, dus ik hou mn lichaam deze dagen erg in de gaten ( ookal wil ik dat eigenlijk niet doen, gaat vanzelf)...ik heb het toen niet bij gehouden, niet opgeschreven en op dit forum kwam ik nog niet dus kan het niet terug lezen. Ik weet wel dat ik voor mn test al zeker weten wist dat ik zwanger was...
de zondag voordat ik testte wist ik het eigenlijk wel zeker... ook was ik achteraf weel sneller aan het huilen soms om niets. Als ik het nu ook zo eens terug lees dan kon het ook eigenlijk niet anders Die borsten hou ik zeker in de gaten dat was toch echt wel het eerste symptoom en de hoofdpijnen
Hey meiden zoals jullie onderaan kunnen lezen ben ik 4 mnd tijd 3 x zwanger geweest dus ben het levende bewijs dat je gelijk na je miskraam zwanger kunt raken weer ............... ben nu 1 dg overtijd maar ga nog niet testen laat het lekker op zijn beloop wat ik wel had de afgelopen 3 dg s'morgens wakker worden met hoofdpijn ...is nu weer over en vanmorgen vlaag van misselijkheid maar kan van alles zijn heb af en toe lichtelijke buikpijn net of als je ongi eraan zit te komen onderin de buik maar zegt ook niks ...verders voel ik me goed dus is weer ff afwachten liefs kaley
hallowa vandaag voor nacontrole geweest. Alles wat ze hebben onderzocht was niets om me zorgen over te maken, we hebben dus gewoon plat gezegt pech gehad deze zwangerschap! ik ben op het moment helemaal niet veel bezig met hoe mijn lichaam reageert, ik heb zoiets van ik zie het vanzelf. En natuurlijk is de wens er des te meer zwanger te worden, ik probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn anders draai ik helemaal door. Jootje
ja achteraf wat het allemaal wel overduidelijk...maar we waren er toen (nog) niet zo mee bezig dus ik lette er nog niet echt op wanneer ik ongi moest worden...maar door mijn veranderingen merkte ik het op en toen was 1 en 1=2
Zo kaley dat is ook niet niks 3x in 4mnd een miskraam doet ook wel wat met je lichaam... Hoop voor je dat het deze keer wel raak mag zijn en een goede zwangerschap word... Dat had ik eerst ook jootje maar langszaam aan begint het toch wel te kriebelen weer... Triessie had ik ook denk dati k het nu wel eerder ga merken... Hoe is het met de rest?
Hey meiden zoals jullie onderaan kunnen lezen ben ik 4 mnd tijd 3 x zwanger geweest dus ben het levende bewijs dat je gelijk na je miskraam zwanger kunt raken weer ............... ben nu 1 dg overtijd maar ga nog niet testen laat het lekker op zijn beloop wat ik wel had de afgelopen 3 dg s'morgens wakker worden met hoofdpijn ...is nu weer over en vanmorgen vlaag van misselijkheid maar kan van alles zijn heb af en toe lichtelijke buikpijn net of als je ongi eraan zit te komen onderin de buik maar zegt ook niks ...verders voel ik me goed dus is weer ff afwachten liefs kaley