Echo was niet goed vandaag

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nadesy, 13 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    Patries, je bent hier hartstikke welkom! En ik ben gewoon heel blij voor je dat je zwangerschap nog steeds goed gaat! Houden zo, en vooral af en toe komen vertellen.

2. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Hey wat leuk schiet al op ben benieuwd ik denk dat het een meisje word dat gevoel heb ik bij je...
    Moet nu toch wel eens wat beter gaan met de moeheid of heeft dat te maken met dat je die medicatie niet meer kunt slikken?
    Vandaag niet zo`n leuke dag gehad ben naar een begrafenis geweest van een vroegere vriendin die is overleden net na de bevalling heel heftig allemaal.
    Ik merk pas achteraf in wat voor emotionele achtbaan ik terecht was gekomen met de zwangerschap voor mijn gevoel was ik aardig "labiel" en nu dat hormoon pas echt uit mijn lijf is voel ik mijn weer optimaal.

3. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Jeetje goudvis, dat is zeker heftig!
    Wat een nare dingen gebeuren er toch :(

En ik moet zeggen dat ik nog net zo labiel ben als toen ik zwanger was hahaha! Geen verschil te merken ;)

4. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    ja echt wel onvoorstelbaar is iets mis gegaan met de placenta die niet wilde komen daardoor veel bloed verloren en is ze in coma geraakt en nooit meer uit gekomen...

heb jij nu alweer een "normale' menstruatie gehad?

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ik zit op 10 dagen DPO, heb dinsdag mijn NOD. Voel vanalles, vooral vandaag. Maar kunnen ook mijn darmen zijn ;)

Wat vreselijk zeg. Ik hoorde zo'n soort verhaal vorig jaar ook al. Stel was al 8 jaar bezig met zwanger worden, eindelijk gelukt. Ook iets mis met de placenta, vrouw en baby overleden... Ze was 40 jaar.

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik heb een winkel gehad met belgische suikerbonen. Tijdens ik m'n winkel nog had was er een koppeltje die een geboortemand kwamen vastleggen. Ze was zwanger van een 2 ling ,a 4 jaren intensief oefenen in de MMM. Ze was zo gelukkig, zal haar nooit vergeten.Greet was haar naam.
    De week na ze alles had vastgelegd werd ze opgenomen in het moederhuis, de kleintjes dreigden tevroeg te komen.
    Na lang verblijf in het ZH zijn ze gekomen met 36 weken, 2 wolkjes van kleintjes.
    Ze zei kunnen we tijdens ze nog daar moeten blijven gezellig aan ons huis klussen. Ze hadden een oud boerderijtje gekocht en was bijna gerenoveerd. De kleintjes zijn 2 maanden in het ZH moeten verblijven toen ze naar huis mochten.
    Greet was blij, haar droom werd werkelijkheid.
    Ondertussen woonden ze in een vakantieverblijf van haar ouders tot hun huis tiptop was.
    2 maanden na de kindjes thuis waren gekomen kwam ze met een wasmand naar beneden en schoof van de onderste treden.
    Haar man was niet aanwezig, maar haar broer of mams ging langs komen, ze hebben haar gevonden in coma en zwaar hersenfractuur.
    Ze is na 3 weken in coma toch overleden, de fam heeft moeten beslissen.
    Ik was er kapot van, ze kwam bij me regelmatig binnen en haar ouders had ik soms ook contact mee.
    Het is een meid die ik ook nooit zal vergeten, greetje zei ik altijd tegen haar.
    Nu heb ik de laatste tijd niets meer van hem gehoord, we zijn ook al 5 jaar verhuisd. Het was zo'n gezellig iemand.

7. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Pff... wat een verhalen hier zeg...het zal je maar overkomen...kippevel...

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    maar ik heb ook vele hele gelukkige koppeltjes binnen gekregen.
    De jongste mama was 13 toen ze zwanger was en 14 toen ze beviel. Een ongelukje voor de eerste keer onveilig te vrijen.

Nu hoop ik ook nog eens suikerboontjes voor ons eigen kleintje te mogen maken.

9. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ha...spannend he...ik loop/zit/sta/lig hier ook rond met grote vraagtekens....technisch gezien zou het nml kunnen...allemaal herkenbare verschijnselen die ik de vorige keer ook had maar die helaas denk ook bij een naderende ongi kunnen passen... ik weet alleen niet wanneer ik zal testen, heb mn banner nml 2dgn later gezet voor de zekerheid.... het zou toch wat zijn he :D

10. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    och, ik hou er mee op, denk ik, met dat hele zwanger worden. Nee, natuurlijk niet maar ik word wel een beetje gestoord van mezelf. Ik maak me nu al druk over een al afgesproken sauna bezoek einde deze maand want stel dat ik zwanger ben en het nog niet weet en dat het dan mis gaat enzo... Voelde ik eergister nog steken links, nu zitten ze rechts, ik denk na bij kaneelthee en kijk nog steeds met een schuin oog naar mijn biefstuk... Help!

11. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    eh, wat is DPO?

12. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ow zo herkenbaar!
    Ik wilde net nog zoiets posten (maar deed het toch maar niet, wil me niet aanstellen hihi).
    Ik heb nu echt wel ongikrampen, maar ook steken erbij.
    Dacht net dat ik al vloeide, dus ging checken, is het gewoon veel afscheiding. Pfff ;)

Zullen we samen ophouden? ;)

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    DPO is Days Past Ovulation :-D
    De dagen na je eisprong volgens FF.

14. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    ik vind het toch jammer dat je zo ver weg woont, freesia! Op een of andere manier voel ik me bij je "thuis" ofzo. Het zal wel aan de manier van schrijven liggen, en aan dat je zo'n superlelijke coole kat hebt!

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    :oops: :oops:

:D

Speciaal voor jou dan:

16. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
  17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Je tergt me wel met zo'n ienimini fotootje, wheeeeh!
    ;)

18. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    kun je er niet op klikken dan?

hij staaqt iig ook in mijn album. ik zal ons andere monster er even bij plakken. Doe ik een voor en een na foto, van toen ze net bij ons kwam (te dun) en nu (veel te dik)

Ik ga zo trouwen douchen en dan maar eens weer proberen een baby te maken. Oefenen blijft leuk. :p

19. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    nu staan er meerder in het album, wil je even zeggen als ze daar nog steeds raar klein zijn? is nl niet de bedoeling.

20. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    In je album zie ik ze wel groot!
    Imp heeft een prachtige kleur zeg! En Dweil een mooie pluimstaart :-D

Ik denk dat vriendjelief er ook aangaat vanavond of morgenochtend :evil: :) Nu al zin in ;)

Deel Deze Pagina