Echo was niet goed vandaag

Discussion in 'Miskraam' started by Nadesy, Nov 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Thura

Thura Actief lid

Nov 18, 2007
    365
    0
    0
    het zijn allebei aanlopertjes, dus veel te kiezen had ik niet, maar ze zijn beide mooi opgedroogd. Allebei waren ze op een haar na dood toen ze in mijn tuin belandden, ik geloof dat er ergens een bord hangt, zielige katten, deze kant op. Ik kan dan ook geen nee tegen zo''n beestje zeggen, en als ik dat gedaan had waren ze dood gegaan. Dweil is deels raskat, maar welk ras weten we niet. We noemen hem altijd de Norse Booskat, maar het is een dikke knuffel. Imp vreet alles wat op eten lijkt, als ik een vis zou maken van marsepijn at ze die ook op. net als broodkruimels na het uitschudden van het tafelkleed, en het voer van de buurkatten. We hebben het dus moeilijk met haar op dieet te houden.

genoeg geweest, Douchen en lief grijpen. Zo'n ei springt niet voor niks. Ken je "the meaning of life " van monty pyton? Every sperm is sacred zingen ze daarin...

2. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Geweldig die link! :)

Hier ons weeskindje Moon:
    http://www.geocities.com/starstof/moon.htm

En Paisley heb ik toen hij 5 weken was (en maar 5 ons woog!) weggehaald bij verslaafde mensen. Hij was de kleinste van een nest van 6 en die mensen lieten de moederpoes steeds buiten lopen zodat ze niet voor haar kinders kon zorgen. Ik heb hem daar dus weggesnaaid.
    Hij heeft een wilde vader, en hij is dus erg bang. Maar daarom zijn zijn knuffels en mauwtjes tig keer zoveel waard!
    Foto hoe hij ligt te 'drinken' bij pleegvader Jinx, 1 grote tepel voor hem ;):

Nou, grijp ze! ;)

3. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Kloosterzande
    Wil even mijn excuses aanbieden voor het off-topic gaan :oops:

4. Thura

Thura Actief lid

Nov 18, 2007
    365
    0
    0
    en ik ook. sorry meiden. ben zelf wel blij dat ik inmiddels ook weer dingen léuk vind. Net na de miskraam was alles stom.

5. jootje24

jootje24 VIP lid

May 11, 2007
    6,053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    oehhh....hier nog iemand die beestjes aantrekt op de 1 of andere manier....
    heb op mijn oude adres 2 aanloopkatten gehad.
    Mijn schoonma heeft er 1 van in huis genomen en daar ook nog een nestje bij gehad. Erg leuk.

helaas lijkt 1 van onze katten op het moment meer op een poedeltje..knipte in het vel van het beestje in de hoop een grote knoop te kunnen weghalen.Moest gehecht worden en ze hebben hem ook gelijk maar even geschoren.
    zooo zielig....
    het begint nu weer een beetje te groeien maar wat is ie uitgelachen door het bezoek wat langs kwam.

Jootje

6. jootje24

jootje24 VIP lid

May 11, 2007
    6,053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland

herkenbaar zeg, heb ik ook nog steeds!
    ga morgen naar de sauna, maar eigenlijk zegt mijn gevoel :"blijf toch lekker thuis". en inderdaad bepaald vlees zoals filet american is niet meer zo favoriet als dat het was bij mij.

Eigenlijk wil ik er niet teveel mee bezig zijn, maar onbewust gebeurt het toch gewoon.

liefs Jootje

7. Hoi,

Hartstikke leuk dat offtopic gaan. Freesia, ik heb je beestenboel bekeken. Hartstikke leuk. Ben alleen helaas allergisch voor honden en katten.

Thura, Jootje, ik herken het heel goed. Bij mij komt dat ook doordat ik alles wat met mijn cyclus te maken heeft wel 10x zo heftig voel sinds de mk. Eisprong is zeer gevoelig net als de komst van de nod. Voel me nu ook al een paar dagen niet zo lekker. De 1e cyclus na de mk dacht ik natuurlijk dat ik hartstikke zwanger was, maar nu weet ik wel beter. Ik hoop wel dat dat minder gaat worden (of dat ik 9 cycli mag overslaan ;) ).
    Enne, ik stop na de eisprong standaard met alcohol en rauw vlees.

8. triessie

triessie Bekend lid

Nov 4, 2007
    961
    0
    0
    Tsja en zo is het elke maand weer afwachten natuurlijk...onszelf hier en daar lekker voor de gek houden, doen we het zelf niet dan doet ons lichaam het wel voor ons...maar....op een keer (vroeg of laat) geeft een test aan dat we hartstikke zwanger zijn... hihi... en ondertussen schrijven we hier lekker van ons af, herkennen we elkaars verhalen, we beuren elkaar op en af en toe eens lekker om elkaar grinniken ;)

9. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Kloosterzande
    Amen Triessie! Dat heb je mooi gezegd :-D

En wat heb je een prachtig onderschrift...

10. triessie

triessie Bekend lid

Nov 4, 2007
    961
    0
    0
    thanx...ben vrolijk en emo tegelijk...ken je dat...blij met wat ik heb en verdrietig met wat ik niet meer heb en het is best een fijn gevoel, raar he?
    Het idee dat het deze maand heeel misschien raak kan zijn voor jou/jullie en mijzelf...wordt ik helemaal blij van, aan de andere kant blijf ik mn eerste kleintje missen maar ik heb het een plekje kunnen geven, moet nu alleen nog wennen dat het een plekje heeft en dat dat plekje daar blijft in mijn leven, snap je een beetje?

11. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ik herken het helemaal... Wat mooi dat jij dat ook zo ervaart.
    Kan zo dankbaar zijn voor wat ik heb, hoe gelukkig ik eigenlijk ben. Dan schiet ik gewoon vol omdat ik het zo getroffen heb.
    Maar dan denk ik aan onze miskraam en hoe verdrietig mijn lief toen was. Aan alle pijn die ik heb gehad, wat een ervaring het eigenlijk was.
    IK WAS ZWANGER! Ongelofelijk...
    En dan denk ik aan de sterfelijkheid van de mensen en dieren waar ik van houd... Dan schiet ik weer vol :'-)

En dan de blijde afwachting op wat gaat komen. Angsten loslaten, vooruit kijken. Het mooie weer zien van het leven, letterlijk het (nieuwe)leven.
    De hoop, het geluk, zucht ;)

Wat een diepgang op de zondagmorgen (middag okee ;)).

12. triessie

triessie Bekend lid

Nov 4, 2007
    961
    0
    0
    ...met een traan en een glimlach zeg ik: inderdaad!
    ben benieuwd deze week hoe het met ons zal gaan..

liefs

13. Thura

Thura Actief lid

Nov 18, 2007
    365
    0
    0
    poeh hee! Dat is me effe diepgaand zo op de zondagmiddag :)

misschien moeten we een kattenkletstopic openen in de lounge, dan kunnen we daar lekker met elkaar ouwehoeren, en dan blijft hier ruimte om anderen op te vangen die een miskraam hebben/krijgen.

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ik durf geen nieuwe topics te openen :rolleyes:
    Veel te bang dat ie gesloten wordt! Maar het is wel een superidee :D

15. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Vandaag weer voor controle geweest en mijn baarmoeder zag er mooi uit :D
    Donderdag is het vier weken geleden dat mijn curretage is geweest, dus ik ben erg benieuwd wanneer mijn eerste ongi komt....hoop zo snel want dan kunnen we weer ;)
    Hoe is het bij jullie?

x

16. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    hey pat mooi dat het voorbij is nu en nu maar wachten op de ongi (of niet)
    of hebben jullie niet geklust?

ik hoef pas februari terug te komen voor nacontrole moest 6 weken tussen zitten.

Verder gaat alles goed ben nu eigenlijk wel weer aan het uit kijken naar wanneer ik ongesteld word of liever niet eigenlijk.

Ben aan het meekletsen met een leuk topic op "zwanger worden" en dan "weer zwanger worden na een miskraam" is heel gezellig daar dus een tip bij deze....

17. jootje24

jootje24 VIP lid

May 11, 2007
    6,053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hey pat,

Fijn dat alles in orde is.
    Ik zag wat op tegen de nacontrole omdat er ook weefsel was opgestuurd voor controle.
    Gelukkig was alles goed. Pas na die controle had ik het gevoel weer helemaal verder te kunnen :)

Jootje

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Meiden sorry dat ik hier niet meer zo vaak ben,
    maar belood dat ik vanaf nu weer vaker hier kom

Share This Page