Echo was niet goed vandaag

Discussion in 'Miskraam' started by Nadesy, Nov 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

May 11, 2007
    6,053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    tis hier rustig op het moment, na die diepgaande gesprekken die plaatsvonden zondag :p

2. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hee lieve meiden,

Vanavond is mijn allerliefste wonderpoes Misty overleden. Het is nog onvoorstelbaar dat ze er niet meer is, maar ze heeft een onuitwisbare indruk achtergelaten bij iedereen die haar heeft gekend.

En gisteren hebben we de sleutel gekregen van onze koopwoning!
    Druk met slopen en klussen dus.

Dus als het even stil is van mijn kant...

Ow en ben ongi geworden ;) Om maar even ontopic te blijven ;)
    Mooie ronde van 29 dagen, ben er heel blij mee.

Knuffels aan iedereen!

3. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    Hey,

Wat rot wat je kat zeg was ze ziek?

Succes met klussen lijkt me wel een goede afleiding...

wel fijn dat je nu weer normaal ongi bent geworden zal voor je duimen dat het volgende ronde raak is...

Ik ben nog in afwachting wanneer mijn ongi is hoop zo snel mogelijk of helemaal niet...

4. triessie

triessie Bekend lid

Nov 4, 2007
    961
    0
    0
    Joh Freesia...naar bericht van je kat, was het onverwachts..bah dat is echt niet fijn :(
    Maar ondertussen wel de sleutel...lekker klussen...moet er veel gebeuren?
    Jammer dat je ongi bent geworden, op naar de volgende ronde he!

Ja het is rustig geworden hier he Jootje...iedereen gaat een beetje haar eigen kant uit...maar af en toe komen we elkaar weer tegen en dan is het weer goed! Fijn dat je nacontrole goed is gegaan, ik had dat gevoel ook dat ik daarna weer een stuk verder kon gaan.

Ha Derona...hoe is het met jou?

Goudvis..ik heb inderdaad jou gespot bij topic ' zwanger worden na een miskraam' ik lees daar wel eens mee...misschien moet ik daar eens gedag gaan zeggen :D
    Hopelijk ben je snel ongi of inderdaad...of niet ;)

Hey Caro, lastig dat je alles zo veel heftiger voelt dan voor je mk...ik heb daar deze maand ook last van gehad en o o o hoe vaak je dan wel niet denkt: is het raak? Moeten we streng zijn tegen onszelf en elkaar en op beiden benen weer op de grond komen...pfff....Voel je je al beter?

Ik ben vandaag weer voor het eerst op mijn werk geweest, eventjes een uurtje, ging wel goed...best wel even raar....alleen dit moest ik nog gaan oppakken. Ik krijg alle ruimte om op een rustig tempo te re integreren, erg fijn. Ik zit al weer in mn 2e rond na mn bbz en inderdaad heb ik al een paar dagen gedacht ojee het is al raak...maar heb van de week ook weer een reality check gedaan en nu is het afwachten op mn ongi (of niet ;) ) Banner staat op 30 dgn, terwijl mn (verwachte) cyclus 28 dgn is...en geen tekenen te bekennen zover!

5. Thura

Thura Actief lid

Nov 18, 2007
    365
    0
    0
    Freesia, wat een rotstreek dat je kat is overleden... Ik vind het altijd verschrikkelijk, een huisdier te moeten missen. Helaas is het niet anders. Je moet maar bedenken dat ze nu in de kattenhemel is, met oneindige legers muizen, speeltjes en eeuwig beschikbare schoten en tenen onder de dekens vandaan. Jeetje, wat zul je haar missen...

Moeilijk he, weer naar het werk. Zeker omdat mijn miskraam in de kerstvakantie plaats vond is er voor de mensen die al wisten dat ik zwanger was geen vuiltje aan de lucht. Ook werkt iedereen op dit moment verspreid door een reorganisatie dus ik mag elke dag een nieuw iemand inlichten met het verdrietige nieuws... Vind ik nog wel moeilijk.

Ik weet het natuurlijk allemaal niet zeker, maar misschien ben ik wel zwanger... Of ik zie spoken, dat kan ook heel goed. maar ik ben moe, ik heb oprispingen en ben (helaas) zo labiel als een kraanvogel met een manke poot. Ik jank wat af en mijn Lief doet Alles Fout. Dat herken ik ergens van... Maar misschien is het ook wel gewoon mijn hormoonhuishouding die niet op orde is. We klussen (ik haat die term maar ik pas me aan) maar gewoon door...

6. jootje24

jootje24 VIP lid

May 11, 2007
    6,053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hey freesia, wat erg voor je dat je je lieve kat moet missen. Verschrikkelijk is dat wanneer je een maatje die normaal altijd bij je was niet meer om je heen kan hebben.
    Fijn dat je cyclus weer zo snel op gang is gekomen, ik hoop dat dat bij mij ook zo zal gaan.
    hopen dat het in de volgende ronde senl raak zal zijn.

Ik vond het ook vreemd om weer aan het werk te moeten. Zag er best tegenop om de draad weer op te pakken en de reacties van de collega's onder ogen te moeten komen.
    Het was even doorbijten die dag en toen was het klaar. De volgende dag nergens meer last van.
    Ben blij dat ik m'n leventje weer wat heb opgepakt en niet steeds meer met die verdrietige gevoelens zit.
    Ik krijg nou juist weer kriebels als ik denk aan zwanger worden, terwijl ik eerst vol schoot bij de gedachte.

Thura: ook ik ben gaan kijken bij die topic die @goudvis doorgaf. Tis er erg gezellig, lekker kletsen met elkaar. Tis echt een aanrader.

weltrusten voor jullie allen
    en knuffels.

7. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    hey triessie kom daar ook maar eens langs is wel een gezellig topic word enorm veel gekletst soms ook over niks maar dat is ook wel leuk.
    Wat fijn dat je op het werk de ruimte krijgt om het op je eigen tempo te doen dat lijkt me een heel fijn gevoel.
    nog steeds geen ongi? zou wel heel mooi zijn als het raak is ik ga voor je duimen.

thura wat is jou nod dan? Begint het circus van jezelf voor de gek houden weer van voren af aan ik let nu overal nog meer op helemaal omdat je nu symptomen hebt gehad en dan kijk je daar nog meer naar...

@ jootje zie jou wel weer in het andere topic :)

Nee maar vind het wel fijn dat we elkaar in dit topic zo nu en dan ook nog eens melden vind het toch wel fijn om te weten hoe het met iedereen gaat.

Dus @de rest: Hoe gaat het met jullie?

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Kloosterzande
    Hee meiden,

Hier volop in de puinzooi, letterlijk.
    Verbouwen en weer opbouwen in het nieuwe huis. Volgens mij wordt het wel erg gaaf als het eenmaal een beetje af is :-D
    Nog 1 week vrij van het werk, hopelijk lukt alles een beetje.

Onze Misty, de wonderpoes ;) was op haar 4de jaar al opgegeven door de dierenarts. Maar ze ging maar door en is uiteindelijk 11 geworden.
    Ik mis haar zo erg, echt vreselijk is het :(
    Vooral als ik thuiskom, dan vloog ze altijd naar me toe. En zoals nu, achter de puter. Dan zat ze altijd naast me op tafel, verliefd naar me te kijken. Of ze gooide zich op haar rug voor knuffels.
    Zucht ;)
    Er lopen hier nu nog 5 van die poezenbeesten rond, maar zij was gewoon heel speciaal. Morgen gaan we haar ophalen bij het crematorium.
    Dan is ze weer lekker thuis.

Vanaaf vroeg naar bed, zo'n week klussen (hihi) halt er behoorlijk in!~
    Hoop dat alles goed gaat met iedereen! Knuf!

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee lieve meiden!

Even een paar dikke knuffels voor jullie!
    Ben jullie niet vergeten en ben heel benieuwd hoe het gaat.
    Hoop dat ik hier snel roze ga zien hoor!
    Hier komt het ei eraan maar of het wat wordt... zijn allebei total loss van het harde werken...
    En om eerlijk te zijn ben ik best huiverig om weer zwanger te zijn... toch bang dat het weer mis kan gaan (en met spina bifida in familie blijft er een risico..)
    Nou, voor iedereen (ook de meiden die helaas aanhaakten nadat ik mn neus niet meer heb laten zien) heel veel vruchtbaarheid en ik hoop snel weer op mooie wondertjes.

@ Freesia: gecondoleert met het overlijden van je poes! Altijd verdrietig, huisdieren zijn als kinderen/broertjes/zusjes. Knuf!

ps. die superexemplaren met die lange levertijd kunnen nu toch wel besteld worden ;)?

Liefs go4baby

10. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Hoi lieve meiden, ik ben wel heel erg lang niet meer hier geweest...
    Ik wou jullie even vertellen dat ik sinds zondagavond weer flinke buikpijn heb, waarvoor ik gisteren naar de huisarts ben gegaan.
    Die is meteen mijn gyn gaan bellen, of ik vandaag niet terecht kon, want ze vindt de pijn niet normaal.
    Helaas is met een echo ook geen duidelijkheid gekomen over de pijn, maar mijn baarmoeder zag er wel schoon uit.
    Wel een miniscule (?) verdikking van 7 mm, maar hij dacht niet dat die buikpijn daar vandaan kan komen.

Ook ben ik nog niet ongesteld geweest.
    Duurt wel erg lang allemaal. :(
    Als ik ongesteld ben moet ik de gyn weer bellen voor een nieuwe afspraak zodat hij weer een echo kan maken.

Hoe is het met jullie verder?

11. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Bij mij gaat het weer goed, het stukje weefsel dat er nog zat na de curretage is nu weg en ik ben sinds zaterdag ongi :)
    Hier ben ik erg blij mee, alle onzekerheden zijn dus nu wel zo'n beetje weg en ik voel me ook weer de oude. 8)
    Ik ben vandaag bij mijn gyn. geweest en we gaan deze ronde alweer beginnen met behandelingen.

Wat jammer dat het bij jou iets minder gaat Jusi, ik zie dat je een dag voor mij aan was met de curretage...das dus 5 weken nu? Het kan 6 weken duren na een curretage, maar ik vind het wel raar dat je dan zo'n buikpijn hebt...heb je nog stiekem getest?(om je onzekerheid weg te nemen?)

Hoe is het met de klussers? ;)

xxx

12. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Zwangerschapstest heeft de huisarts gisteren al gedaan, die was negatief.
    Had ook niet anders verwacht, kan bijna niet, nu al zwanger zijn.
    En ook al is dat wel zo, kan ie niet nu al positief zijn, in mijn ogen dan.

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Kloosterzande
    Hee Jusi,

Wat vervelend zeg allemaal. Ik hoor dat toch best vaak, dat meiden nog veel last houden na curretage, of nog een keer moeten omdat niet alles is weggehaald. Of ik weet niet hoelang moeten wachten tot hun cyclus weer normaal is.
    Ik hoop echt dat je je snel weer helemaal de oude voelt hoor meis.
    Hele dikke knuf voor jou!

Go4Baby, die angst voor een nieuwe zwangerschap herken ik zo!
    Maar ik weet, mocht het weer zover zijn, gaat die knop weer om en zie ik wel waar het schip strandt. Ik hoop natuurlijk ook op die hele lange levertijd dan, hihi!

Hier wordt er letterlijk ontzettend veel geklust (in het nieuwe huis), maar de baby dancing is ver te zoeken :( Baal ik stiekem wel van...

14. jent

jent Fanatiek lid

Jul 12, 2007
    1,850
    0
    0
    Limburg
    Jusi, mag ik er op inhaken. Ik heb zelf een week nadat ik gecurreteerd was ook in een keer hevige buikpijn gekregen, bij mij was ook alles schoon. Maar mijn huisarts dacht dat het mijn darmen waren, dat die weer terug aan het schuiven waren op zijn plek. Ik heb daar een week last van gehad en daarna was het redelijk over. Maar ik moet wel zeggen dat ik nu een gevoeligere buik heb sinds ik 2 keer zwanger ben geweest.

xxx Joyce

15. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Jusi ik dacht door de buikpijn een beetje in de richting van een bbz, vandaar dat ik het vroeg. Gelukkig is de test dan negatief....kan het dat niet zijn.
    Hoop dat je ongi snel komt en je geen last meer krijgt van de buikpijn.

Nathalie fijn dat er zoveel geklusd word, maar jammer dat dat niet in de slaapkamer is ;)

x

16. triessie

triessie Bekend lid

Nov 4, 2007
    961
    0
    0
    Pff...bale zeg Jusi...en nu...afwachten of gaan ze toch nog iets onderzoeken ofzo? Hoop echt voor je dat het snel weg gaat en dat je ongi om de hoek verschijnt en je verder kunt.
    Knuffel

17. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    hoi allemaal

Nog druk aan het klussen Freesia of is het bijna klaar?
    daarna door naar de slaapkamer :p

Vervelend Jusi dat je nog zoveel last hebt niks aan hoop dat het snel allemaal weer op de regel is.

go4baby die angt snap ik wel en ook nog een erfelijke ziekte dat is ook niet niks dan is het wel extra beladen...

Fijn dat het met de rest goed gaat en nu mag er toch weleens bijna iemand roze gaan kleuren...

Ik ben nog niet ongi geweest als ik uitga van mijn normale cyclus dan zou ik het al moeten zijn geworden maar nog niet dus ook geen tekens overigens.
    moet 7 februari naar de gyn voor nacontrole als ik dan nog niet ongi ben vraag ik hem wel ff hoe en wat...

18. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Goudvis, je ongi kan wel tot 6 weken na de curretage pas weer op gang komen..
    Ik hoop voor je dat ie er al eerder is, maar ik ben nu ook al over de 5 weken! :(
    Zit nu al aan de 37 dagen na de curretage namelijk, maar ik ga wel vreemde dingen denken...

19. jootje24

jootje24 VIP lid

May 11, 2007
    6,053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    navond dames

fijn dat er hier weer wat leven is, want het was toch wel erg stil de laatste tijd.

Jusi: wat verveld dat je steeds zo'n buikpijn hebt.
    Freesia: Jullie huisje zal vast mooi worden!
    het gemis van jullie poes kan ik me best voorstellen. Het worden maatjes van je, die deeluitmaken van het gezin.

pat: fijn dat je je weer de oude voelt en dat je weer verder gaat met de behandelingen.
    Hopelijk is het snel weer raak en mag het raak blijven!

ik ben ook nog niet ongi geweest.
    Ga gewoon uit van 42 dagen (6 weken) en dan zien we wel weer.
    het gaat verder goed met me, heb het kunnen verwerken en een plekje gegeven. Al vind ik het nog wel moeilijk om zwangere dames te zien.

20. Hoi!
    Het is alweer heel lang geleden dat ik hier wat gepost heb (of op een ander topic).
    Hier gaat alles wel goed. Alleen zijn de cycli nog steeds erg heftig. Mijn lijf is hard bezig om een ei te produceren en dat voel ik bijna bij elke stap (wat van mij niet hoeft). Volgens mij ook meer last van mijn hormonen. Gisteravond was ik niet heel erg prettig gezelschap en ging bij mij om 21h het licht al uit. Sinds de mk voel ik dus alles in mijn cyclus heel duidelijk en heb ik meer last van mijn hormonen. Herkennen andere meiden dit ook?

Go4Baby, ik kan het me goed voorstellen. Als ik weer zwanger zou worden zou ik dat nu ook hebben ben ik bang.

Jusi, Goudvis en Jootje, ik hoop dat jullie cyclus snel weer op gang komt.

Voor alle andere meiden, veel sterkte met alles.

Share This Page