ohw stom staat hierboven ook... Maar komt vast wel goed en nog 10 dagen dus dan mag je al... lijk waarschijnlijk lang maar voor je het weet dan is het zover...
Joepie goudvis ongi Is het gelukkig allemaal goed, nu op naar het niet ongi worden Freesia mog maar 10 daagjes 8) Ik hoop dat je dan een mooie echo zult hebben!
ik ben ook ongi geworden! eindelijk na 44 dagen! Eindelijk weer verder Freesia: Fijn dat de juli mama's je hebben gevolgt en gefeliciteerd. goed te lezen dat je je lekker zwanger voelt.
Hee, goed zeg Jootje! Veel succes de volgende ronde, ik duim :-D Zal eens even een hcg douche aanzetten voor diegene die het kunnen gebruiken ************************************************************ ************************************************************ ************************************************************ ************************************************************ ************************************************************
Jaaaaa Freesia....strooi maar goed rond hahaha... we kunnen het allemaal goed gebruiken hoor! Kun je/jullie het ondertussen al een beetje bevatten? Wel een mooi begin zeg...nieuw huisje en zwanger...super super.... Ik/wij zijn druk aan de klus...ik ben alweer halve dagen aan het werken en voorzichtig weer begonnen met sporten enzo...ik hoop dat je hcgtjes snel zijn werk doen hier! Hoe is het met Derona? Tijdje niet gezien
hallo lieve mensen Hoe is het met jullie? hier wel redelijk na ff dipje te hebben gehad... Vandaag bij de gyn geweest voor controle en was allemaal goed baarmoeder zag er perfect uit eierstokjes ook... en mocht ik weer zwanger zijn dan moet ik het ziekenhuis bellen en dan krijg ik gelijk weer een echo... vond het fijn dat te horen als ik dan twijfel kan ik gelijk komen...
Hee lieve goudvis, Ben blij dat je weer uit je dipje bent gekomen. En dat alles in orde is! Vind het nog steeds raar dat ik nooit op nacontrole hoefde. Heb dat ook gezegd aan de telefoon, maar geen reactie. Nog 6 dagen wachten voor onze echo, brrr....
Nee dat vind ik ook wel vreemd maar blijkbaar de ene wel en de andere niet... okee als ik geen controle had gehad dan was het ook wel goed gekomen want had nergens last van maar toch het idee dat er ff is gecheckt vind ik toch wel fijn... Ja de dagen zullen wel voorbij kruipen ben heel benieuwd hoe ik dat straks ga beleven... Ik zag dat jij ook tempretuurt? nou dat ga ik ook maar eens proberen eigenlijk gewoon voor de fun wil gewoon eens zien of het klopt met het ei en de ongi...
Ik zag je voorbij komen op het temptopic :-D Ik ben zo ongelfelijk blij dat ik temp. Ik weet precies wanneer mijn ei is geweest en wanneer ik dus ongi moet worden. Naja, nu niet meer nodig hihi. Maar door het tempen kwam ik er ook achter dat ik weer zwanger was, ondanks de nep ongi. Mocht je vragen hebben, mail me maar, dokteren we het samen uit! (stiekem mis ik het eieren zoeken wel, had ik vorige keer ook)
okee wat fijn moet het nog wel wat ondekken allemaal dus als ik vragen heb kom ik bij je... hihi ga je samen op zoek naar mijn ei
haha ja kan niet wachten om te tempen voor morgen... geloof dat ik je verslaving begin in te zien ik heb alvast wat eitjes verstopt hier en daar
okee leuk kunnen we elkaar beetje helpen met info... in het topic over temperaturen staat een link en dan kan je je aanmelden op zo`n site ff goed lezen maar wijst zich vanzelf... en dan elke ochtend als je wakker word op een vast tijdstip (dus wekker zetten) ik doe het om 8.00 ff tempen en dan kan je eventueel verder slapen... het beste is rectaal en ik heb gewoon zo`n digi thermomether je kan nu nog gewoon je aanmelden en dan tempen vanaf morgenochtend...