Echo was niet goed vandaag

Discussion in 'Miskraam' started by Nadesy, Nov 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Meiden, ik leef echt met jullie mee!

Wat een ellende toch ook!

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Lola: thanx! Jij ook heel veel liefs want zo te zien ben je helaas ook al gepokt en gemazeld zie ik. Hoop dat je echt snel een goede zwangerschap hebt!

@ Triessie:
    Meis gata het allemaal goed? Maak me beetje zorgen omdat we niets meer van je gehoord hebben nadat je bij de gyn bent geweest. Zit al de hele dag te kijken of er bericht van je is!
    Wat en hoe dan ook, liefs en digihug!

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Pff heey meiden ik lees zo ff wat bij,
    vandaag gaan we een dagje weg met mijn paps en broer en schoonzus,naar mijn mams en broertjes,

hoop teminste dat ik mee kan,want had vanmorgen roze afscheiding,zou bij god niet weten hoe en wat erg he

4. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Ik heb zelf ooit een bbz gehad en als dat eenmaal is ontdekt gaat het heel snel, ik vermoed dat Triessie dat idd had, zeker ivm de hcg stijging én ze moest nuchter blijven.

Ik denk dat ze gisteren gelijk geopereerd is.

Als alles dan goed is zal ze vandaag of morgen alweer naar huis mogen, het weghalen van een bbz gaat dmv een kijkoperatie.

Sorry dat ik hier zo tussendoor kom, maar wilde jullie even de gang van zaken vertellen aangezien iemand gemist werd.

Heel veel sterkte allemaal.

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    hoe begint een spontane mk weet iemand dat?

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    @ Derona: bij mij begon het met gewoon bloed in 1x.
    Wel veel gerommel in mijn buik, veel krampen...
    Heb je nu ook buikkrampen?

7. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,256
    4,486
    113
    Derona op die vraag kan ik wel antwoord geven aangezien ik in juli ,05 in het zelfde schuitje zat als jullie nu zitten.

Het begon met mij met bloedverlies, net een ongesteldheid maar dan wat klonteriger dan ik gewend was.
    Na 3 dagen kreeg ik erge krampen en dacht dat het me darmen waren (kreeg op dat moment ook diaree). Achteraf gezien bleken dit dus gewoon weeën te zijn geweest.

In mijn geval is het vruchtzakje er in zijn geheel uitgekomen en heb ik de verloskundige gebeld, die is langs gekomen en heeft alles bekeken en me lekker in bed gestopt met een warme kruik.

Ik heb nog een uurtje of was last gehad van naweeën, de volgende dag nog wat grotere stolsels verloren en toen was het eigenlijk net weer als een 'normale' menstruatie.

De klap kwam hier pas toen een maand later ongesteld werd, pas toen besefte ik wat ik had verloren.

Groetjes anita

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Derona: hmmmm roze verlies.. Heeft het doorgezet? Ik las ergens (hier of andere site) dat je lichaam na zo'n 12 weken gaat inzien dat er iets niet klopt en dat het dan vanzelf afgestoten kan worden. (heeft met hormonen en het ontbreken van de placenta te maken).
    Het zou dus kunnen dat jouw lichaam nu beseft dat het mis is.
    Hoop voor je dat als het zo is, je er zo minimaal mogelijk last van hebt.

Hier is nog niets anders te zien/voelen. Af en toe denk ik een buikpijntje te voelen maar dan zakt het weer af.
    Ik verwacht dat het nog niet af gaat komen de komende dagen en dat ik volgende week wel een curretage zal krijgen.

@ Cellie: fijn dat je even 'inbreekt' hoor! Ik denk ook wel dat dat aan de hand is. Maak me toch beetje zorgen of het allemaal goed gaat en hoop zo dat er niets iets verwijderd hoeft te worden!

@ Pluk: ook fijn om jouw ervaring te horen.

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    En is het doorgezet Derona?

bij mij kwamen die stolsels de eerste keer overigens pas een paar uurtjes na mijn eerste bloedverlies, de laatste keer begon het met stolsels.

@ Go4baby: Jeetje meid, wat vervelend allemaal, het kan ook gewoon nog een tijdje blijven zitten..
    Ik hoop dan dat ze je volgende week gaan curreteren...
    Al met al val de ingreep mee, maarik had alleen last van de geestelijk nasleep!

10. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Nog geen bericht zie ik, vervelend.

Helaas heeft het mij toendertijd 1 eileider gekost......maar sinds toen... nu voor de 2e keer zwanger, dus ook dan kan het allemaal goedkomen.

Gr. Cellie.

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    sorry meiden ben een dagje weg geweest,
    het zet wel meer door ja,het is net of ik ongi ben word,
    en soms wat buik pijn

maar bedankt voor jullie uitleggen,

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    ja sorry miss domme vraag maar moet je de vk bellen als het begint?of gewoon laten gaan,en zeggen als hun mij maandag bellen?

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Derona: geen idee. Maar als het nog licht is dan lijkt me dat niet nodig. Als ze je maandag zo ie zo bellen dan kun je ze vertellen hoe het precies gaat. Ik weet ook niet wat je met ze hebt afgesproken. Het lijkt me dat als ze jou bellen maandag dat dat genoeg is. Ze hebben natuurlijk ook gewoon weekend ondanks dat ze dienst hebben.

Ik heb meerdere ervaringen gelezen hier en verder op internet en het kan een paar dagen duren voor het eecht loskomt. Maar de ervaringen zijn natuurlijk allemaal verschillend.
    Let goed op jezelf.

Tegen mij zei de VK (in het ZK) dat als het los kwam ik het niet hoefde te bewaren, en alleen bij koorts of hele heftige pijnen en zeer zwaar bloedverlies of als het er echt uit stroomt dat ik contact op moet nemen.
    Dikke knuf en slaap lekker!

@ Lola: Goed om te horen dat de curretage op zich mee valt. Jij was zo te zien al een heel stuk verder in je zwangerschap. Dan lijkt het me ook inderdaad zo veel heftiger! Ik zat nog in de fase dat ik dacht: laat me eerst maar zien dat ik echt zwanger ben... (want zijn ruim jaar bezig geweest alles bij elkaar dus wist ook wel dat het niet zo makkelijk ging). Gaan nu ook meteen voor het medische onderzoek. Waren we anders na deze ronde ook wel van plan...

@ Cellie: ben wel blij dat het nu bij jou allemaal goed gekomen is!

Hoop echt dat het goed gaat met Triessie!

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    @ Go4baby: ik denk dat het niet uit maakt hoelang je zwanger bent, want dit wat jij nu meemaakt (en derona en triessie) is niet niks!
    Ik heb wel een goede echo gehad met 11 weken en ik groeide al e.d. maar je verliest nu toch ook iets!
    (maar wie ben ik! ;))
    Wel goed dat jullie nu beginnen met onderzoeken, dan weet je waar je aan toe bent lijkt mij!

Ik maak me toch ook wel een beetje zorgen om Triessie!

15. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Derona op zich hoeje geen vk te bellen hoor
    Als goed is zal het vloeien alleen maar heftiger worden en je vrucht verliezen gaat vaak gepaard met veeeel bloed verlies en heftige krampen/weeen ..

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    nou gisteren nadat ik getypt had ben ik naar de wc gegaan,en zul je net zien plaste ik niet in een emmertje,ik denk ik druk iets hARDER EN er floepte echt iets uit,ik zoo kut,want wij hebben een wc waarbij je niks kan zien in de pot,roelof pakte al een tang en geprobeerd te pakken en ja het wou,het was een best groot van vlies lijkt het,3 a 4 centimeter,heb wel wat krampen gehad maar gelukkig niet heel heftig,ben benieuwd of dat het was,voelde wel heel vaag,

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    @ Triessie meis denk aan je,

@ Go4baby,hoop dat het bij jjou ook spontaan komt,maar ja bij mij kwam het pas dus rond de 11 de week los,

En Lola.euuh ja pff lijkt mij ook wel weer anders als je echt al een groeiend kindje in je buik had zitten en dan een mk zou krijgen,maar ja alles is weer anders,

iedereen een dikke knuff

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Nou krijg wel meer rug en buik pijn,
    en krijg veel begrip van mijn mannetje not,
    echt wat is dat een zeikert,op somiggen momenten,
    hji zou niet zeggen meis blijf lekker in bed,wil je een koppie thee,nee ik heb wel zin aan aan bak koffie,

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Derona heb je zelf het idee dat het kindje (vruchtje vind ik zo'n naar woord) er al uit is gekomen.
    Want ze zeggen dat je het herkent of voelt als het er uit is gekomen...

En dan nog iets... Mannen... *zucht*

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    ja het was meer van een vliesje,heb het nog wel bewaard,ja denk wel dat het er uit is,heb alleen nu wel veel meer pijn,kwa rug etc .
    het voeld wel als weeen,maar hoord erbij he

het was alleen een vruchtzakje wat ze zagen maar denk wel dat dat er uit is vind het altijd zo moeilijk

Share This Page