ja en onze nod is ook vlakbij elkaar dus kunnen we mooi vergelijken... http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php dit is de site...
haha nog een ei waar je mee kan helpen zoeken freesia... trouwens perfect die mail melding nu word er hier tenminste weer wat gereageerd... Heb je nog tips freesia met betrekking tot het tempen? want als dat ding aangeeft wanneer je ei is dan is ie al geweest dus dat is altijd achteraf toch? of kan je wel een beetje zien wanneer die gaat komen?
Ik heb het geluk meestal een temp dippie te hebben voor mijn eisprong. (zoals veel vrouwen gelukkig) Dan gooi ik er 1 ovulatietest tegenaan. Is die positief of bijna, dan weet ik dat mijn ei komt. Je krijgt van fertility friend pas een kruis als je temp 3 dagen hoger is na je eisprong. Dus inderdaad pas achteraf. Maar je krijgt er ook een feeling voor, je leert je cyclus zo goed kennen.
okee dus zodra die temp stevig daalt dan komt je ei eraan is dat dan bijv 1 dag voor de eisprong of 2/3? en dan is die dus 1 dag laag en dan schiet ie weer omhoog?
Ik heb vaak mijn ei in een tempdip gehad. Maar ook wel eens dat ie 3 dagen laag was en dan pas hoog. Kijk maar eens in mijn album anders, dan zie je waar mijn kruizen staan. Je ei komt of precies in de dip of iets erna. Ligt eraan hoe hard je temp omhoog schiet
ik zal ook ff kijken freesia in ieder geval bedankt voor je uitleg tot nu toe. en ik kan vissie natuurlijk ook gaan lastig vallen als ik het niet snap
helemaal niks ik begin vanaf morgne het in te vullen in principe is dat ook niet heel erg want het is nog ver voor de eisprong dus dan zien we de daling wel goed... zo is het ook niet heel erg als je een dagje het niet doet hebben wel meerdere... ik zal eens ff afwassen... tot straks
Oh Freesia, wat lees ik nu!? Wat leuk zeg, ik feliciteer je alvast hoor! Al kan ik me voorstellen dat je je nog veel zorgen maakt. Aan deze kant nog steeds géén ongi te vinden. Ik word er eerlijk gezegd een beetje wanhopig van... Het duurde bij jullie toch ook niet zolang? Ik wacht nu al 7 weken en 1 dag op die stomme ongi, ik weet niet eens hoeveel dagen dat zijn. Wachten is niet mijn sterkste kant...
hey jusi wat vervelend dat je nog niet ongi bent geworden ik was ook opgelucht dat ik het werd dus kan me wel voorstellen wat je voelt... is er een kans dat je weer zwanger bent?
Die kans is er altijd natuurlijk, maar ik ben bang van niet. Daarvoor moet je toch wel regelmatig met elkaar naar bed, en ik moet eerlijk bekennen dat ons seksleven de laatste tijd op een laag pitje staat.. Ik ga zo voor de zekerheid toch zwangerschapstesten bestellen.
ja je weet maar nooit als ik nog niet ongi was geweest had ik gewoon elke week een test gedaan... Vond het eerst ook wel moeilijk hoor toen zijn er ook ff wat traantjes gevallen... Als het al heel lang gaat duren zou ik wel even aan de bel trekken dan kan je misschien iets krijgen om het op te wekken...
Oh wat ben ik toch een stomme muts! #-o Ga ik het topic over de juli-mama's lezen, en daar zie ik dat bijna iedereen al op de helft zit. En dat ik ook zo ver was als alles goed was gegaan, dat deed me toch veel meer dan ik dacht.. Ik ben er echt even van slag van.
ja dat deed ik laatst ook toen hakte het er ook in... Ik heb er nu meer moeite mee dan in het begin.. herken je dat ook? En heb momenten dat het wel goed gaat maar soms ook enorme dipjes... Ik denk dat we het ook wel heel moeilijk krijgen als het straks juli is hoop zo dat ik voor die tijd zwanger ben.. dat zal het dan wel wat verzachten... trouwens ik heb een site gekregen van iemand http://www.troostgeschenk.nl/index1.html en dan onder verlies en dan kostbare voetjes... kan je aan een kettingkje hangen leek me wel een mooi aan denken dus die ga ik bestellen... *knuffel*
Ik heb er niet meer moeite mee, maar ik heb het meer moeilijk met anderen die wél zwanger zijn, en ik niet... Kan het niet uitleggen, maar ik ben zo bang dat ik nu nooit meer zwanger kan worden. En dat die ongesteldheid niet doorzet, helpt daar natuurlijk ook niet aan mee. Ik hoop vóór juli, en anders in juli ook zwanger te zijn, anders lijkt het me idd erg moeilijk. Bedankt voor die site, heb net even snel gekeken, maar er staan mooie dingen op. Knuffel voor jou Goudvis, omdat je zo lief bent!
hey jusi ik heb net zoals jij het gevoel gehad dat het niet goed zou komen..dat mijn ongi uit zou blijven en iedereen om mee heen zwanger zou gaan worden behalve ik. Tis een heel naar gevoel. ik werd na 6,5 week ongi, waar ik erg blij mee was aan de ene kant maar toch ook wel wat terleurgesteld aan de andere kant. Ook kan ik er soms nog niet zo goed tegen anderen te horen praten over zwangerschapskwaaltjes endergelijke. Het doet nog steeds wat met me. Ik zou pas kunnen genieten wanneer ik zelf weer zwanger zal zijn. Ik hoop voor je dat de ongi niet lang laat wachten en anders als je gaat testen dat deze pos. zal zijn. *knuff*