Die gedachte ken ik Jusi maar het komt vast allemaal goed we zijn nog jong en al eens zwanger geweest dus dat lukt vast nog wel een keer... jootje ik heb getempt en was vanochtend 36.4 lukt het een beetje met invullen enzo?
Even voor de tempdames: jullie kunnen natuurlijk wel je ongi invoeren bij FF. Gewoon de betreffende datum aanklikken en bij menses invullen hoe hevig de ingo was. Dan begin je toch gewoon bij het begin, zij het zonder bijbehorende temp.
dat heb ik ook ingevuld en heb nu mijn temp ingevuld bij dag 7 dus het eerste stukje staat verder niks... Ja hoop ook dat iedereen snel zwanger is hier en we snel kunnen kletsen over baby dingen...
Hoi, Het is alweer even geleden dat ik hier gepost heb. Nu ik op de wachtbank zit heb ik weer meer behoefte aan het forum. Goudvis, ik herken het wel dat het nu soms moeilijker is dan toen. Laatst bleek een vriendin die ik overigens niet zo vaak zie zwanger. Net zover als ik zou zijn geweest. Ik was superblij voor haar, maar 's avonds in bed werd ik daar ineens heel verdrietig van (zag ik zelf niet eens aankomen). Nu blijkt een andere vriendin zwanger. Ik wil heel graag ongeveer gelijk met haar zwanger zijn. Over vier dagen mag ik testen en mijn lijf voelt best zwanger. Veel steekjes die net anders zijn dan een ongi. Op de dag dat er innesteling zou moeten zijn heb ik de hele dag wel steekjes gevoeld. Ik ga op valentijnochtend testen (als ik dan nog niet ongesteld geworden ben), maar ik ben wel als de dood voor een negatieve test. Lukt het een beetje met tempen? Ikzelf gebruik ovutests. Mijn cyclus is behoorlijk voorspelbaar. Dus niet echt nodig, maar wel leuk.
Hey caro leuk weer wat van je te horen... wat spannend hoop zo dat je zwanger bent en dan is het ook niet zo moeilijk om met zwangere vriendinnnen om te gaan... Ja ik denk dat ik amper durf te kijken met testen veel te confronterend als die negatief is... Ja vanochtend voor het eerst getempt ging goed ben benieuwd wanneer ik mijn ei heb volgens mij moet dat rond 19/20 februari zijn dus tegen die tijd maar ff goed klussen... ik doe het ook voor de "fun" wil gewoon eens kijken wat het opleverd... want opzich is mijn cyclus ook regelmatig (ff afkloppen) voor mijn mk was die regelmatig dus hopen dat ie hierna ook weer ronde de 30-33 zit... caro ik ga voor je duimen en testen op valentijnsdag is leuk helemaal als ie dan positief is dan kan je hem inpakken
even kijken of ik snap wat je bedoelt, en anders hoor je het wel ;P hey vissie, tempen is gelukt. was 36.5 Ik heb hem ook al ingevult. Ben nu nog even aan het kijken wat alles inhoud enzo.
freesia, ik geloof dat ik het snap... heb menses etc gevonden, had het al goed ingevult zonder dat ik het in de gaten had
dat hoop ik ook! mag van mij wel als ik zwangere dames zie lopen denk ik, had ik ook maar zo'n mooi bol buikje!
zo vanochtend weer ff getempt en was nu 36.7 iets hoger dan gisteren... had de wekker gezet en toen was ik ff vergeten waarom en ineens klaar wakker oja ff tempen
Hey lieve meiden...ook hier wil ik vertellen dat ik vanmorgen 2 positieve testen in handen heb gehad...we kunnen het nog maar moeilijk geloven en blijdschap en verdriet liggen nu dicht bij elkaar...we hopen dan ook echt dat het op de juiste plek terecht is gekomen...liefs
he meid, ik begrijp je gevoelens. ik heb deze ook. Nog steeds. Ook hoop ik dat de echo volgende week ons goed nieuws geeft. Durf eerlijk zeggen dat ik heel bang ben. Precies of ik behoed me een beetje voor een mk. Wel ben ik met deze zwangerschap veel zieker dan de vorige, maar de schrik en verdriet zit er nog steeds. Graag wil ik je toch een heel dikke proficiat wensen meid
Hoi meiden, het is ondertussen alweer 9 weken en 1 dag geleden dat ik gecurreteerd ben, maar ben nóg steeds niet ongesteld geworden! Ook heb ik al getest, dus ook niet zwanger. Ik baal hier van, echt!
Thanx...begrijpelijk dat je bang bent...hier heb ik het met vlagen...ik ben wel blij dat ik nu hele andere symptomen heb dan de vorige keer waardoor het ook letterlijk anders voelt, snappie? Ik heb je ook al gezien bij de oktober mama's...ik spreek je daar vast ook wel weer...we blijven elkaar bemoedigen hoor! Knuffel
Jusi...bah...duurt wel lang zo voor je...wat zegt een arts ervan? Hoop dat het snel doorzet meid...knuf