http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=82264 In dat topic staat eigenlijk het antwoord.. Ik wil de meiden die zwanger zijn nu, nog hartelijk feliciteren! Voorlopig kom ik hier even niet meer denk ik. Het is me toch iets te confronterend om op dit forum te komen nu. Ik wil eerst eens ongesteld geweest zijn, want op dit forum maak ik me helemaal gek. Ik hoop dat jullie het begrijpen, en hopelijk tot snel!
weet je , we hebben gewoon een hele week aa een stuk geklust. Het moest om den duur uit z'n tenen komen precies, we hebben er toen nogal mee gelachen ze Probeer eens he, wie weet
hahah tnx toch ben ik er nog niet gerust op...vreemd he ik weet gewoon niet hoe lang deze cyclus zou moeten zijn mijn vorige cyclus duurde 44 dagen na curretage.. ik heb deze maand getempt en zit nu op 15 dagen na ovulatie...(dag 33) zal wel goed zitten toch? volgende week nog maar een testje doen om het helemaal zeker te weten
OOh jootje wat super zeg, ben erg blij voor je, en kan me voorstellen dat je wat voorzichtig bent knuff
Tuurlijk ben je nog voorzichtig, en kan me voorstellen dat je bang bent.... Je zit natuurlijk niet voor niets hier in het topic! Maar ik wens je alle geluk en hoop dat je snel een echo hebt met een kloppend hartje