Derona: Hee meis, dat klinkt 'goed' (raar om te zeggen in deze situatie). Het is inderdaad een vliesje waar eigenlijk een vruchtje in had moeten zitten. Maar dat ontbreek helaas bij ons. Hoop dat dit het was en dat je verder niet veel buikpijnen en rugpijnen meer hebt. Morgen zal je van de VK wel horen wanneer je op controle mag komen om te kijken of het er allemaal netjes uitgekomen is. Duik maar lekker je bed in met een kruik (of een petfles vullen met heet (niet kokend, smeltgevaar) water) en lekker even rust nemen! Je mannetje trekt wel bij hoor. Die moet er ook een manier voor vinden om het te verwerken. Waarschijnlijk voelt hij zich ook kl**tte en kan even niet de knop om zetten. Mannen zijn soms een beetje onhandig en weten dat ook wel (maar ze kunnen er vaak weinig aan doen en toegeven vinden ze ook lastig). Nou, dikke knuf! @ Triessie: meissie, denk aan je!
OOh heb net ff lekker geslapen pff kanm zo nog uren door slapen hihihi, ja komen nog wel wat stolsels mee,maar ja dat is logish kwa vloeien zo op mijn maanverband is het haast niks gelukkig,het is net een heftige ongi heid,alleen heb ik nu iets meer last van buikpijn en rug pijn,wat gelukkig al minder is geworden door het slapen, hoe gaat het met jou meis?
@ Derona: Fijn om te horen dat je 'redelijk mee valt allemaal'. Lekker slapen is heel goed denk ik. De laatste tijd heeft je lichaam heel wat meegemaakt en nu ook natuurlijk, dus rust inderdaad maar lekker uit. Hier is nog geen enkel teken tot spontane uitvloei ofzo. Ben wel opgelucht om te horen dat het bij jou allemaal vrij soepel en snel gaat. Nu denk ik: doe mij dat dan ook maar 'even'. Maar ja, het is natuurlijk bij iedereen verschillend. Ik zal me dinsdag in het ZH wel goed laten voorlichten. Bij mijn normale ongesteldheid heb ik altijd twee dagen buikkrampen en rugpijn. Soms zo erg dat ik echt even niet anders kan doen. Ook altijd heel zwaar ongesteld met veel stolsels. Ben een beetje bang dat dit allemaal nog heftiger zal zijn. Daarom dat ik me een beetje vasthoudt aan een curretage omdat ik dan hoop dat ik daarna alleen nog wat navloei. Maar goed. Er is natuurlijk nooit te voorspellen hoe het zal gaan! Hoop dat je nog lekker hebt geslapen. Ik ga zo ook vroeg mn bedje in. Voel me echt uitgeput (en ik werd pas om 10 uur wakker vanochtend).
Nou pff pijn werd hier steeds erger,heb nu ook tabletten gekregen,en lig lekker op de bank met een kruik, ja bij mij heeft het ook 6 weken geduurd achter af dat het er uit komt vanzelf,.
ow meis hoe moeilijk het ook is ik ben heel blij voor je dat het op de natuurlijke manier toch nog komt! En je niet meer dingen ervoor hoeft te doen! Hopelijk heb je er niet teveel last van en gaat je mannetje je nog een beetje verwennen he ! Jullie hebben het inderdaad beide niet makkelijk en moeten het op eigen manier verwerken maar hopelijk komen jullie weer saampjes om ervoor te gaan dikke kus van mij meid!
jeetje meid echt balen en niet fijn allemaal....en dan ook nog een man die het kennelijk niet zo begrijpt allemaal... veel sterkte en ik hoop echt dat het de volgende keer blijft zitten! ik gun het je!
thnx meis,nu gaat het,geen rug of buikpijn,ff afkloppen ben wel erg moe,maar ja, bedankt voor je lieve bericht,
@ Derona: hoe is het meis? Heeft de VK je vandaag nog gebeld? Ben benieuwd. Hoop dat het ergste voorbij is. Kon je vandaag thuis blijven? Of moest je naar het werk? Wij hebben morgenmiddag de afspraak staan in het ZH. Hou je op de hoogte! liefs
heey meis ja de vk heeft gebeld,en ze beld mij einde van de week nog op.hoe het gaat,en kijken hoe verder etc, lief dat je aan mij denkt meis,ja gaat vandaag wel goed gelukkig, en ik werk thuis ben gastouder,en dat heb ik voor deze week wel ff afgezegd, hoe gaathet nu met je? zenuwachtig voor morgen? hoelaat moet je er zij?
He, fijn om te horen dat het beter met je gaat en dat je even rust hebt! Wij hebben morgen om 15.10 de afspraak. Vorige keer moesten we 5 kwartier (!) wachten voor we aan de beurt waren... dus hoop dat het morgen wat sneller gaat. Ben niet echt zenuwachtig hoor. Hoop dat ze duidelijk kunnen uitleggen wat ze kunnen doen en dat we op korte termijn afspraak kunnen maken. We werken dus samen thuis en hebben het nu top druk. Als het een curretage wordt dan hoop ik dat ze me vrijdagmiddag kunnen helpen. Dan kan ik deze week nog even hard doorbuffelen en dan van het weekend even bijkomen. (maar goed, dat is de 'ideale' situatie voor mij. Geen idee of het in het ZH ook op deze termijn kan.) Ik laat morgenmiddag wel even van me horen hoor! liefs
sorry meiden dat ik jullie zo ongerust heb gemaakt...ik ben vandaag pas uit het ziekenhuis terug gekomen. helaas was het dus wel een bbz, vrijdagochtend weer een echo gehad,maar nog steeds niets te zien, ik ben dezelfde middag nog geholpen. de bedoeling was via kijkoperatie te verwijderen, na het openen van eierstok kreeg ik een bloeding en kon het niet meer verwijdert worden door dat kleine gaatje en zijn ze naar mijn schaamstreek gegaan en is de hele linkerkant verwijdert helaas. toen ik wakker werd van de narcose was het een flinke schock want ik voelde een grote wond en wist meteen dat het niet goed verlopen was. gelukkig heeft gyn mijn andere kan t nagekeken en die was mooi schoon... ik ben thuis..maar daar is dan ook alles mee gezegt...doet flinke pijn en mag pas in januari terug voor controle, tot die tijd moet ik uitrusten en uitrusten. wij leven nog beetje in een roes...ik ben helemaal op....ik kom later weer terug hier...wilde jullie even uit spanning halen... sterkte met het proces waar jullie nu in zitten...liefs patries
Lieve Patries, Ik heb je een PB gestuurd... Heel erg veel sterkte in de komende tijd. En je weet ons te vinden! Groetjes, Josien
@ Parties Jeemig meissie wat ontzettend *&%#!^. Ik was er al bang voor dat je al die tijd in het ZH was. Hoop echt dat je de komende tijd goed gaat herstellen. Niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk de boel goed zal kunnen verwerken. Ik hoop dat jullie samen veel steun en hulp in jullie nabije omgeving vinden! Hier willen we er ook graag voor je zijn dus als je behoefte hebt in een schouder of een oor of gewoon even keihard wilt uitschreeuwen dan laat je maar van je horen! Heel veel liefs, vooral heel veel kracht en sterkte en heel goed aan jezelf/julliezelf denken! Liefs en dikke digi-hug! go4baby
go4baby meis succes vandaag,denk aan je,ben benieuwd wat ze gaan doen,en denk jij al helemaal , dikke knuff
Pfffff, een zware dag gehad gisteren. Net als Go4baby en Triessie heb ik mij ook moeten afmelden bij de juli mama's. Gisteren ben ik gaan bloeden. Gecombineerd met de krampen die ik het weekend heb gehad (konden ook darmen zijn) vertrouwde ik het niet. Ik kon direct terecht bij de vk. Bij de echo bleek de baarmoeder leeg. Nog wel een verdikt slijmvlies, maar het vermoeden was een vroege miskraam. Echter, ze wilde de een bbz uitsluiten en heeft me direct doorgestuurd naar het ziekenhuis. Zo zit je 's ochtends blij in je auto naar je werk en zo zit je 's middags in het ziekehuis bloed te prikken en echo's te ondergaan. Geluk bij een ongeluk: slechts 1% kans op een bbz. Morgen weer bloedprikken. Toen we 's avonds thuiskwamen was ik helemaal kapot. Veel samen gehuild en een superleeg gevoel.