Ok meis,vind knap dat je het kon onderscheiden, ik heb alleen maar zaterdag last van veeeel stolsels gehad, hoev oel je je nu verder?
@ Caro: jeemig meis, maar toch wel 'fijn' dat je het vruchtje toch nog hebt gevonden (eerder dacht je het op de wc van kantoor toch verloren te zijn?) Dat was inderdaad best een nare gedachte. Mij werd in het ZH verteld dat het (lege) vruchtzakje er als geheel uit kan komen, maar ook totaal onherkenbaar dus als bloedstolsel. Ik ben benieuwd dus wat ik volgende week aan ga treffen als ik met de pillen ga beginnen! @ Derona en Caro: lekker goed uitrusten en je nog maar even extra laten verwennen! Dikke digiknufs!
Ben na het bloedprikken de stad in gelopen, maar liep daar redelijk verdwaasd rond. Het weer hielp ook niet mee, grijs, donker en dan al die blaadjes die al van de bomen zijn gevallen. Op den duur kreeg ik koppijn en wilde ik niets liever dan thuis zijn en op bed liggen. Nu ben ik nog een beetje verdoofd in mijn hoofd. Kan me niet tot dingen zetten. Morgen nog maar een dagje thuis. 's Avonds heb ik wel een afspraak met 2 vriendinnen die heel dicht bij mij staan. Daar heb ik ook veel behoefte aan. Ik kon het onderscheiden omdat het vaste materie was tov de stolsels en het slijm. Hoe gaat het nu met jou?
Ja ik dacht inderdaad dat het er op kantoor uitgekomen was. Beter dat ik het gezien heb en heb kunnen opvangen (met het mvm kannetje notabene). Ik kon ook niks aan het zakje herkennen. Het enige verschil met wat er verder aan stolsels en slijmproppen uitkomt is dat het veel steviger weefsel is. Er zat ook witgekleurd weefsel in. Volgens de vk kan dat het vruchtje zijn. Maar het was verder onherkenbaar. Heel veel sterkte met de pillen en ik hoop dat het er allemaal uitkomt. Digiknuf terug.
van af wanneer ben jij je cyclus weer aan het berekenen"? ja hier gaat het vandaag wel goed,bloeden is nu een stuk minder,netzoals de laatste 2 dagen dat je ongi bent,
Dat is vanaf de dag van het bloeden. Het is natuurlijk een beetje gissen. Ik heb ook ovulatietestjes gekocht omdat ik gewoon heel nieuwsgierig ben of ik direct weer ga ovuleren. Net de gyn gesproken. De HCG waarden zijn aan het dalen. Dit was maandag 345 en gisteren 228. Volgende week moet ik weer geprikt worden (en ik loop nu met blauwe plekken op beide armen rond ) Goed om te horen dat het beter met je gaat.
Hee meiden! Goed om te horen Caro dat je hcg al aan het zakken is. Hoop dat het snel uit je lichaam is en dat je cyclus weer op gang komt. Hebben jullie eigenlijk enig idee hoe dat werkt? Komt je hormoonhuishouding weer op gang door je bloeding of pas als al het hcg uit je lijf is? Ik vroeg het me af nu jullie het daar zo over hadden! En Derona: hoe is het met jou? Bloeden al bijna afgelopen? Hoop echt dat jullie snel weer een goede cyclus hebben. Ovu testen zijn inderdaad wel handig. Die ga ik ook zeker weer gebruiken. Ik las ergens op deze site dat iemand van haar VK of GYN had gehoord dat je 10 dagen na je MK heel vruchtbaar bent. Ik weet natuurlijk niet of dat zo is, maar het lijkt me altijd goed om dat in de gaten te houden en die kans maar te benutten! Niet geschoten... toch? Ik ben verder erg druk met ons eigen bedrijf. Hoop dat ik van het weekend al het werk af heb en dat ik dan maandag met de pillen kan gaan starten. Ik heb mijn zusje gevraagd om dan als achtervang te fungeren voor het werk als het me allemaal te heftig wordt. Zo lief dat ze dat wil doen! Tot die tijd bikkel ik nog even door. Zometeen lekker naar de Ikea... heb zo'n zin in: hihi erg he? maar goed, soms mag je jezelf wel even verwennen toch?
Even dit topic weer op gang brengen... @Go4baby, heb je jezelf lekker verwend bij de IKEA? Wat je schrijft over HCG en cyclus vind ik ook heel interessant. Moet de HCG weer helemaal 0 zijn om weer een eisprong te krijgen? Ik heb dat van die 10 dagen ook ergens in een topic gelezen. Dat ga ik ook in de gaten houden. Heb overigens nu 10 ovulatietestjes thuis liggen. Vanaf dag 8 ga ik testen. Lukt het een beetje met de opdrachten? Ben ook wel een beetje nieuwsgierig naar wat voor bedrijf jullie hebben. Hopenlijk kan je snel beginnen met de pillen en heb je ook voldoende tijd en rust om hier doorheen te komen.
hallo meiden hier gaat het eigenlijk wel, bloeden is er eigenlijk nier meer,ben ik wel blij om, de vk vond het niet nodig om een echo te laten maken,wel als ik weer meer bloed ga verliezen hoe gaat het verders met de meiden?
meis hoop echt dat de pillen gaan helpen,en dat je er weinig last van hebt allemaal,.hier gaat het gelukkig wat beter, hoe was het bij de ikea?
Hee Dames! Heb me helemaal ongangs gegeten van de week aan de balluh bij de Ikea... Hoe is het met jullie? Is het bloeden al gestopt? Ik wilde maandag beginnen met de pillen maar in de loop van de week nog een aantal belangrijke gespekken waar ik bij moet zijn... en ik ben bang dat als ik die pillen ga nemen ik heftige buikpijnen ga krijgen (ik heb daar bij een gewone ongi al erg last van en verwacht het nu wel een stukje heftiger). Dus ik kijk het nog even aan.... Erg hoor. Maar aan de andere kant wil ik ook met een gerust hard mn bedje in duiken als ik me niet goed voel! Nou, hoop dat jullie snel weer bloed vrij zijn en dat jullie cyclus snel weer goed op gang is! @ Caro: slim die ovu testen! Ben erg benieuwd wanneer je je ei weer gaat vinden! Hou ons maar op de hoogte hier Fijne rest van het weekend!
zwitserse balletjes? heb je de pillen alwel dan? ja je moet het doen wanneer kunt,en het aan kunt ja bloeden is zo goed als weg gelukkig
@ Derona: heb de pillen ook nog niet. Heb recept en was ze ook helemaal vergeten te halen gister omdat we het zo druk hebben... Maar ja, de zaak gaat even voor. Volgend jaar moeten we er wel van kunnen leven... anders... daar wil ik niet aan denken dus werken we knetterhard (en dat lijkt goed te gaan). Fijn dat het bij jou bijna voorbij is allemaal. Ik hoop zo dat je snel weer een goede cyclus hebt en natuurlijk nu echt een super goede zwangerschap zult hebben! liefs en slaap lekker straks!
heey meis ik snap dat wel dat je dat allemaal goed op orde wilt hebben,en dan denk je ook ff aan iets anders,niet dat je het vergeet maar toch ja ik hoop het ook,en voor jou straks ook een dikke knuff
@ Derona: ja, het is wel heel dubbel. Ik wil natuurlijk snel weer een goede cyclus hebben en lekker weer zwanger worden, maar dit zijn net de drukste weken van het hele jaar. We werken dag en nacht (echt bijna) en in het weekend ook gewoon door dus het moet maar even zo. Straks met Kerst gaan we waarschijnlijik lekker twee weken echt vakantie houden en daar leef ik helemaal naar toe! (het mooiste zou zijn als mn eisprong tegen die tijd weer is want dan hebben we ook de tijd en rust om er weer voor te gaan...) Maar ja, dat valt natuurlijk niet te voorspellen. Maar kan natuurlijk nooit kwaad om lekker over te dromen Ik ben benieuwd wanneer jij weer een ei zult hebben! Knuf!
@Go4baby, dat klinkt wel druk, dag en nacht werken. Bij mij is het bloeden vandaag gestopt. Maar ik voel me erg moe. Ik heb ook veel last van stijfheid in mijn rug trouwens. Maar goed dat zal voor iedereen ook verschillend zijn. En lekker dat je met kerst twee weken vakantie gaat houden. Daar ben je dan ook wel aan toe denk ik. Waar gaan jullie heen? Ben erg benieuwd wanneer ik een ei ga hebben. Overmorgen ga ik eens een eerste testje doen (ook al heb ik dan nog geen uitslag van mijn bloed). @Derona, wat fijn dat het bloeden bij jou ook gestopt is. Lfs
hey meiden, even niets van me laten horen...af en toe wel een beetje mee gelezen maar niet de puf gehad om mee te schrijven. hier ben ik aan het herstellen...ik heb een flinke beurse buik en loop er met 2 handen onder door de kamer...geen gezicht! ik probeer alles een plekje te geven, valt niet mee. ..aan de ene kant is het net alsof het allemaal niet ' echt' is en het over een ander gaat en aan de andere kant besef ik natuurlijk best waar we staan. weet me dus eigenlijk gewoon geen houding te geven. ben vanaf maandag gaan bloeden en nu nog af en toe bloed verlies...jullie hebben het er ook al over...wanneer mag je weer beginnen met het rekenen van je cyclus...toch nog niet bij de eerste bloeding (bij mij deze week dus...pas volgende toch, die lijkt mij echter/natuurlijker?) ik heb jullie verhalen wel gelezen...mijn geheugen is een zeef...sorry maar hoe werken die ovu-testen dan...ben daarin aardig bleu lees wel dat hertel na bbz lang is...zie ik wel tegenop...hoe gaat het met jullie gedachten enzo