Echo was niet goed vandaag

Discussion in 'Miskraam' started by Nadesy, Nov 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hey Triessie, goed om weer van je te horen. Ik kan me voorstellen dat het voor jou onwerkelijk lijkt. Je hebt ook nogal wat meegemaakt.
    En dat je geheugen een zeef is is heel begrijpelijk. Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor.
    Ik reken inderdaad weer vanaf de eerste dag van de bloeding, maar die bloedingen zijn ook spontaan gekomen. Ik weet niet hoe het zit wanneer je geopereerd bent.
    De ovu-testen heb ik op deze site gekocht. Op sommige pagina's verschijnt er een link aan de linkerkant van het scherm. De tests zien er hetzelde uit als zwangerschapstests. Ze testen alleen op een ander stofje in je urine.

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    heey meis vervelend dat je zo buikpijn houd,ik heb ook de eerste dag van het bloeden gerekend,maar idd weet ook niet hoe dat zit als je geopereerd bent,

veel sterkte nog meis

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    je moet het lekker doen meis,wanneer jij denkt dat het kan,
    ja ben ook benieuwd.ga nog niet tempen of ovu tsten gebruiken,denk als ik de eerste keer weer ongi ben geworden

4. triessie

triessie Bekend lid

Nov 4, 2007
    961
    0
    0
    ha..tis alweer maandag...weer een nieuwe week...hoe zal deze gaan worden?
    ik probeer ergens te lezen wanneer je weer je cyclus kan gaan berekenen na een operatie..maar nog niet gevonden...vk belt deze week nog, misschien kan zij het me vertellen (ff opschrijven anders vergeet ik het ;) )

* go4baby; het lijkt me toch wel moeilijk voor je nu je het zo druk hebt met jullie zaak om het allemaal een plekje te geven...je weekjes vrij komen er bijna aan, ik hoop ook echt dat die tijd goed voor jullie zal zijn....

ik heb net een afspraak met vriendinnen afgebeld, 1tje is uitgerekent in half janu...was een raar gesprek...automatisch wilde ik weten hoe het met haar is...zij wilde het er eigenlijk niet over hebben omdat het moeilijk is voor mij...life goes on

5. Inderdaad alweer maandag! Vandaag naar kantoor geweest. In overleg met manager en projectleiders mijn inzet even op een iets lager pitje gezet. Lichamelijk ben ik nog steeds gauw moe. Moet mezelf nog even meer tijd geven. Ik ga deze week proberen 16 uur te werken op momenten dat het mij lukt en vooral vanuit thuis. Blij dat ze op mijn werk zo begripvol zijn.

@Triessie, wel slim om dat even na te vragen bij de vk. Enne, wat vond je ervan dat zij het onderwerp ontweek? Voor beide kanten is het lastig, maar het is wel fijn als jij je ei ook kwijt kunt aan vriendinnen als je daar behoefte aan hebt. Ik heb dat in elk geval als heel prettig ervaren.

@Go4Baby, begonnen met de pillen? Hopenlijk gaat het goed en wordt je er niet ziek van. Heel veel sterkte.

6. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Wat afschuwelijk! :( Dikke knuffff

Liefs Marjo

7. triessie

triessie Bekend lid

Nov 4, 2007
    961
    0
    0
    Vk heeft gister gebeld, inderdaad mag ik deze keer bloeden/vloeien niet mee rekenen. De volgende keer zal wel een menstruatie zijn.

Die vriendin wist het pas net...dus ik denk dat het daarom ook voor ons beiden onwennig was. Ik vind het op zich wel fijn om samen met een vriendin erover te praten maar ik merk dat ik me toch groter hou en ik het gesprek op een gegeven moment een andere wending geef en (bij haar dus) 'gewoon' ging vragen hoe het met haar zwangerschap ging/gaat.

Ergens voel ik dat er op dit moment niemand is die mij echt begrijpt....soms kan ik dat gevoel opzij zetten maar ik ben nogal een denker en dan ga ik de boel relativeren en dan zijn mn emoties weer weg gedrukt...het zal ook wel een proces zijn...ik heb het zelf in de gaten...het toelaten zal straks wel komen, moet wel!

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee dames,

ben ik weer even. Had zondagavond stukkie geschreven maar bij het plaatsen ging het mis.

@ Triessie: snap zo goed dat het onwerkelijk is! Er is ook zoveel gebeurt in korte tijd! Zoveel verschillende emoties. De achtbaan van het leven is langsgeraast... Nu lekker rustig bijkomen en even tijd nemen om op adem te komen!

@ Caro: wat fijn dat ze op je werk je die ruimte geven! Dat zal echt schelen in je herstel! Lekker vanuit huis werken en gewoon even op de bank en oogjes dicht als je je moe voelt!

@ Derona: goed dat je even de tijd neemt voor je verder gaat met tempen enzo. Even mentaal tot rust komen!

hier gaat het prima. Voel me goed. Zijn lekker druk, maar dat is positief! Hebben vandaag en morgen nog belangrijke afspraken staan. Donderdag komt zoon van vriend dus ga ik de pillen pas maandag nemen. Als ik ongi ben, ben ik vrij prikkelbaar, zeker als ik erge buik en rugpijn heb en die verwacht ik nu dubel zo gezellig. Dus lekker volgende week, dan is de rust een beetje teruggekeerd en kan ik ook de rust nemen die ik nodig heb!
    Ik heb het verder goed verwerkt. Voel me weer mezelf en ben positief over de toekomst . Een kleintje voor ons allemaal gaat echt wel komen. Op de mooiste exemplaren zit gewoon een lange levertijd ;)
    liefs go4baby

9. @Triessie, je moet de tijd nemen die je zelf denkt nodig te hebben. Doe rustig aan. Go4baby vewoordt het goed met de achtbaan van je leven. En als je het bij je directe omgeving niet kwijt kan je hier altijd van je afpraten.

@go4baby, goed dat het goed gaat met de zaak. Hopenlijk wordt je volgende week niet al te ziek. Enneh, doe mij maar ook zo'n mooi exemplaar, met (ietsje) langere levertijd. :D

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    go4baby hey meis hoe gaat het nu met jou?

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee Derona!

Hier gaat het goed hoor. op een paar dingen na...
    Maar echt te druk met werk. En alles liep gister mis met de verhuizing van de telefoonlijn. Hadden ze ons niet laten weten en rond 12 uur kwamen er achter dat de lijn dood was... KPN bellen enzo. Was de monteur net geweest in het nieuwe pand... was te vroeg...
    Ik heb de hele dag geprobeerd helder te krijgen of die monteur nog terug kon komen en of het dan maandag geregeld kon worden.
    Er is dus helemaal niemand bij de hele KPN die even kan regelen dat de boel weer vlotgetrokken werd. Ik ben de hele dag aan het lijntje gehouden.
    Maandag dus weer alles in het werk stellen om de boel te regelen.
    Daar krijg ik zo'n stress van.

Dus kom niet toe aan de rust om die pillen te nemen en de boel op te wekken.
    Wordt daar langszaam aan wel een beetje gek van.

Hoe is het verder met iedereen?

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    pff meis je bent zeker druk zeg,lekker zeg met de telefoon liijn,
    probeer wel je rust te pakken he meis,aub,

13. Nou Derona ik heb wel gemerkt dat rust inderdaad erg belangrijk is. Deze week begon ik belabberd met veel rug en nekpijn (waarschijnlijk door de spanningen). Pas sinds gisteren voel ik me weer een beetje normaal (niet meer zo snel moe, concentratie vasthouden, beter bewegen).

Dus Go4baby, ik hoop ook dat jij de rust gaat vinden. Hopenlijk wordt het telefoonprobleem snel opgelost.

Hoe gaat het nu met jou Derona?

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    ja ik merk het ook hoor,heb eigenlijk ook veetks te weinig naa rmijn lichaam geluisterd,en ben ook eerder moe,en soms dizzi,
    probeer wel na mijn lichaam te luisteren maar is soms best moielijk

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden,

Kom eventjes bij jullie kijken...hoop dat het al wat beter met jullie gaat!
    Caro, ik zie dat je weer van start ben gegaan, hopelijk heb je snel weer een wondertje in je buik :)
    Triessie, denk aan jou hoor...vind het zo erg wat er is gebeurd door de BBZ, hoop dat je snel opknap en weer een beetje je eigen dingen kan gaan doen.
    G4B alles goed met je meid? Zie dat je druk bezig ben met afvallen, lukt het allemaal een beetje? Niet moeilijk met de feestdagen, al die lekkere hapjes jummie!
    Derona, neem lekker de tijd en goed dat je naar je lichaam luisterd door even rust te nemen..beter om eerst alles goed een plekje te geven en te realtiveren, dan overhaaste beslissingen te maken. En bij de ene duurt het allemaal wat langer dan bij de ander.

Wil jullie allemaal even een Mega Digi Hug geven!

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    thnx meis,wat lief van je,
    een plekje gegeven heb ik het eigenlijk al,heb er geen nare gevoelens meer bij,ja soms maakt het je nog wel verdrietig,maar probeer er niet te lang stil bij te staan,anders maakt het me wel gek,

dikke digi knuff terug

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    @Derona, ja ken het gevoel..dan gaat een dagje alles lekker, en opeens word je even terug gegooid met je gedachten en gevoelens :(
    Denk dat je dat altijd zal houden, ik heb het nu met deze zwangerschap ook..familie zeg wel dat ik er niet te veel aan moet denken, maar dat doe je toch onbewust. Laatste keer met 9 weken misgegaan..nu ik die richting op ga, begin ik toch beetje rillerig te worden. Vrijdag weer een echo, dan ben ik 9.2 weken..erop of eronder!

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    ja kan me goed voorstellen meis,
    ik zou straks ook onzeker zijn,totdat ik een goeie echo heb,

19. Hey Patricia, wat leuk dat je even kwam buurten! Ik duim voor je dat de echo komende week helemaal goed gaat. Ik kan mij voorstellen dat je er ook zenuwachtig voor bent. Maar het komt vast goed. Je krijgt vast een hele mooie uk.

Ik voel me eigenlijk een beetje als Derona. Volgens mij heeft het al we een plekje, maar zijn er af en toe momenten die wat minder zijn. Vooralsnog ben ik heel optimistisch.

Het is alweer laat. Ik ga slapen.

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Ik heb ff een vraag van een vriendin,
    dus stel hem maar ff hier
    ze belde me net op een beetje in paniek,want ze moest naar de wc,ze dacht dat ze moest poepen maar er kwam wat uit haar Vagina.
    ze zeo dat het net zo dik was als een kroket,en zo groot als de helft van een kroket,het middelste was een soort van lever kleur zei ze,.
    erom heen bloed,

zelf weet ze niet of ze wel ofniet zwanger was is blabla,want ze was wel pvertijd,maar geen test etc gedaan,.ze is er ook een beetje een leek in,

nou hoor het wel

of het een mk of wat anders kan zijn

Share This Page