Echo was niet goed vandaag

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nadesy, 13 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiNiRo

MiNiRo Lid

31 okt 2007
    16
    0
    0
    ambtenaar
    het kan op een miskraam duiden

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Dag dames!

@ Derona: even over die vriendin... dit klinkt wel heel wonderlijk. Maar zoals MiNiRo al zegt zou het best een miskraam geweest kunnen zijn.
    Heeft ze er ook buikkramp bij gehad en is het voorafgegaan met veel bloedverlies of daarna nog veel bloedverlies?

Of ehh was ze vergeten dat er nog een tampon in zat...?
    ooit eens van iemand gehoord die een 2e tampon erin had gedaan en die 1e er niet uitgehaald had... tja, schijnt ook te kunnen...

Hoe is het verder met iedereen?

Ik ga morgen ochtend eindelijk met de pillen starten om de boel op te wekken.
    Het was zo druk en ik moest zo veel buiten de deur zijn dan ik het had uitgesteld. Nu kan ik de komende dagen gewoon thuis zijn en de boel afwachten en mn bed in als ik me niet goed voel. Toch een fijn idee.

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs!

3. @Derona, de zus van een vriendin van mij heeft dat ooit meegemaakt met een tampon. Maar die is er ook behoorlijk ziek van geweest voordat ze ontdekten dat dat het was.
    Hoelang was zij overtijd? Mijn vruchtje was ook zo groot ongeveer, maar aan de uiteinden liep het toe (ongeveer zo als de zwarte vlek/vruchtzak op echo's van rond de 7 weken). Het zou het zomaar kunnen zijn, maar vaak hoor je dat het gepaard gaat met buikpijn (en dat kan ik zeker beamen, niet normaal meer..)
    Misschien is het zinvol om het te melden bij een vk. Als het een mk was is het ook belangrijk om te weten af alles er wel uit is. Via bloedonderzoek kan ze wel testen of ze inderdaad zwanger was en als haar hcg nog hoog genoeg is met een een huis tuin en keuken zw test ook nog wel (met teststreepjes).

@Go4baby, fijn dat je er nu de tijd voor kan nemen. Ik duim voor je dat je niet al te ziek wordt. Heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel.

Met mij gaat het prima. Ik ben net wel geschrokken van het bericht van Freesia. Haar echo was niet goed. Hartje klopt niet meer en zij moet de mk afwachten. Had nog zo gehoopt dat ik de laatste was van de juli mama's.

Lichamelijk is het bijna weer helemaal goed. Mentaal heb ik een opkikkertje gehad omdat ik vandaag voor het eerst een positieve ovulatietest gehad hebt :D . Daar ben ik heel blij om.

4. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    hallo meiden,

Tis alweer een tijdje geleden dan ik heb gepost...ik lees/leef wel regelmatig mee met jullie allemaal hoor..maar het lukt me vaak niet om te reageren en dan twijfel ik en dan laat ik het maar.

Ik begin eigenlijk nu pas te voelen wat er allemaal gebeurd is...vanaf afgelopen vrijdag hab ik mezelf helemaal buitengesloten, ik had nergens meer zin in en ik vond het allemaal wel best....mijn man probeerde dat ergens te accepteren maar zondag hebben we toch best wel woorden gehad samen wat gelukkig resulteerde dat ik alles eruit gooide en eindelijk durfde te huilen in zijn bijzijn.
    Ik heb nu dan ook op de gekste momenten huilbuien...ben ik ergens wel een beetje blij mee want de afgelopen 2 weken leken net alsof ik alleen maar een buikoperatie had ondergaan en verder niets....hoezo ontkennen!
    Helaas blijf ik wel het gevoel hebben dat ik het niet kwijt kan..het klopt niet...mijn lijf klopt ook niet...gevoel klopt niet...als ik lach klopt het niet....feestdagen kloppen niet....ik wil erin blijven 'hangen' maar toch eigenlijk weer niet...zucht

* Derona; ik zou je vriendin idd adviseren naar vk of huisarts te gaan, ze zal zich wel rot geschrokken zijn denk? Lukt het jou al wat meer naar je lichaam te luisteren?

*caro73; fijn dat het beter gaat met je...1e posi ovu test...das weer stap 1 he?

*go4baby; heeeel veel sterkte vanaf morgen, ik hoop dat het allemaal verloopt zonder teveel eromheen...jullie zijn saampjes nu vrij toch?

*patricia01; thanx voor het aan me denken!

5. Lieve Triessie,
    Meid, je hebt zo ontzettend veel meegemaakt in zo'n sneltreinvaart. Ik kan me goed voorstellen dat je nu pas gaat beseffen wat er allemaal is gebeurd. Voor mijzelf heb ik gemerkt dat het heel belangrijk is dat je het ook samen kunt verwerken. Heb behoorlijk wat afgejankt met mijn vriend. Dat heeft geholpen en het heeft ons dichter bij elkaar gebracht. Ik raad je aan om het wel te proberen samen te verwerken. Al begin je er alleen maar over te praten.
    Verder is het goed dat je nu wel je verdriet kan uiten. Laat het maar gewoon komen. Dat is goed.
    Lukt het je ook om met anderen erover te praten. Ik heb het als erg fijn ervaren om het te delen met de mensen die dicht bij mij staan.

Natuurlijk weet ik ook wel dat iedereen het op zijn eigen manier verwerkt. Ik hoop dat je wat hebt aan mijn beschrijving van hoe ik het ervaren heb. Onze situaties zijn ook niet helemaal vergelijkbaar. Het belangrijkste is dat je het verwerkt zoals je zelf voelt dat dat het beste is. Volg hierin je hart en neem vooral de tijd hiervoor.

Ik wens jou en je man heel veel sterkte en je kunt het altijd van je af schrijven hier hoor. Voel je vooral niet bezwaard (als dat de reden was van twijfel).

Hele dikke knuffel.

Caro

6. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Wat lief van je Caro, dat je mij hier even noemt. Doet me goed!
    Tja meiden, ook ik zit te wachten op een mk.
    Geestelijk heeft het al een plekje, nu nog hier doorheen.

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Hee lieve dames,

@ Triessie: Caro heeft het mooi omschreven. Ik hoop dat jullie tijd en rust bij elkaar vinden om het te verwerken en elkaar te troosten. Het is allemaal zo snel aan je voorbijgetrokken. Zorg goed voor elkaar.

@ Freesia: voor jou ook nog een hele dikke digi hug! Ik hoop dat je er ook lichamelijk snel doorheen bent!

Ik ben vanochtend gestart met de pillen.
    De ongipijnen komen nu flink opzetten. Wel fijn, want dan slaat het tenminste aan! Ik heb alvast mn eerste portie paracetamol naar binnen gewerkt.
    Heb nog veel werk te doen. Gelukkig allemaal thuis!
    Ik hou jullie op de hoogte.

liefs voor iedereen!

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Sterkte vandaag Go4Baby!
    Hoop dat het uiteindelijk meevalt met de pijn.

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanx!
    Maar... humhum... begint nu al flink te krampen... hoop dat die para's snel hun werk gaan doen... oei oei oei dat gaat wat worden nog...

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ik denk aan je hoor!

(rotpijn en je krijgt er niks voor terug, bah)

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoop dat het bij jou snel vanzelf op gang komt en dat de pijn je bespaart gaat blijven.. maar het schijnt erbij te horen.

Lief dat je aan me denkt! Denk ik gewoon lekker terug ;)

Helpen we elkaar er hier gewoon doorheen!

ga nu hard aan het werk voor het te erg wordt!

12. Go4baby, heel veel sterkte meid. Wel goed om te horen dat de pillen in elk geval we direct hun werk doen. Ik denk ook aan je en duim heel erg hard dat het niet te erg wordt.

Freesia, jij ook sterkte de komende tijd.

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    @ Go4baby, hoe is het nu met je meis?
    Ongelofelijk dat die pillen zo snel werken!

Ik hoop dat het snel achter de rug is, knuffel!

@ Caro, dank je wel, jij ook een knuf :-D

14. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Thanx caro...tuurlijk heb ik iets aan jullie verhalen en steun...inderdaad twijfel ik om te posten...lijkt allemaal zo treurig wat ook wel zo is maar ik ben eerder gewent een ander te troosten en dat lukt me nu niet zo goed.

Freesia...vreselijk zeg...sterkte...

go4baby..het gaat snel met die pillen zeg zoals ik lees vandaag van je...sterkte

Vandaag voor het eerst een 'gewone' broek aangetrokken..een spijkerbroek en dat na bijna 2,5 week trainingsbroeken...het litteken is naar, jeukt en is branderig dus aan eind van de dag snel weer trainingsbroek aangetrokken.
    Ik wil morgen gaan proberen koffie te gaan drinken bij mn schoonmoeder, die woont een straat verder dan ons, toch er maar eens uit proberen te gaan.

Ik las dat het met goudvis van de juli mama's ook niet goed is verlopen...ook zo vreselijk zeg...bah...

Derona, hoe is het met jou...en met je vriendin?

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Hee triessie! Ik hoop dat je het jezelf toestaat om getroost te worden. Je hoeft niet altijd de sterkste te zijn. Laat die gevoelens maar even lekker stromen. Even het verdriet eruit laten vloeien met tranen of wat dan ook. Dat is niet erg en geen teken van zwakte. Dat mag hoor, niemand vind dat erg en iedereen begrijpt dat!

Hoop dat je litteken snel goed herstelt. Het is wel heftig om het spoor van wat je is overkomen ook nog eens dagelijks te zien en constant te voelen. Ik wou dat ik een stukje van je verdriet/pijn/frustratie of wat het dan ook is weg kon nemen.
    Een hele dikke knuf!

Hier gaat het 'goed'. De pillen zorgen voor fikse krampen en pijnen. Ik ga zo de tweede set van twee nemen.
    Helaas heb ik nog niets aan de paracetamolletjes gehad (2x2 genomen) dus ik ga er zo maar 3 nemen voor het slapen gaan.

Er komt nog niet heel veel los. Ik verwacht dat morgen ochtend wel in alle hevigheid!
    Ik ben wel blij dat het effect heeft en ik hoop dat de boel er snel uit is!
    Ik heb al een gruwelijk lelijke banner genomen om te vieren dat ik rood ben... ;)

Liefs en iedereen nog een 'heerlijk avondje'!

16. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Go4baby, ben je de nacht een beetje doorgekomen?
    Ik hoop het.

Hele dag werken vandaag, toch wel raar hoor...

17. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    hallo allemaal helaas moet ik ook wachten op een MK heb is ons niet gegund bij de juli mama`s....

sterkte go4baby hoop dat je een beetje hebt kunnnen slapen.

Ik hoop dat het bij mij vanzelf op gang komt zoniet dan wil ik dat het over 2 weken eruit gehaald word of door middel van die pillen....

18. Ah nee! Goudvis. Wat een verdrietig nieuws! Getverderrie.
    Ik wens jou en je man/vriend heel veel sterkte de komende tijd. Hopenlijk komt het helemaal vanzelf en herstel je weer snel. Neem de tijd en wees lief voor jezelf.
    En als je behoefte hebt om het van je af te schrijven, voel je vooral niet bezwaard. Ik heb het als heel prettig ervaren. Hele dikke knuffel.

@Triessie, ik sluit me helemaal aan bij Go4baby. Je hoeft inderdaad niet altijd de sterkste te zijn. Dat komt vanzelf terug. Neem nu vooral de tijd. Je voelt het zelf het beste aan. Ook voor jou geldt, voel je niet bezwaard om alleen maar van je af te schrijven hier. We zullen je steunen. Knuffel

@Freesia, ik heb twee weken 50% gewerkt. Aankomende maandag weer 100%. Vandaag voel ik me weer zo goed dat ik weer meer ga werken. Ik heb dat als heel prettig ervaren. Voor mij was het ook meer lichamelijk herstellen dan mentaal, denk ik achteraf.

@Go4baby, hoe gaat het met krampen?

@Derona, hoe gaat het nu met jou?

Ben ik trouwens de enige die vind dat hier best veel ex-juli mama's zitten? Ik hoop echt dat het nu hierbij blijft.

Met mij gaat het nu trouwens best goed. Vandaag weer een hele dag werken en ik heb mijn energie weer terug.

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Goudvis: He verdorie! Wat ontzettend balen dat het bij jou ook al verkeerd was.
    Ik hoop dat het gauw vanzelf op gang komt! Een hele dikke knuf en ik wens je veel kracht en sterkte de komende dagen om het allemaal een plekkie te geven!

@ Freesia: hopelijk heb je wat afleiding op het werk! Wij werken thuis dus das wel erg fijn. (eigen bedrijf en is razend druk) dus heb wel veel afleiding, al laat ik me nu teveel afleiden door het forum.. ;))

@ Triessie: hele dikke knuf! Hoop dat het stapje voor stapje beter gaat! En je kunt hier altijd je verhaal kwijt of eeen schouder vinden.

@ Caro: goed om te horen dat je je energie weer terug hebt!
    Hoop dat je snel weer echt goed zwanger bent!

@ Derona: hoop dat alles goed is en dat jij ook snel weer mooi en goed zwanger bent! heb je al het idee dat je ei is geweest/nadert?

Hier gaat het goed.
    Vannacht veel stolsels verloren. Lekkere krampen... oei oei oei... Maar goed, nu is het weer rustig. Erg weinig bloedverlies en af en toe wat kramp.
    Ik ben benieuwd of dit het was of dat het volgende deel klaar ligt om los te komen. Missshien vannacht weer. Ik heb echt geen idee wat me nog te wachten staat.
    Het valt me tot nu toe mee. (had me op het allerergste voorbereid)

liefs!

20. Hey Go4baby, ik laat me ook nog steeds teveel afleiden door het forum. Hoewel het nog veel erger is geweest.

Fijn om te horen dat het tot nu toe meevalt. Vang je ook op wat eruit komt? Dat deed ik steeds wel. Was toch al gewend om in mvm-kan te plassen. Misschien vang je dan ook het vruchtje op en kan je op basis daarvan concluderen dat alles eruit is. Nadat bij mij het vruchtje eruit was is het bloeden heel snel minder geworden. Krampen heb ik niet echt gehad. Misschien een klein beetje ongie gevoel. De krampen kwamen bij mij voor het bloeden. Dat duurde ook niet zo lang, maar was hevig en ik vermoed dat dat het moment was dat het vruchtje had losgelaten.
    Heel veel sterkte en ik duim voor je dat het snel voorbij is.

Deel Deze Pagina