In juli een miskraam gehad. Dit heeft meer inpact gehad dan dat ik dacht en nu we weer zwanger zijn vind ik het zk vreselijk spannend. Heb 2 weken geleden een echo gehad. Zou 6w6d zijn maar bij de echo zagen ze 6w1d en een kloppend hartje. Nu mogen we vanmiddag weer en vind het zo spannend. Klopt het hartje nog, is alles goed? Hoever zijn we nu echt. Ben heel ziek bij deze zwangerschap en lig 3 weken ziek op bed. De dagen kruipen dan ook echt voorbij
Veel succes straks! De eerste weken zijn inderdaad zenuwslopend, ik leefde ook van dag tot dag. Nu gaat het gelukkig al iets vlotter en beter
Ohh ik kan me voorstellen dat je het super spannend vindt! Fijn dat ze je proberen gerust te stellen met zo veel echo's. Zwanger zijn is zo een spannende tijd, vooral de eerste paarr weken. Succes en houd je ons op de hoogte? Dikke knuffel!
Succes. Idd ik vond iedere echo spannend en dan heb ik nog niet eens meegemaakt wat jij hebt meegemaakt.
Voordat we gingen nog even plassen. Pff had ineens bloedverlies. Man ooh man wat was ik bang. Huilen huilen maar gelukkig zagen we een baby van 8w3d met een mooi kloppend hartje.
Wat kon de reden van het bloedverlies zijn dan? Je schrikt je toch rot op zo'n moment. Fijn dat met beebje alles oke is.