hihi, die mevrouw van de echo zal wel gedacht hebben wat een rare vrouw. Ik zei toen ik ons kindje zag: kijk nou!er zit er echt één in!!! En ik zei daarna: dat verwacht je toch niet! hahaha!
ik had trouwens nog een vraagje: ik zit nu in week 12 maar hij is pas 4,6cm lang! dat klopt toch niet??
Ik heb een echo laten maken met ruim 10wk en ons beebje was 4,5 cm. Misschien groeit jullie ukkie iets langzamer? Ik weet niet precies hoe dat zit, maar het is vast niet ernstig anders hadden ze dat wel gezegd! Niet druk maken hoor
ze zei dat ie goed was voor de twaalfde week en dat we precies op schema zaten! Maar op t filmpje zie ik ook dat hij steeds met zn beentjes opgetrokken zit.
Bij mij was ie met 10 weken 3,3 cm lang en bij 12 weken 5.72 cm Als de echoscopist zegt dat het klopt, neem dat maar aan dan hoor meid, anders zeggen ze het echt wel! Gefeliciteerd met je goede echo!
Er wordt inderdaad gemeten van kruin tot stuit, de beentjes worden dus niet meegerekend. Ons kleintje was met 9 weken 2,2 cm trouwens.