Echo wat is rechts en wat links.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mymommy, 27 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mymommy

mymommy Lid

20 jul 2011
    92
    1
    6
    student
    het warme Koeweit
    We hebben net een echo gehad. Ik krijg hem helaas niet op de pc nu. Maar die zag er ongeveer zo uit als op de volgende foto:

Bekijk bijlage 186073

Wat ik mij afvraag is dat het hoofd op de foto nu rechts zit ook bij ons op de foto is dat zo. Is het zo dat de hoofd in de werkelijkheid ook rechts ligt of links (weerspiegeling van de foto)?Dus met andere woorden zit dat wat rechts is op de foto ook rechts in de werkelijkheid? Ik hoop dat jullie mijn vraag snappen.

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik denk dat het geen spiegelbeeld is en je kindje inderdaad zo ligt als op de foto. heb heel veel echos gehad en het is me nooit opgemerkt dat het op de fotos anders lag dan in het echt. het zet op beeld wat de geluidsgolven tegenkomen en dat vormt wat je op beeld ziet. het is niet het zelfde als bijv een foto maken

3. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Volgens mij is boven je buikzijde, onder je rugzijde, rechts richting benen en lihnks richting je hoofd. Dit kindje ligt dus met het hoofdje naar beneden en met de rug naar jouw rug.

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Volgens mij is het wat brenda zegt..

(en het is foetus;) )

5. mymommy

mymommy Lid

20 jul 2011
    92
    1
    6
    student
    het warme Koeweit
    Hihihi dit is een google plaatje en volgens mij is fetus het engelse voor foetus.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Fetus of 10 weeks is engels voor Foetus van 10 weken, inderdaad...

Deel Deze Pagina