1e echo: 5w1d i.p.v 7w5d

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door elsa84, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsa84

elsa84 Actief lid

3 mei 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

gisteren mijn eerste echo gehad. Ik ben er erg van geschrokken.Ik dacht 7 weken en 5 dagen (laatste ongesteldheid 10 maart)... Helaas... VK kwam niet verder dan 5 weken en 1 dag. Geen hartje... Ben me kapot geschrokken... En nu heel pessimistisch. 2w4d terug gezet is echt te veel... Mijn NOD zou 8 april geweest zijn, 10 april positief getest (ClearBlue 2-3 weken)...

VK liet alles in het midden, moet over 10 dagen terugkomen...

Iemand ervaring? (positief én negatief)

2. Angie86

Angie86 Actief lid

19 okt 2012
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Elsa

Ik hoop op een mooie echo volgende week, dat ten eerste!:)
    Dit heb ik ook gehad, en helaas met slechte afloop. Ik was 6 weken zwanger toen ik voor een echo mocht, toen zeiden ze 50/50 kans... en twee weken later was het nog steeds hetzelfde... Die dag erna ben ik het vruchtje verloren...
    Heel veel sterkte met wachten:(

3. elsa84

elsa84 Actief lid

3 mei 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor je reactie... Ja, dat wachten... Het is echt bijna niet te doen. Ben je het uit jezelf verloren? Ik geloof dat ik slecht nieuws beter had aangekund dan deze onwetendheid... Merk dat het wel wat oplucht om ervaringen uit te wisselen en erover te lezen. Het feit dat je niet alleen bent en dat anderen dit ook mee hebben gemaakt zorgt voor wat gemoedsrust.

4. Angie86

Angie86 Actief lid

19 okt 2012
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja die onwetendheid is echt erg! :(
    Ik heb toen ook 2 weken bijna aan niets anders kunnen denken! Ook omdat ik het totaal niet verwacht had en me echt zwanger voelde, dan komt die klap nog harder aan.
    Ik ben het gelukkig wel uit mezelf verloren. Ik heb al een keer een curretage gehad omdat het niet vanzelf loskwam, en ik was bang voor verkleving in mijn baarmoeder als ik nog een x gecurreteerd zou worden.
    Is dit je eerste kindje?

5. elsa84

elsa84 Actief lid

3 mei 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja... al heb ik het eigenlijk al bijna niet meer over is, maar was... Zwangerschap kwam vrij onverwachts, maar super blij mee... en toen gisteren die domper... Jij wel al een kindje?

6. Angie86

Angie86 Actief lid

19 okt 2012
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat snap ik meis...zwaar kl*te!:(
    Ik heb helaas nog geen kindje, maar we zijn druk aan het oefenen;)
    Ga je hierna wel weer proberen of wachten jullie nog even?

7. elsa84

elsa84 Actief lid

3 mei 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben niet zo goed in afwachten ;) We willen nu heel graag. Heel veel succes/geluk jij!!!

8. Angie86

Angie86 Actief lid

19 okt 2012
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jij ook meis ik zal voor je duimen!!:)Hopen op een goede uitkomst!
    Laat je het weten?

9. elsa84

elsa84 Actief lid

3 mei 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga ik doen...

Nog 10 nachtjes...

10. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    He meid! Ik ben vorige x ook 1w 5 d terug gezet, was ik ook niet blij mee! Nu vandaag 2e echo en weer 5d vooruit. Feit blijft dat zo vroeg termijn bepalen onmogelijk is.

11. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Wat vervelend Elsa! Ik heb helaas hier geen goede ervaring mee..:( Bij mijn eerste zwangerschap werd ik 3 weken teruggezet, maar klopte er wel heel langzaam een hartje dus ik maakte me niet druk. Helaas bij de echo daarna bleek dat het kindje ook niet verder gegroeid was na de vorige echo..
    Bij mijn 3e zwangerschap werd ik ook een week of 3 teruggezet, er was alleen een vruchtzakje te zien met een klein wit puntje, nog geen hartje. Ik wist al 3 weken dat ik zwanger was, dus kon nooit dat ik 5 weken zwanger was. Week later weer een echo gehad en helaas niks gegroeid.. Dus weer foute boel..
    Ik hoop heel erg dat het bij jou wel goed zit meid! Sterkte met afwachten!!

12. elsa84

elsa84 Actief lid

3 mei 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    @siren84 Ja blijkbaar... Het hakt er alleen zo in! Wel fijn dat het bij jou de betere kant (lees:vooruit) op gaat! geniet ervan! Hoeveel weken was jij bij de eerste echo (en wat dacht je zelf?)

13. elsa84

elsa84 Actief lid

3 mei 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamaEl Dank voor je reactie... Ik denk dat het dat bij mij ook gaat worden helaas. Vandaag je eerste echo gehad?

14. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik dacht 7w6d te zijn maar het was 6w2d

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Het hoeft niet altijd fout te gaan al kan ik me voorstellen dat je je druk maakt.. deed ik ook.
    Maar ukkie heeft zo'n groeispurt gehad.. compleet mensje nu.

16. elsa84

elsa84 Actief lid

3 mei 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om ook een positieve ervaringen te lezen! Hoop dat mijn ukkie op jouw ukkie lijkt ;)

17. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Wat Siren zegt, het HOEFT niet fout te gaan.. Maar het zullen hele spannende dagen voor jou zijn de komende tijd! Sterkte met wachten..
    Ik heb vandaag inderdaad eerste echo gehad, helemaal op schema en een mooi kloppend hartje. Dus erg blij mee, zeker gezien mijn voorgeschiedenis!
    Hopelijk over 10 dagen toch ook goed nieuws voor jou!!

18. elsa84

elsa84 Actief lid

3 mei 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super! Gefeliciteerd! Ik krijg een heel klein sprankje hoop..

19. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Hi!

Geen ervaring mee. Maar wil je wel succes wensen de komende 10 dagen. Hoop dat je dan goed nieuws zal krijgen!

20. Nannar

Nannar Lid

22 aug 2012
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook geen ervaring mee, maar kan me heel goed voorstellen hoe rot de komende 10 dagen gaan zijn :(
    Heel veel sterkte, hopelijk komt alles goed!!!

Deel Deze Pagina