echo wat scherper gemaakt, jongen of meisje?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door miss mexx, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soeee

soeee Niet meer actief

Wat een geluk hebben wij!! :D

2. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Wiiii qua naam behoor ik toch tot het wat hoger sociaal milieu haha ik heet Marije is met I J ;) of word hier qua spelling ook nog eens over gedebatteerd??
    Oh ja en ik ben maar een huisvrouw hahaha nou one hell of a housewife...!!! Alle aandacht voor mijn Kids

Reageerde laat was f douchen en dacht zo ff lekker Valentino by Valentino als parfum vandaag want ook hij is uit een laag sociaal milieu

3. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    whahahaha missy lekker wief!!

ik ben momenteel ook huisvrouw hoor, maar ook na de bevalling is het de bedoeling dat ik thuis blijf bij de kindjes, doe dit nu al ruim 4 jaar zo en bevalt me goed!

Heb wel een klein eigen bedrijfje maar goed moet soms toch wat om handen hebben he?
    Sinds dit jaar ingeschreven bij de kvk en loopt als een tierelier!! hihi

Vanmorgen mijn verkering de wc pot maar weer eens opgezocht, goh wat had ik die gemist zeg!! :p
    sinds gisteren begonnen met spuiten van insuline, waarde was vanmorgen eindelijk lager!!
    Hopelijk blijft dit de hele dag zo want dan hoef ik maar 1x per dag te spuiten ipv 4x.

Vanmiddag met zoonlief nar het ziekenhuis en morgen weer voor mezelf, heb een jaar abbo daar dus kan voorlopig vooruit haha.

Ga mezelf nu maar een denkbeeldige schop onder men reet verkopen en de boel in de kiet aan kant maken en dan hop ik even onder de douche voordat mijn jongse heerschap wakker wordt.

Tot strakkies meiden

4. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Ik heb een aantal jaren een babywinkel gehad maar toen ik zwanger werd van mijn 5e knul en ik de Kids dus alleen maar snel in de ochtend zag en daarna tijdens het eten (werden opvang kindjes) en hoppa naar bed en dan alles rondom het huis etc ook nog moest doen ben ik na goed overleg eruit gestapt en heb mij laten uitkopen!! Nog geen dag spijt gehad!!

Wat lijkt mij dat trouwens eng zeg jezelf injecteren!!
    En de wc pot is deze zwangerschap extreem aardig :)

5. Onje

Onje Niet meer actief

Wat lekker dat je bedrijfje goed loopt Mexx, zeker in deze tijd mag je dan je handjes dichtknijpen !
    Oh en 1x per dag spuiten valt mee zeg! Ik zat op minimaal 3x en daarnaast ook nog eens 4 a 5 keer mijn bloedwaardes opnemen bah.

Missy was jij geen dief van je eigen portemonnee met een eigen babyzaak ;) en dan 5 jongens, of waren ze al wat ouder?

Ik heb heel lang het bedrijf van mijn stiefvader gerund maar toen hij en mijn moeder uit elkaar gingen werd het mij ook allemaal teveel en ben ik gestopt.
    Toen heb ik(28) mijn huidige partner(43) ontmoet, hartstikke leuk maar na de eerste maand lag meneer half dood in het ziekenhuis. Zijn hele herstel heeft bij elkaar 2 jaar geduurd. Hoewel hij nu soms ook nog last heeft bijna 4 jaar later. In die tussentijd heb ik zijn kroeg gerund, hij was net van zijn ex af (2 stiefkinderen heb ik ook).
    Dus man lag "lekker" verzorgd te worden in het ziekenhuis terwijl ik met mijn neus in de boter viel een kroeg draaiende houden, rechtzaken om zijn kinderen aan het regelen was, beslaglegging op zijn goederen aan het tegenhouden(door ex de financiele afgrond in geholpen) en allerlei vergunningen voor de kroeg rond moest krijgen.
    Kroeg verkocht en nu allebei sinds kort een baan.

Oh en in de tussentijd zijn drank en coke verslaving de kop ingedrukt.

Haha als ik het zo lees (en dit is nog de heeeele korte versie) dan denk ik waar ben ik aan begonnen ??!!

Hoe oud zijn jullie kinderen eigenlijk?
    Mijn man en ik samen Lemmy van 1, hij uit een eerder huwelijk een meisje 7 en jongen 4.

6. Nina31

Nina31 Lid

17 apr 2013
    20
    0
    0
    Is dit een jongen of een meisje?wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

7. Onje

Onje Niet meer actief

Ik zou je echo even in het nub topic plaatsen

8. Nina31

Nina31 Lid

17 apr 2013
    20
    0
    0
    Ja,dat wil ik ook doen,alleen ik kan hem niet meer vinden.Vanochtend was er niemand op...toen heb ik hem wel kunnen vinden....en dacht...nu plaats ik mijn bericht waar mensen on-line zijn en zag ook in het begin van de topic iemand die haar foto scherper maakte hiervoor...zo,dacht ik...dit is ook een nub club...sorry

9. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    ik reageer zo weer even op jullie hoor :p

@ nina, ik denk een meisje maar zal het nub topic even voor jou omhoog halen

10. Onje

Onje Niet meer actief

Je zal even geduld moeten hebben niet alle leden zitten de hele dag achter de computer. Gewoon je echo plaatsen en even wachten tot er iemand online is

11. Nina31

Nina31 Lid

17 apr 2013
    20
    0
    0
    Dankjewel..ik hoop dat er meer mensen zijn die mijn echo willen bekijken...groetjes..

12. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    jeeeee onje zit met een open mond jouw verhaal te lezen!!!
    wat heb jij al veel meegemaakt!!

diep respect voor jou!!!

13. Onje

Onje Niet meer actief

Dankje mexx het was ook erg zwaar en nu nog heb ik er flinke na weeën van.
    Gister lag er een kaartje in de bus van mijn schoonmoeder (die ik normaal bloed irritant oud en stoffig vind) met daarin; bedankt voor het redden van mijn zoon zijn leven, voor het geluk dat je hem bracht en voor het geluk dat je hem hebt leren terug vinden! Dan besef ik weer even wat ik allemaal heb meegemaakt met hem.

14. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    lieverd, ik snap dat het zwaar is geweest uit de woorden die je schoonmoeder in het kaartje heeft geschreven.
    Put daar je kracht uit en kijk eens in de spiegel wat voor een sterke vrouw jij bent!
    Een prachtzoon verder, een prinses onderweg en een man die klaarblijkelijk enorm veel van je houd

Maar toch soms heel soms moet je in zo'n geval een stapje terug nemen en ook eens aan jezelf denken.
    Probeer eens een dag voor jezelf te plannen en daarin alleen maar dingen te doen die jij wil en koop eens iets moois voor jezelf zonder iets voor L.emmie of je man mee te nemen.

Ga eens een dagje met een vriendin shoppen in een andere stad om je gedachten ergens anders op te zetten en te genieten van wat het leven nog meer in zich heeft dan alleen maar te zorgen voor een ander.

Denk er maar eens over na, you diserve it!

15. Onje

Onje Niet meer actief

Dit moet ik zeker eens doen ! En dat ga ik ook doen, goed dat jij het zegt.

Maar eerst moet de t*r*** zooi hier weg zijn. Wij zijn al 4 jaar aan het procederen tegen de woningbouwvereniging. En 1 maand geleden eindelijk in ons gelijk gesteld dat de woning opgeknapt moet worden! Dus een nieuwe keuken & alle gebreken (lees gaten in het plafond scheuren in de muur een stinkend riool etc etc etc) worden opgelost. Daar zijn ze vorige week Woensdag mee begonnen. Nou alsof er een bom ontploft is hier wow niet normaal :$.....
    Nu eens even marktplaats afspeuren we moeten op de hele beneden verdieping een nieuwe vloer ;)

16. Onje

Onje Niet meer actief

Volgende week Vrijdag om 15.45 gaan we weer kijken of het nog steeds een meisje is ;) als ik dan voor de 3e keer roze krijg te horen dan uuuh ja dan geloof ik het nog niet haha!!

17. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Whahahahahahahahahaha ik heb het nu 4x gehoord en geloof het nog niet

18. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    Whahahahahahaha ge-wel-dig!!!!!!!!

Ik denk dat ik dat stiekem ook wel zo heb hoor, probeer niet over nare verhalen te denken en ga er gewoon vanuit dat ze een meisje is

Iedereen zegt ja maar das toch duidelijk 2 koffieboontjes...dan denk ik waar dan?!?!?!?! Ik zie ze niet

19. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    Mag ik ff janken??

Moet nog meer gaan spuiten nu en net met spoed naar de gyn geweest, ik bloedde weer maar behoorlijk heftig :(

Het is nu weer rustig maar als het dit weekend weer voor komt moet ik daar blijven

Met ons meisje alles goed gelukkig maar voel me ff *u*

20. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    :( jij mag zeker even huilen :( jeetje wat zal je geschrokken zijn zeg!!!

Neem echt je rust ook al helpt het denk niet maar toch..!!!

X

Deel Deze Pagina