heheheheheeeee ja aso he??? maar wil die van jou met speentje ook!!!! nog wel ff berichtje met bedrag enzo he dan maak ik et vast over
Haha ok ok aso na-aper Hahaha ik vind deze wel erg schattig en ik ga je echt nog even berichten Hahaha *slaat hand voor hoofd was nl alweer vergeten
Hahaha ik heb zelfs op schoolvd jongste al aangegeven dat ze mij bepaalde dingen echt schriftelijk moeten meegeven want vergeet echt te veel..... Zo mag mijn 3e zoon nl bij de burgemeester komen jaja goed hè toch niet zo aso hahahahahaa anyway dit vanwege 4 en 5 mei en school belde mij al met de tijden etc even aangegeven dit toch maar middels een brief te geven hahahaha
whahahaha nou niks niet aso hoor maar hier nu wel ff ben echt zo pissed op de buren die krijgen het straks ook te horen!!!! bal van de jongens in de tuin en gooien vervolgens zo de bal weg, zijn zelf niet jong geweest ofzo, nou dan moeten ze maar verhuizen naar een bejaardentehuis ofzo!! heb een nette brief in de bus gegooid met verzoek tot vergoeden, wordt dus vervolgd
Ohhhhhhhh waar slaat dat op!!!! En maar roepen de jeugd van tegenwoordig nee die oudjes zijn gezellig!!! Arggggghhhh kan ik mij zo over opwinden
Haaa stelletje aso's!!! Missy: Wat een mooie foto van jullie meisje! miss mexx: Jeetje, waar slaat dat nou weer op? Zomaar een bal weggooien, belachelijk. Ik ben ook moe dames, echt walgelijk moe gewoon. Dacht dat het beter zou worden, maar wordt alleen maar erger
Ohhhhh die is ook zoooooo cute!! Ik heb al tig keer aan die voor mijn fruttie gezeten en gekeken!!!! Hihi