echo wat scherper gemaakt, jongen of meisje?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door miss mexx, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    Wup bij jou 100% zeker

Onje bij jou ook zie echt de schaamlipjes

Maar dan bij mij zie alleen een streep overdwars...,twijfel kont ben ik ook bah

Hoop maandag op de bevestiging

2. Onje

Onje Niet meer actief

Ik zie het gewoon echt niet he, in mijn beleving geen schaamlip te zien haha!

3. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Onje ik vind die van jullie allemaal juist duidelijker. Mijne heeft misschien wel echt 3 streepjes maar zijn t geen 'rare' streepjes??

Verder denk ik wel dat we de verhalen van fout voorspelde geslachten niet allemaal zo serieus moeten nemen. Die zijn er wel, dat zeker maar niet alle.
    Zelf heb ik t meegemaakt met mijn nichtje, met n week of 18 ging ze naar de gyn, ik mee. Gyn zei, ik krijg t niet scherp maar ik gok op een jongetje maar weet t dus niet zeker. Thuis vertelde ze, het is waarschijnlijk een jongen en die mensen vertelde dus weer 'die en die krijgt n jongen!' Enfin het bleek n meid. En dan heb je dus zo'n verhaal ' moet je horen die en die zou een jongen krijgen maar t is een meisje, zie je wel dat t nog vaak fout gaat!'

Wat ik bedoel te zeggen: onze echoscopisten waren in elk geval heel zeker van hun zaak, dan is de kans alweer n stuk groter dat dit daadwerkelijk zo is. Ik weet t over 2,5 week en jullie wat eerder allemaal nog n echo he?
    Missch leuk elkaar op de hoogte te houden!

4. Onje

Onje Niet meer actief

Haha en ik vind die van jullie juist duidelijker.

Ik ben dinsdag 14 weken, maar ga morgen naar ite boerema die schijnt het net als drs papa ook vanaf 14 weken te kunnen zien. En die 2 dagen zullen ook niet heel veel uitmaken naar mijn idee. Volgende week ook weer een afspraak bij drs papa. Ik had wat kadobonnen liggen dus vandaar ;) . Het is alleen echt even voor mijn gevoel. Ik ben al dagen niet te genieten en ben zo onzeker als de pest! Vind het verschrikkelijk dat onzekere gevoel. Ben ook alleen maar nerveus en zodra ik aan roze rokjes denk schieten de piemels door mn hoofd ;)

Ik houd jullie op de hoogte morgen!

5. Onje

Onje Niet meer actief

Van die foute voorspellingen is ook zo hoor!
    Ik was er helemaal zeker van toen we bij drs papa vandaan kwamen totdat ik mijn vreugde hier deelde.

6. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Wup ik zie echt duidelijk een meid hoor... Twijfel bij mijzelf ook zo enorm...
    Het zou echt voor ons het kersje op de taart zijn...

7. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    Missy jouwe is ook zo duidelijk maar pfff de mijne .....

Maar goed heb net een filmpje op YouTube bekeken en die lijkt zo giga veel op de mijne dat ik wat minder ga twijfelen nu

En idd een echt kersje op de taart na al die mannen

8. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Wil jullie niet bang maken ofzo.

Maar ik dacht dus dat ik 2 meisjes zou krijgen.

Pretecho laten maken met bijna 16 weken.
    Bij beiden 3 streepjes te zien.

Maar afgelopen dinsdag bij de 20 weken echo bleek toch dat een van de meisjes een jongen bleek te zijn.
    Dus het kan wel hoor, dat er met 16 weken nog niks te zien is van een piemeltje en 4 weken later wel.

9. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    Omg nu twijfel ik weer!!!!!!

Maandag toch maar ff vragen

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hihi om die zin moest ik wel even lachen.
    Ik snap je onzekerheid hoor, en die twijfel is ook echt killing. Maar volgens mij krijg jij echt een meid!

11. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Ik was ook compleet in shock toen ze dat vertelde.
    En iedereen vindt het hilarisch blijkbaar.

Ik dus niet.
    Ben nog steeds niet aan het idee gewend dat het niet meer mijn prinsesjes zijn, maar dat een van mijn prinsesjes geen prinsesje meer is :(
    Je bent toch al een aantal weken aan het idee gewend dat het 2 meisjes zijn.

Die vrouw van de pretecho die zei ook: 2 meisjes hoor, als er een jongen bij zou zitten had je dat al wel moeten zien en het lijkt me sterk dat die 3 streepjes in 3-4 weken tijd nog gaan veranderen in een piemeltje.

Maarja, ik heb nog even de tijd om eraan te wennen.
    Je hoort natuurlijk wel verhalen over verkeerde geslachtsbepalingen enzo, maar nooit verwacht dat het mij zou overkomen.

12. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Denk wel dat het bij 2 baby's een stuk moeilijker is omdat er toch minder ruimte is en je ze moeilijker van alle kanten kunt bekijken... Maar als je mijn echo bekijkt lijkt het op jouw meisje die een jongen blijkt te zijn Babywish??

13. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Ik zal zo even een foto maken van de echofoto.
    Want ik zat er zelf net ook nog naar te kijken, en zie toch echt 3 streepjes.

14. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Das goed dan kunnen we m vergelijken met de mijne! Aangroeien kan trouwens na 15 weken echt niet meer hoor, maar verstopt zitten wel! 3 streepjes kunnen bij jongetjes de liesplooien en in t midden een platgedrukt balzakje zijn lees ik..

15. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Word hier alsmaar onzekerder van!!! :(

16. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    ik ook :(

17. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    En ik heb al zoveel roze gekocht incl wagen :(

18. Onje

Onje Niet meer actief

Ik geef mijzelf een verbod op het kopje onderzoeken en echo's...
    Jullie horen mij wanneer ik overtuigt ben, ik word hier helemaal naar en onzeker van ...

19. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0

Heel herkenbaar en toch kijk ik steeds pfffff

20. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    Pfffffff ik ben blij maandag een echo te krijgen men moeder gaat mee dus die laat zich niet afschepen voor het geslacht gezien is

Deel Deze Pagina