ja ik weet het! maar ben wel erg benieuwd naar die echofoto van Babywish!! Ik zit er maar mee dat dat middelste streepje langer is... Weetje, een gezond kindje daar ga je voor maar als je te horen krijgt na meerdere zoons dat je een meisje krijgt hoop je gewoon heeel hard dat ze het bij het rechte eind hebben.... Ja toch?
Ja helemaal mee eens.. Bij mij zeiden ze bij 14,17 en 21 weken is een meid.... Hoooooooooooooppppp het zoooooo
Dan kan het toch niet meer missen! Jij krijgt gewoon een meid. Ga je nog een 3d echo laten maken? Dan kun je t wel echt 100% zeker zeggen hoor!
Ja wil heel graag nog een 3D echo laten maken en ik heb bij mijn 2e zoon te horen gekregen bij 13 weken is een meid maar zat toch echt een knul dus vandaar....
Ik had ook al best veel roze gekocht. Kleertjes, aankleedkussenhoes, rompertjes, slofjes, boxpakjes, spuugdoekjes, sokjes. Zelfs al een roze maxi-cosi, en had ook al 2 roze reiswiegjes. Nu heb ik wel geluk dat ik nog geen 2e roze maxi-cosi had aangeschaft. Maarja, een roze reiswiegje kan terug op MP voor verkoop, en dan zoek ik maar een zwart reiswiegje erbij. Hier nog een echofoto van het "meisje" Niet echt een foto van superkwaliteit, maar wel duidelijk te zien toch ?
Babywish (misschien gelukkig voor mij) maar hier kan ik echt niets van maken maar ik ben een leek natuurlijk.. Ik kan me ook voorstellen dat wanneer de beentjes niet zoveel uit elkaar zijn een jongetje zich makkelijk kan verstoppen. Ter vergelijking dit is de mijne nog een keer Ik snap ook helemaal niet waar dat pijltje naar wijst bij jou.... Volgens mij is dit de zijkant!
Nee ik twijfel niet bij het zien van deze echo, heb zelf 3 van deze echo's liggen van mijn knullen waar dit zichtbaar op is. Deze echo van mij is echt anders de streepjes waren ook overduidelijk verticaal te zien en bij jouw echo steekt 1 streep ook echt uit net als bij mijn mannen bij deze echo steekt er niks uit bij mij wat er te zien is op mijn echo was het schaambot zei ze
Nee wup hahaha op die van babywens jij moet gewoon op die roze wolk klimmen dat probeer ik nu ook inmiddels Morgen voor mij een bevestiging vragen dan ben ik gerust gesteld
Nou zie toch best wel verschil bij die van babywens maar nogmaals ik weet ook niet meer hoe te kijken inmiddels :S hoe vaker ik naar mijn echo's kijk hoe meer ik twijfel
Missy 3 keer een meisje, jij zit echt wel goed! Naar 13 weken bij n foute voorspelling moet je ook niet kijken! Dat is nog aan de hand van de nub voorspeld en dat gaat veel vaker fout. @miss mexx, ja ik dacht echt dat je jouw 3 echos naast de mijne had gelegd!! Gelukkig bedoelde je mij niet! Ik heb t namelijk steeds over dat middelste streepje dat langer is.... Vandaar dat ik dacht dat je tvover mij had.
Ik heb aan alle kanten gekeken, en het lijkt toch echt op de echofoto van het meisje. Het pijltje is gewoon de muis van het echoapparaat, en wijst nergens specifieks naar. Geslacht is zichtbaar, dus ze hoefde het niet aan te wijzen met een pijltje.
Dan is het zeg maar schuin rechts naast het pijltje, toch?? Schuin zij/onderaanzicht. Maar dat zijn toch geen 'meiden streepjes'!! Dat middelste komt naar voren, eerder een
Nou meiden, volgende week maandag n geslachtsbepaling bij een ander bureau gepland! Dan ben ik ruim 18 weken! Hoop dat jij morgen die zo gewenste bevestiging krijgt morgen miss mexx
Ja tuurlijk maar jij gaat m gewoon krijgen volgens mij! Ik vind zelfs een week nog lang duren. Mijn man kan geen vrij nemen maar doordat het zo kort dag was waren er bijna geen tijden meer. Ik ga dus alleen, eigenlijk vind k dat wel even fijn ook.
Wuppie en miss mexx ik heb net weer een echo gehad en weer een meisje hoor! Ga ff proberen een foto te plaatsen met mn telefoon dus hij is niet zo scherp