echo wat scherper gemaakt, jongen of meisje?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door miss mexx, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Nou met een beetje twijfel nog.... Maar ik probeer me te focussen op de stelligheid van de echoscopiste en alle reacties hier zie zeggen dat als die van mij geen meid is ze t ook niet meer weten! Maandag om 4 uur heb ik een echo!

Ik ben dan 18+3. Als t bevestigd wordt dan geloof ik het wel!;)

2. Onje

Onje Niet meer actief

Nou hier ook nog niet helemaal overtuigd hoor.
    Maar net als Wup probeer ook ik mij te focussen op de stelligheid van de echoscopiste.
    Zondag bij Ite Boerema geweest en die mevrouw wou zelfs 1 van de foto's op de site zetten omdat ze nog geen duidelijke meisjes geslachtsfoto heeft.
    Nu ben ik vandaag 14 weken maar zij zei dat die 2 dagen echt niets uitmaken er zal niet ineens een piemel tussen gaan hangen...

3. soeee

soeee Niet meer actief

Heb van jullie allebei de foto nog eens goed bekeken en dat zijn echt meisjes hoor! Durf er m'n hand voor in het vuur te steken :D

4. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Dankje Soeee!! ;)

5. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Nou hier ook nog steeds onzeker hoor en ik heb de laatste echo 5 weken geleden gehad (21 weken)

6. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    ik twijfel nog steeds wel omdat ik nog steeds de 3 lijntjes niet zie.....

maar goed de gyn was er 300% van overtuigd

7. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Zojuist bij de vk geweest en ik moest toch wachten dus even in gesprek gegaan met de echoscopist en even mijn foto laten zien en hij zei ahhhwwww je krijgt een mooi meisje!!! Hmmmmm zou het dan toch echt??

8. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Missy na 3 keer en deze reactie kan t niet meer missen hoor! Jij krijgt echt n meisje!!!
    En Miss mexx jij ook want zowel de 1e echoscopist als de gyn waren helemaal overtuigd.
    Ik ben hekkensluiter wat bevestiging krijgen betreft he :)

9. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Hihi zo onwerkelijk.... Even iets off topic ik hoorde dus net van de vk dat zij ook geslachtsbepalingen doen voor 20€ ik was in shock want wist dit niet was dus helemaal speciaal naar een bureau ervoor gegaan!!! Hebben jullie dit wel bij je vk nagevraagd?? Bespaart behoorlijk wat geld nl.... Dus wellicht ook een tip tussendoor

10. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    ik loop bij de gyn, vanaf 20 weken krijg ik iedere 2 weken een echo vanwege de zwangerschaps diabetes die ik ontwikkeld heb :(

ik ga gewoon bij iedere echo vragen of ze nog een meisje is :p hahaha

11. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Ik heb n geslachtsbepaling voor 25 euro laten doen bij een pretechobureau. Ze werkt naast haar praktijk als medisch echoscopiste bij een verloskundige praktijk

12. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Ja ik hoorde dus van mijn vk dat de echoscopiste vd praktijk dat ook doet en 5€ extra heb je dvd erbij.... Als ik dat eerder had geweten maar ja dan kan ik er wel vanuit gaan dat ik een meid draag aangezien zij ook de 20 wkn echo deed bij mij

13. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Ja en als er bij 20 weken nog een piemel aan moet groeien.....:) geslachtsdelen zijn met 14 weken al klaar!

14. Onje

Onje Niet meer actief

Wup als je mij niet noemt ga ik nog meer twijfelen hoor;)

15. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Oooo sorry onje!! Jij ook, die dr Papa schijnt t trouwens nooit fout te hebben!

16. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    En jullie hebben alle3 al meerdere keren bevestiging gekregen! Ik moet t doen met 1 keer en 1 enkele foto ;)

17. Onje

Onje Niet meer actief

Ja drs papa schijnt heel goed te zijn, ite boerema trouwens ook maar dat is ook een medisch echobureau dus maken niet veel reclame voor een geslachtsbepaling met 14 weken.

Het is wel 2x gezegt tegen mij maar wel 1 keer met 13 weken en 1 keer met 13 weken en 5 dagen. Aan de ene kant geloof ik het gewoon nog niet maar de andere kant het zijn beide echt eraren echoscopiste en zoeken naar et geslacht deden/hoefden ze niet, ze zagen het bijna echt binnen 10 sec ofzo ding op mn buik en hoppa.

Ik wil voor de 20 weken echo wel nog een echo doen hoor, wat zeggen jullie met 16 weken nog een keer?

18. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Ik heb de geslachtsbepaling gedaan bij 17,5 week zwangerschap..
    Het was bij mij al door de vk verteld bij 14 weken maar mocht nog geen roze kopen vervolgens bij de 20 weken echo zei ze steeds ze ze ze... De reden dat ik het moeilijk heb met geloven is dus vanwege mijn 2e zoon toen zeiden ze ook is een meisje en dit was voor de 16 weken zwangerschap....
    Dus zou idd wachten na de 16/17 weken

19. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    omissy, nu breng je me weer helemaal aan de twijfel..........
    pfffffffffff moet nog wachten tot 13-5 tot ik de volgende echo krijg.......

*klimt toch maar weer van die roze wolk af..........

20. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Nee joh gekkie mijn 2e zoon is ondertussen 13 jaar!!! Het is allemaal zo ver verbeterd dan toen!! Was nog de gulden tijd hahaha

Deel Deze Pagina