ik moet om 1 uur in het ziekehuis zijn om te leren spuiten bah zie er enorm tegen op...... niet het naaldje of prikje hoor maar wil dit gewoon niet, huil er elke dag om........ onze mannen zijn zo gelukkig met hun zusje, ze wordt nu al betutteld!!! zijn jullie trouwens al uit een naam??? wij dachten echt DE naam te hebben gevonden maar bij nader inzien gaat hem dit niet worden.....we zoeken een naam met 7 letters en appart onze mannen heten r.amondo d.jamano s.avinio daar kan geen karlijn ofzo bij hahahaha dus meiden tips??
Ja ik vond het ook absoluut niet leuk. Moest ik ook nog alleen dat vond ik ook helemaal niks. Ik moest wel ergens pas rond de 30 weken ofzo (stomme vk heeft mij veel te laat door gestuurd). Vind je Karlijn niet leuk erbij dan Ik denk aan Alicia is het eerste wat bij mij op komt! Julia vind ik ook mooi maar hoor je weer zo vaak. Of Alisa? Ik weet het niet, waar hou je van? Wij denken aan Liv (Lemmy & Liv), vind dit al heel lang een mooie naam maar twijfel wel een beetje Lemmy is "best bijzonder" nou ja je hoort het in ieder geval nooit en Liv is dan weer zo gewoon. Dat is eigenlijk mijn enige twijfel.
onje, ik zou voor Lemmy gaan, geen twijfel mogelijk!!!! Liv vind ik persoonlijk te doorsnee haha Alicia hoor je te veel, Julia ook en Alisa zo heet mijn nichtje..... wij hadden Melina maar ook die hoor je te veel. op ons lijstje tot nu toe hebben we Shélina Jélina /Jay-lina Jénaya of het 1 van deze 3 wordt, dat weten we nog niet...hahaha man lief zegt elke keer gaat wel maar komt zelf ook niet met een naam
Hier ook hoor misselijk, misselijk en nog ns misselijk!! Echt heel erg tot 14 weken, nu alleen noch smorgens. Bij de jongens tot 11 weken n beetje misselijk! Leuke aankopen gedaan miss mexx! Ik denk dat je zo'n prikpen krijgt, stelt niks voor hoor, succes!
Ik heb al een Lemmy haha zo heet ons jongetje Dat doorsnee heb ik met Liv ook ja. Hoor je Melina vaak? Vind het een hele mooie naam en nog nooooooit gehoord hoor. Shelina vind ik ook mooi maar persoonlijk zou ik er Selina van maken.
o hahahaha sorry, dan begreep ik je verkeerd Lemmy en Fee Lemmy en Lila Lemmy en Melina Nee Selina weer te veel voorkomend wij hebben namen die je veel hoort bij woonwagenbewoners ( hopelijk geen vooroordeel van jullie kant, we zijn namelijk net als jullie gewone mensen hoor en voel me niks niet meer of minder. Ik zeg altijd doe maar gewoon doe je al gek genoeg )
Woonwagenbewoners ??!! Echt ? Wow !! Mijn man en ik hebben het er altijd over dat zo graag zo zouden willen wonen !! Geen vooroordelen hier hoor, ik ga je bijna aanbidden hahahaha Oh ja Lila vind ik ook zo mooi maar ja die man weer niet zo! Lila/Lily/Liv ik zoek in ieder geval iets met een L (maar geen Liva of Livia) Maar ja Melina vind ik eigenlijk ook wel weer heeeeel mooi!
layla hahaha en aanbidden nee hoor dat is nergens voor nodig we wonen nu in een kiet maar willen wel weer terug, helaas heft de gemeente bijna alle kampen hier op dus het zal altijd een droom blijven om terug te gaan.
Blijven dromen, wie weet komt het ooit uit! Layla mwah nee dat vind ik niet zo. Ik ga even mailen met babywatch in ijmuiden hun doen ook geslachtecho's vanaf 14 weken!
Melina en Jenaya(krijg dat streepje niet op de e) zijn allebei mooi en heb ik hier nog nooit gehoord! Wel shenaya. Meiden ik ben echt superblij hoor voor jullie!! Echt! Maar ook n beetje jaloers! Ik wil t gewoon ook nog even van een ander horen! Mag ik tot maandag nog af en toe even zeuren?? Als t maandag bevestigd wordt hou ik daar mee op, beloofd! 😉
wup jij mag zeuren wanneer jij wil!!! en bij deze bevestig ik jou dat je een prachtige dochter krijgt!!! haha pfffffffff namen zoeken is nog een hele klus!!! haha
Wup jij mag tot maandag zeuren, op 1 voorwaarde als ik mag zeuren tot ik echt een meisje in mijn armen heb! Ik blijf bij Melina hoor Miss dat vind ik echt een hele mooie naam!! Namen zoeken is zeker een hele klus maar wel een hele leuke klus !
Lina vind ik ook leuk maar ik voetbal en er zit een verschrikkelijk figuur in mijn team nou 3x raden hoe zij heet! Gelina vind ik niet mooi. Ik vind Lexi ook leuk, of Livvy dan ipv Liv?
hahaha gaat Melina dan toch gegeven worden in dit groepje? het is een lieve naam met een mooie betekenis, in de volksmond helder geel, bij ons helder geel stralend als de zon
Thanks meiden! En onje jij blijft zeuren tot jouw meisje geboren is, prima hoor Melina is mooi! Gewoon doen. Wij zijn er nog niet uit, voor een jongen waren we er direct uit. Bij de jongens was dat andersom dus misschien is dat een goed voorteken!
Mila vind ik heeeeel erg mooi Wup! Maar ik blijf steeds maar hangen bij Liv! Stomme is gewoon dat ik de aankondigingszin in ons geboorte kaartje zo mooi vind en daar kan ik zo moeilijk vanaf stappen die heb ik al in mijn hoofd sinds de geboorte van Lemmy ; Enjoy life... Liv!