mijn hoop is weg

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Dorianne, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    ik heb 15 oktober mijn laatste ongi gehad.
    ik heb en cyclus van 38 dagen (6 november positieve ovutest dus 8 november mijn eisprong gehad)

Uitgaande van bovenstaande zou ik nu 7 dagen en 4 weken moeten zijn....

2 weken geleden al een inwendige echo gehad en een kleine holte te zien, vanmorgen voor een echo geweest. vruchtzak was wel gegroeid maar ik vindt het nog steeds erg klein. verder geen vruchtje. vrijdag mag ik naar het ziekenhuis naar de gynaecoloog voor een inwendige echo.
    Ikzelf heb de hoop eigenlijk opgegeven. :x

iemand toch nog een succes verhaal? ook geen succesverhalen mogen jullie hier schrijven....
    kan er nog een late innesteling zijn?
    wat vinden jullie van mijn echo's? dit is op waarre grootte dus niet ingezoomd.

Ik moet er nog bij vertellen dat mijn verloskundige het inwendig echoapparaat pas vanaf sinterklaas heeft dus nog weinig ervaring...dus zij durft niet te zeggen of dit goed of slecht is ;)

2. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    #2 Dorianne, 17 dec 2012
    Laatst bewerkt: 17 dec 2012
    deze echo is van 2 weken geleden, kleine holte met witt eromheen (hopelijk zien jullie het, ik weet niet hoe ik er een pijltje bij moet krijgen)

Bekijk bijlage 293213

deze echo is van vandaag :(

Bekijk bijlage 293214

3. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Ik wil je niet bang maken, en ik hoop dat het goed zit bij je..!
    Maar, anderhalf week geleden, kreeg ik een echo ivm bloedverlies, ik zou 6+5 zijn, maar had ook een lege vruchtzak, wat dus eigenlijk al niet hoort op dat termijn.. en dit is dus een MK geworden..

Ik duim voor je hoor!Sterkte!

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    mijn eerste echo ziet er precies hetzelfde uit als jou echo op de tweede foto en toen was ik 5 weken 2 dagen zwanger dus het kan wel hoor als je banner klopt zou je 2 weken minder ver kunnen zijn late/vroege eisprong innesteling dus hoe lastig ook het kan alle kanten nog op

persoonlijk vind ik in die 2 weken wel goed gegroeit ik vind het er niet slecht uitzien

5. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    thanks, je geeft me een beetje hoop, daar waar iedere vrouw met zo een echo op hoopt! waren jou echo's ook inwendig?

6. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    Ik had ook een echo niks op te zien dus ze vertelde me al dat dit helaas geen goede zwangerschap was....ik in tranen en ze zou ook nog ff inwendig kijken... En ja hoor er was wel degelijk een beebje...en nu alweer 24 weken... Ik ga voor je duimen meid!

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nu wil ik geen spelbreker zijn maar in 2 weken is dit eigenlijk niet goed gegroeid:(

Ik had bv een leeg vruchtzakje en mijn vk wilde me terug zien na 5dg.
    Ik vroeg of dat dan veel verschil maakte en ze zei dat er dan wel duidelijk een verschil moet zijn.
    En nu hebben we het over 2wk verder he!
    Ik denk dat er op z'n minst een klein vruchtje in had moeten zitten.:( sorry!!

Maar ik duim dat je vk inderdaad te weinig ervaring met het echo apparaat heeft en er volgende week wel een mooi kloppend hartje te zien is!!
    Succes!!

8. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik ongeveer 6 weken zwanger te zijn. Heb een inwendige echo gehad bij de gyn en die zag er niet zo uit als bij jouw 2e foto. Bij mij was een leeg vruchtzakje te zien. De gyn gaf aan dat het 2 kanten op kon gaan. Ik moest 2 weken wachten voor ik weer een echo kreeg. Gelukkig was op die foto een kloppend hartje te zien. Ik bleek 2 weken minder zwanger te zijn dan er was uitgerekend. Ik hoop dat het bij jou ook de positieve kant op mag gaan!

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    De echo op foto 2 zag er bij mij ook zo uit bij 8wk..
    Ik wist dat het niet klopte en de echoscopiste van het ziekenhuis zei dat het hoorde bij een zwangerschap van 4wk:(
    Kreeg toen niet eens de foto mee omdat het dus gewoon een "wind-ei" was:(
    4dg later begon het bloedverlies.

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @melanie je bent geen spelbreker hoor iedereen heeft zijn/haar eigen ervaring echter vind ik het in 2 weken wel goed gegroeit ik zal mijn echo toevoegen dan kun je zien hoe snel iets kan groeien in 2 a 3 weken tijd om maar even een verschil te laten zien eerste echo geschat op 5 weken 2 dagen, tweede echo 2 weken later 8 weken de andere echo 2 weken later 10 weken 2 dagen

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ja en kijk eens naar het vruchtzakje van Ts!
    Die is meerdere malen kleiner dan die van jou met 5wk en 2dg.
    Dat bedoelde ik dus..

Wanneer had je een positieve test TS?
    Want als je positief test ben je al ongeveer 4wk zwanger,kan een paar daagjes schelen.

Zo wist ik dus ook dat het mis was.
    7 februari teste ik positief en bij mijn echo op 13 maart was een vruchtzakje te zien van 4wk...dus toen wist ik dat het mis was:(

12. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    positieve en negatieve verhalen dus, we wachten af. bedankt voor de reacties in ieder geval :D

de eerste echo was ik nog geen 5 weken (dacht de vk).

als ik van mijn eisprong af ga (denk zelf 8 november) ben ik nu 7 weken en 3 dagen... maar mijn vorige echo zou nog geen 5 weken zijn dus de echo vanv andaag zou dan nog geen 7 weken moeten zijn.

Hoelang doet een innesteling er maximaal over?

Ik heb ook geen idee hoe inwendigecho's van 6 a 7 weken eruit horen te zien, ik heb alleen uitwendige van mijn andere kids:)

zoals ik zeg, mijn hoop is weg want hoeveel kun je terug gezet worden .........
    het enige positieve is dat de vruchzak er mooi rond uitziet en gegroeid is maar dat nog geen vruchtje zie maak ik me meer zorgen over :$

Ik weet het ook niet, vrijdagmiddag mag ik naar de gynaecoloog!

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wanneer had je positieve test?

14. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik wil ook geen spelbreker zijn,maar als ik het goed begrijp is de eerste echo waar je amper wat op ziet een echo van circa 5 weken?

En de tweede echo die je plaatst met het vruchtzakje is dan van nu?

Want dat is geen echo van 7 weken! Dat is er echt 1 van circa 5 weken namelijk....

Zie hier van mij, deze is van vorige week.... 5 weken

En daarnaast zag de gyn bij mij al een soort van embryo althans dat denkt ze links boven in de hoek met die twee streepjes....manlief was al in shock want hij vond dat het dan twee vruchtjes waren... uhhh nou neuh!

Ik moet vrijdag weer en zou dan 6,5/7 weken moeten zijn...dus dan kan ik de volgende plaatsen.

15. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    ik heb een onregelmatige cyclus dat is ook en beetje een probleem.
    hier mijn testjes...de eerste is een tuurstreep dus daar heb ik te vroeg getest!

Bekijk bijlage 293247

oh en 22-11 had ik van clerblue zwanger 1-2.

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dan denk ik inderdaad dat het geen goed teken is:(
    Als je 22-11 een cb had met 1-2weken dan was je toen sowieso 4 wk zwanger.
    We zijn nu al haast 4wk verder:(

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ok, ik had op 30-11 mijn eerste vage test en zo verder, dus dat zou al circa 10 dagen verschil moeten zijn...maar heb ik dan goed...tweede echo zou 7 weken moeten zijn?

Dat zegt de gyn ook of dat niet?

18. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    1-2 weken dus ik kan net zo goed 1 week zijn en 2 cadeau is 3, toch?
    maar goed je hebt gelijk, ik denk ook echt dat het fout is en daar bereidt ik me ook op voor...

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Ik duim gewoon dat je een eigenwijs beebje bij je draagt;)

20. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Er is nog geen termijn bepaald dat is volgens mijn berekening, maar ik heb een onregelmatige cyclus dus precies weet ik het niet.
    maar ik zou toch 7 weken moeten zijn (donderdag 8) volgens mijn berekening maar de echo ziet er niet zo uit :(

Deel Deze Pagina