over 4 weekjes krijg ik te horen of ik een zoontje of dochtertje ga krijgen, heb er ontzettend veel zin in, bij deze wil ik aan jullie vragen om een echo foto op dit topic te zetten waarop het geslacht van het kindje duidelijk zichtbaar is, zodat meiden die er wat minder ervaring mee hebben het ook vrij snel kunnen zien. mij lijkt het heel fijn als ik zelf ook duidelijk zie of het mijn zoontje of dochtertje gaat worden en als de echoscopiste kan bevestigen wat ik zie, zou ik heel fijn vinden. dus bij deze even kort maar krachtig, zouden de meiden die al een 20 weken echo gehad hebben een foto van het duidelijk zichtbare geslacht hierop willen zetten?
haha jaa ik zou het ook heel fijn vinden als ik meteen zelf kan zien wat het geslacht van de kleine is. als het zo duidelijk zichtbaar is zoals bij deze 2 dan is het niet te missen! dankjewel, zal je laten weten wat het wordt.
He meid ik zag net dat ik ook in jouw nub topic had gereageerd en als enigste meisje heb gezegt Lees nu ook pas jou berichtje die je erna had gestuurd sorrie dat ik daar niet op gereageerd heb maar bedankt dat je mijn dochter een mooi meisje vind En Mykelti bedoeld dat hij met 17 weken nog een meisje was en met 20 weken opeens een jongen
geeft niks hoor dat je daar niet op gereageerd had, haha jaa ik snap dat ze dat bedoelde, maar ik vroeg me af of ze op die foto wat ze poste zeiden dat het een meisje of jongentje was. daar ziet het er toch als jongentje he?
Hahahaha kan nu niet meer missen! En toch zijn we erg benieuwd 21 februari als we weer een pretecho hebben...
Vind wel erg apart,hele duidelijk meisjes echo En toch een jongen Mijne is lang niet zo duidelijk...........als de jouwe (meisjes echo) Dan heeft het goed verstopt gezeten moet 20wkn afwachtten dan weet ik het zeker die vrouw zag niks tussen de benen dus ging ze ervan uit dat het geen jongen was en ze zag 3 streepjes die waren niet heel duidelijk vond ik..heb ze hier duidelijker gezien en ze had het maar vanuit 1 hoek laten zien
Ha ha wat een duidelijke piemeltjes! Als het goed is krijgen wij een meisje, ik zag eerst duidelijk 3 streepjes, maar later had ze de navelstreng tussen de benen liggen. Morgen de 20 weken echo, ben benieuwd of het nog steeds een meisje is.
hahaha! ons kleine beebje zal wel niet willen laten zien of het een zij of een hij is, het is ongeloofelijk maar ons beebje heeft nu al een karaktertje.. ze verstopt zich telkens en beweegt zo vreselijk veel!! ik ben trouwens al af aan't tellen.. nog 26 dagen....