Echo

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by tascha, Oct 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hallo,

Ik heb met 6 en 8 weken een echo gehad bij de gyneacoloog omdat ik daar onder controle was en hij wilde weten of het goed zat, voordat ik naar de vk zou gaan. Bij mijn eerste zoontje heb ik ze ook zo vroeg gehad, omdat ik een miskraam had gehad daarvoor. Nou wilde ik eigenlijk weten of je dan geen recht meer heb op een 12 weken echo. Ik vind de tijd tussen de 8 weken en 20 weken enorm lang. En zeker nu ik al een tijdje niet echt in orde ben, zou ik het fijn vinden om de kleine nog een keer te zien. Is dit dan alleen mogelijk met een pretecho, of zou je nog wel recht moeten hebben op een echo met 12 weken.

Ik hoor het graag, dankjewel voor jullie tijd.

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi tascha,

In principe heb jij je echo's al gehad. Deze vraag moet je dan ook stellen aan de verloskundige die jou zorg op zich gaat nemen, sommige zijn er heel makkelijk in en andere wat moeizamer. En anders is het inderdaad zo dat je altijd een afspraak kan maken voor een pretecho.

Imke

3. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hartstikke bedankt. Ik moet volgende week maandag naar de vk en dan zal ik het aan haar vragen.

Bedankt voor je tijd.

Share This Page