HAllo, Wie is tijdens ongesteldheid zwanger geworden? Ik hoor veel dat er ook mensen zijn die tijdens ongesteldheid zwanger zijn geworden. Mijn dokter heeft gezegd dat het wel waar kan zijn. MArleen
Als je een korte cyclus hebt, kan het inderdaad... vrouwen met een korte cyclus *moeten* tijdens hun menstruatie vrijen, fris of niet...
Het kan wel, maar denk wel dat het dan al om de 'latere' dagen in de ongesteldheid gaat, en niet direct de eerste 2 dagen al (maar kan het mis hebben hoor)
Nou ja, ik noch mijn partner hebben er geen probleem mee als we net dan zin hebben, maar smaken verschillen. Het gaat inderdaad om uitzonderingsgevallen, vrouwen die een cyclus hebben korter dan 20 dagen (dacht ik me zo uit het blote hoofd te kunnen herinneren).
Ik ben zwanger geraakt vlak na mijn ongi....en dat weet ik ook nog es zeker omdat ik daarna meteen al misselijk werd en er de verdere maand eigenlijk niet zo'n zin in had...dat was de enige keer in die maand dus..en nog een quicky ook... Ik bleek heel erg vruchtbaar te zijn na mijn ongi, dus nu grijp ik mijn lief meteen zodra de ongi vertrokken is...
Vanochtend was ik licht misselijk, had ik vorige maand ook op cd 6, en gisteravond een klein steekje in mijn buik ( denkt na....), lijkt me toch onwaarschijnlijk dat mijn eisprong er nu al aan zit te komen? Ik zit er nu zo over na te denken....
Lieve Jingles...ik ben deze hele cyclus afwisselend misselijk geweest, overal steekjes etc, kramp in mijn buik...en bij alles spring je op en denk je...het zal toch niet mijn ei...het zal toch niet een innesteling...het zal toch niet mijn ongi...ik word er knotel van... Probeer er niet te veel bij stil te staan, ook niet als je hier wat leest ofzo...het scheelt je echt een hoop spanning....en spanning is ook niet bevordelijk voor een zwangerschap....