Hallo, Ik ben nu al twee cyclussen mijn baarmoedermond en cervixslijm aan het bestuderen. Vorige maand kon ik mijn eisprong goed voelen en het klopt idd dat je dan je baarmoedermond bijna niet meer kunt voelen,deze ligt dan heel hoog en is zacht. Nu kan ik voelen dat mijn ei er weer aan komt en mijn baarmoedermond ligt weer heel hoog en is zacht. Alleen wat ik niet heb,is dat doorzichtige servixslijm.Het is wel wat dunner geworden en iets elastischer,maar niet zo als ik het altijd lees op internet. Vorige maand was mijn slijm net zo als nu. Mijn vraag is nu,moet iedereen dat doorzichte rekbare servixslijm hebben,of verschilt dat per persoon? Liefs Wendy
Nee hoor dat hoeft niet.. Als jij zegt dat je slijm wat dunner en elastischer is geworden, klinkt dat voor mij als vruchtbaar slijm!
Dank je wel voor je antwoord, het lucht mij weer een beetje op. Zelf denk ik wel eens dat ik teveel aan het vergelijken ben,met wat ik lees op het net. Natuurlijk is ieder lichaam verschillend Liefs Wendy
Kun je ook aan je baarmoedermond voelen of je zwanger bent?? Of het aan je afscheiding zien..(blijft een smerig woord). Britt
Hhhhm dan maar weer wachten...hi hi ben echt niet ongeduldig ofzo hoor!!! Ik had overigens ook niet dat doorzichtige slijm hoor.. Britt