hi lady's ik dacht misschien is wel leuk om te weten bij wie de "praatjes" klopte wat betreft misselijkheid.. een vriendin van me is in totaal 3 keer zwanger geweest (1mk en een jongen en een meisje) bij haar klopte t wel wat ze zeggen als je heel misselijk bent t vaak een meisje zou moeten zijn, bij dr dochtertje was ze heel misselijk (niet alleen de eerste drie mnd en bij dr zoontje totaal niet, nog geen weekje in dr hele zwangerschap. bij wie klopte t ook? [/i]
Ik ben van Janelle heel erg ziek geweest, maar ook van Juliën was ik wel misselijk! Groetjes Annemarie
apart dat t bij de een wel klopt en de ander niet he, mijn moeder (wij zijn met drie meiden) is ook helemaal niet misselijk geweest van ons
Ik ben zwanger van een jongen en ik ben heel erg misselijk geweest en soms heb ik er nog last van. Mijn moeder heeft 3 meisjes en 1 jongen en is nog nooit misselijk geweest.
een vriendin van mij is haar hele zwangerschap aan het overgeven geweest en is bevallen van een jongetje. Bij haar ging het helemaal niet op! groetjes, Cleo
Mijn schoonzus heeft 3 dochters en is bij alledrie heel erg misselijk geweest, maar daarentegen heeft mijn zus 1 dochter en is helemaal niet misselijk geweest...dus die bakerpraatjes, daar geloof ik niet in.... Ikzelf ben af en toe misselijk, we zien wel wat het wordt.... Groetjes Ellen
ja idd erin geloven kan niet, zo zie je maar weer maar wel leuk om te horen bij wie t wel of niet zo was
Ik ben al bijna me gehele zwangerschap al mega misselijk en slik er nog steeds pilletjes voor en wij krijgen een jongen. Eerlijk gezegd geloof ik er niet zo in
Ik dacht juist dat het bakerpraatje zo was dat je bij misselijkheid een jongetje zou krijgen! Of heb ik dat nou verkeerd?? Bij mijn schoonmoeder gaat het wel op dan trouwens, ze was 2 keer heel erg misselijk en toen kreeg ze een meisje, bij m'n vriend was ze helemaal niet misselijk.
Ik was heel misselijk en kreeg een jongen (is mij ook vertelt dat als je veel misselijk bent het een jongen wordt!) Ik droeg alles van voren en dat schijnt ook bij een jongen te horen.
Heb je tijdens de zwangerschap erg veel last van misselijkeheid dan wordt het een meisje (of een tweeling) dit zag ik staan bij babyplein.nl mja zijn nog steeds "praatjes"
ik weet wel een bakerpraatje wat betreft het dragen. als je rondom draagt wordt het een jongen als je in een punt naar voren draagt wordt het een meid bij al mijn vriendinnen die zijn bevallen en dat zijn er tot op heden al 5, klopte het wel....
Het bakerpraatje over misselijk zijn klopte totaal niet, ben van mijn zoon 16 weken non stop misselijk geweest. Nu ben ik weer 16 weken zwanger en ben nog geen enkele minuut zwanger geweest. Dus nee... Esje
Ehm praatje!!! pff...ik heb drie maanden op de wc gewoond...zo misselijk en ik ben toch echt zwanger van een kereltje....
Nou dit bakerpraatje kan ik ook de wereld uit helpen. Ik ben nu in verwachting van mijn derde kindje en draag heel erg in een punt naar voren. Maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook en bij de eerste heb ik een meisje gekregen en bij de tweede een jongen.
Ik heb nog wel een ander bakerpraatje. Een meisje zou je schoonheid ontnemen in je gezicht. En een jongen zou je gezicht niet echt veranderen. In mijn geval: Bij mijn dochter had ik best wel een opgeblazen gezicht. Bij mijn zoon is mijn gezicht niet echt veranderd. Bij deze zwangerschap vond ik dat op het begin mijn gezicht best veranderd was (dus een meisje), maar zo halverwege de zwangerschap vond ik dat ik weer een beetje mijn "eigen gezicht" terugkreeg (dus een jongen). Ach, ik weet het ook niet. Gina