1e echo niets te zien..wat nu?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door elie5209, 17 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Hallo allemaal, misschien kan iemand mij helpen want ik weet het echt niet meer....

Ik ben eind november gestopt met de pil en was eind januari overtijd dus ik een test doen en inderdaad, ik was zwanger! Ik was zooo blij! 5 dagen na mijn test verloor ik een beetje bloed. echt heel weinig maar was natuurlijk gelijk in de stress. Had geen idee wat ik moest doen. Het is allemaal de eerste keer dus wist het echt even niet meer. Het was vrijdagmiddag en er was natuurlijk niemand te bereiken dus ik maar gewoon afwachten tot maandagochtend.

De verloskundige gebelt en die zei dat ik woensdagmorgen 4 februari wel langs mocht komen voor een echo. Ik erheen met uiteraard mijn volle blaas en ze dacht iets te zien maar was niet duidelijk genoeg. Toen maar een inwendige echo met vreemd genoeg diezelde volle blaas, tewijl ik overal (achteraf) lees dat je blaas leeg hoort te zijn. Is ze net bezig met dat onderzoek gaat haar mobiele telefoon en gaat ze die eerst pakken terwijl ik daar lig met dat apparaat in me. Heb ik weer...En ik was al zo gestresst. Vervolgens heeft ze nog even gekeken en zei ze dat ze niks zag en vervolgen kon ik gewoon vertrekken. De rest moest ik maar met de vk bespreken. Die belde 's middags en zei dat ik maar gewoon moest wachten tot mijn menstruatie. Ik de huisarts bellen en die zei dat dat niet langer als een maand mocht duren. Anders moest ik tabletten komen halen om de boel op te wekken. En klaar. Ik heb thuis (helemaal overstuur) een zwangerschapstest gedaan en die was natuurlijk negatief.

Nu zit ik nog stees te wachten op mijn menstruatie en geloof niet dat dat al op gaat schieten. Heb ook helemaal niet het gevoel dat er iets mis zou kunnen zijn. Vind het ook raar dat ik niet nog een keer terug mag komen. Ben namelijk bang dat het misschien wel gewoon te vroeg zou kunnen zijn om wat te zien en straks ik iets weg laat halen wat ernog wel gewoon zat! Aan de andere kant was mijn test negatief dus is het klaar maar ja....ik voel niks. Heb geen krampen gehad...helemaal niets.. Wat nu? Ik weet het ook niet meer!

Help!

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

je kan ook bloed laten prikken en aan de hand daarvan kunnen ze ook zien of je zwanger bent of niet

3. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Ja heb ik ook al aan zitten denken....Misschien dat ik dan wat zekerheid heb.. Dank je wel!

4. Shebaa

Shebaa Lid

10 feb 2009
    5
    0
    0
    Lieve Elie,

Wat vervelend voor je ik kan me je onzekerheid echt voorstellen.
    Ik begrijp uit je verhaal dat je eerst positief teste en later een negatieve test? :cry: Ik vind het wel schandalig hoe die mevrouw je behandeld heeft tijdens de echo je denkt dat ze je steund maar niet dat je een nummertje bent ofzo! Ik herken me wel grootendeels in jou verhaal,
    Woensdag was ik voor een echo geweest, dinsdag had ik een licht positieve test. De week daarvoor nog een negatieve test.Woensdag naar de dokter en kon gelijk door naar de gyn om te kijken hoever ik was. Ben namelijk in dec. gestopt met de pil en was gelijk raak.Helaas bij de gyn was er niks te zien ook geen vruchtzakje,ze denkt dat ik miss 4 a 5 weken net was. Moet de 25ste terug komen..en eigenwijs als ik ben heb ik zo nu en dan testen gehaald en de streep daarvan is nu wel een stuk dikkerder geworden. Maar wat bij jou betreft kan het ook de schommelingen van je hormonen zijn dat je negatief hebt getest heb ik ergens gelezen in een bijsluiter :oops: Meid ik hoop dat het allemaal goedkomt, erg die onzekerheid!

5. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Hoi shebaa,

Hartstikke bedankt voor je lieve berichtje....Ik hoop inderdaad dat als ik nog een test doet het inderdaad anders is. Ik durf nu nog geen test te doen. Wacht nog tot zaterdag! Dan moet het maar....Fijn voor je dat alles nog goed gaat en ik hoop voor je dat alles goed mag blijven gaan. Want zwanger zijn is toch wel heel speciaal! Geniet ervan!

Deel Deze Pagina