Hallo, ik wilde net gaan douchen en kwam tot de ontdekking dat als ik in mijn tepls knijp er een wit doorzichtige vloeistof uit komt. heel klein beetje na drie keer knijpen een druppen. ik ben nu 1 week na mijn eisprong. Wat kan dit zijn????????? ik ben er gewoon van van slag. misschien is er wel iets niet goed! of zou het een teken zijn van zwangerschap???????/ of kan je jezelf onbewust zo gek maken dat het schijnzwanger is of zo?????????? een heeeeeeel onzeker meisje op dit moment wil iemand als het even kan (sorry voor mijn brutale vraag!!!) snel reageren
Melkafscheiding uit de tepels kan duiden op zwangerschap. Het kan echter ook een bijwerking zijn van bepaalde medicijnen. Ik weet niet of je medicijnen gebruikt... Ook een evt. schijnzwangerschap zou melkafscheiding kunnen geven... Even nog afwachten dus... Lonneke
ik gebruik een half tabletje fluoxetine om de dag daar staat het wel in de bijsluiter maar gebruik het al 5 jaar zou dat dan nu nog kunnen? en dit is mijn tempkaartje dus zwanger zou misschien ook kunnen ik hoop dat ik het snel weet het is toch wel erg gek!
Als het in de bijsluiter staat, zou het evt. ook door de medicijnen kunnen... Nog even afwachten... Lonneke