ongeveer 8 weken zwanger inwendige echo?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Lepeltje, May 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

Hallo dames,

Ik had even een kort vraagje, morgen heb ik mijn eerste echo en naar mijn berekening ben ik dan 7 week + 6 dagen zwanger! Krijg ik dan nog een inwendige echo of wordt er dan al gewone echo gemaakt?

xxx

2. Catje86

Catje86 Bekend lid

Sep 1, 2008
    602
    0
    0
    Kan beiden in principe. Inwendig is wel wat nauwkeuriger, maar uitwendig s het ook mogelijk om vanaf 6/7 weken iets te zien.

Veel plezier morgen!

3. remes25

remes25 Actief lid

Aug 13, 2008
    180
    0
    0
    nagelstyliste en thuiszorg
    Gefeliciteerd!! Het kan zijn dat ze eerst uitwendig proberen maar vaak is het nog wel met 7-8 weken inwendig. Stelt niks voor hoor. Je krijgt er wel een mooier echo van vind ik zelf.

Ik moest hem met 12 weken nog inwendig. Komt omdat ik zelf een gekantelde baarmoeder heb kwamen ze toen achter dan. Maar het beeld is gewoon veel mooier en duidelijker

Veel plezier bij je eerste echo

4. Lepeltje

Oh oke daar was ik even benieuwd naar! En inderdaad een inwendige echo stelt niks voor, ik heb er eerder een gehad. Maar we zullen het wel zien!

Bedankt voor jullie reacties!

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ik denk dat je een inwendige echo krijgt. Ik kom net terug van de echo. En zag met de inwendige echo een heel kleine garnaaltje met de dooierzak er nog bij. (wel blijk ik een week korter zwanger te zijn )

6. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

Mar 24, 2008
    593
    0
    0
    dat is een inwendige echo ja.
    aleen of je moet heel dun zijn dan is uitwendig net zo goed maar bij bijna iedereen krijg je tot 10weken +/- inwendige echo erna pas uitwendig ik heb 6 echo's gehad tot nu toe en laaste inwendige was 9weken en 5dagen erna met 11 weken en 2 dagen kreeg vanaf toen uitwendig.
    geniet ervan ;)

7. MvN

MvN Niet meer actief

mijne was uitwendig en super te zien terwijl ik 100 kilo woog.

8. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Met 10 weken was bij mij uitwendig helemaal niks te zien, ligt ook net aan de ligging van je baarmoeder dus. Ik woog toen nog geen 55 namelijk. Inwendig was echt prachtig. Dus ga er maar vanuit dat het een inwendige echo word. Stelt verder echt niks voor hoor, zo'n inwendige echo.

9. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Bij mij werd aangeraden om een volle blaas te hebben omdat ze het dan beter kunnen zien uitwendig. Nou had ik zoveel gedronken dat ik het niet meer op kon houden en heb alles uitgeplast NET voor ik naar binnen mocht! Haha!. Ik was dus bang dat ze het niet goed zou kunnen zien uitwendig, maar het was heel erg duidelijk! Ik was toen 7w4d en het was uitwendig. Het schijnt ook wel aan de apparatuur te liggen hoor

10. Lepeltje

Nou dames ik heb de echo gehad, en het is een uitwendige geworden! En het was prima te zien! Het hartje ging flink tekeer en het zag er goed uit, ben zelfs langer zwanger dan mijn eigen berekening! Helemaal happy dus! :D

Share This Page