echo jongen meisje

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Corina78, 4 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina78

Corina78 Lid

27 jul 2006
    36
    0
    0
    Ik heb woensdag mijn eerste echo.
    Heb er veel zin in, ben ook wel nieuwsgierig of er echt wel een baby in m'n buik zit. Kan het gewoon nog niet geloven.
    Is het nu (bijna 12 weken) al mogelijk dat ze kunnen zien of het een jongen of een meisje wordt.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nee dat kunnen ze dan nog niet zien hoor! Ik denk rond de 18e week ofzo. Dus met de 20 weken echo kan je t wel vragen als je wilt!?

3. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik denk ook dat de kans heeeeel minimaal is... er zijn natuurlijk altijd uitzondering, maar klamp je daar echt niet aan vast!

Lekker de 20 weken echo laten doen idd, dan kunnen ze het vaak zien! (tenzij je kindje het niet wil laten zien natuurlijk!)

4. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Bij mij hebben ze met ongeveer 15 weken een vermoeden uitgesproken van het geslacht en dat bleek dus bij de 20 weken echo niet te kloppen! Bij 20 weken kon je het heel duidelijk zien ;)

5. Noebie

Noebie Actief lid

21 feb 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    Ik heb met 16 weken een echo gehad en daar was heel duidelijk te zien dat ik een meisje kreeg. Ik ben net terug van vakantie uit Las Vegas en daar sprak ik een zwanger meisje die het geslacht al vanaf 12 weken had gezien (zij kreeg een jongetje).

6. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    tegen mij hebben ze gezegd dat de kans bestaat dat je het geslacht al vroeg kan zien. maar ik kan ni juist zeggen wanneer. Wat wel zeker was is dat je een jongen sneller kan zien dan een meisje!! Er is meer zekerheid over! Het is moeilijk om zo lang te moeten wachten,hé!!! Ach, het is gezonde spanning!!

@ noebie: Hoe was het in Las Vegas? Super daar,hé!! Wij zijn daar geweest rond nieuwjaar EN zijn daar zelfs getrouwd!!! Het is echt een ongelooflijk levendige stad,hé!!! Wij verbleven in het New York New York hotel!!

Groetjes

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    somshoor je wel eens dat ze wat zien, maar het risico dat ze het mis hebben is nog wel heel groot hoor.
    en over het lekker een 20 weken echo laten doen... die echo is vooral bedoeld om te zien of er afwijkingen zijn, ik vond het in het eerste geval heel spannend want je weet nooit of ze zien dat er wat aan je kindje is. en het geslacht komt dan wel op de laatste plaats. de 20 weken echo, is zeker een serieuse echo en geen "pret"

8. Noebie

Noebie Actief lid

21 feb 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    @Bianca: Hahaha, wat gaaf dat jullie daar getrouwd zijn!! :D Tis idd een superstad!! Toen mijn vriend een aantal jaar geleden voorstelde om naar Vegas te gaan zag ik het om heel eerlijk te zijn niet zo zitten. Wij zijn niet zo gek op stappen en gokken (zo nu en dan een gokje wagen is uiteraad wel leuk maar niet dat we er hele dagen doorbrengen :) ) en ik dacht dat er voor de rest weinig te doen was. Nou ik heb het geweten. We komen er nou al 6 jaar en we hebben nog lang niet alles gedaan en gezien en er komt ook steeds meer en meer bij! Je raakt er maar niet uitgekeken! Hoe beviel het trouwen daar als ik vragen mag :oops: Heel misschien dat wij daar ook willen gaan trouwen. We zitten nu nog te twijfelen tussen Scottsdale en Vegas.

9. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Meisje of jongen, soms zien ze het ook verkeerd.

Ik heb 4 echo's gehad. 1 met 12 weken, konden ze nog niets zien.
    En een met 17 weken, daar konden ze duidelijk zien wat het was.
    Met 20 en 28 weken een 3d echo en daar konden ze ook prachtig zien wat het was.

Nu heb ik 2 keer een heel mooi plaatje gekregen dat het het ene geslacht was. Echt superduidelijk te zien.
    En 1 keer dat het het andere geslacht is ook superduidelijk te zien.

En ik ben zwanger van 1 baby.
    Hoe dan ook, je kan je er niet op vastpinnen dat de echo uitwijst wat het wordt.

Ik weet nu dus eigenlijk nog niets.

Deel Deze Pagina