hallo, ik ben nu bijna 5 weken zwanger en vanaf vandaag weer bruinverlies. nu had ik dit bij de 2 vorige zwangerschappen ook vanaf week 5 en dat bruinverlies hield aan tot de curettages. had nml 2x missed abortion, eenmaal was het niet verder als 6 weken en de andere keer niet verder gekomen als 8,5 week. zou dat nu weer zo zijn als het bruinverlies aanhoudt? zou er niet iets aan de hand zijn ofzo? vind het nml typisch dat het nu al voor de 3e keer begint met 5 weken...... echoscopiste zei de vorige keer dat bruinverlies teken kon zijn dat het lichaam het al aan het afbreken is... kan het niet zijn dat ik een tekort heb aan iets (hormoon)ofzo en dat daardoor het bruinverlies begint en het vruchtje in de problemen komt?
hoi, bruinverlies komt ook vaak voor als de zwangerschap wel goed blijft gaan. Daar kun je dus niet zoveel van zeggen. Ik kan ook niet zeggen dus nu of het wel of niet goed blijft gaan. Afwachten maar, maar wel extra spannend voor jou. Ik hoop dta het goed blijft gaan, anders kun je eventueel wel onderzoek laten doen naar een eventuele oorzaak van de miskramen. Mirjam