Hoi Dames, Ik ben heel benieuwd of jullie op mijn echo foto kunnen zien wat het wordt. De echoscopiste zei een meisje maar ze klonk niet erg zeker van haar zaak. Ze heeft ook geen percentage genoemd. We krijgen nog groei echo's maar ik ben benieuwd of jullie me iets meer kunnen overtuigen.
Lijkt op het "hamburgertje" van mijn meisje. Die van mij had op de echo foto ook twee witte streepjes en een donkere ertussen. Alleen was het bij mijn echo foto wel wat duidelijker.. Maar met 22 weken moet er toch wel echt duidelijk een piemeltje zitten als het een jongen is, dus denk dat je ervanuit kan gaan dat het een meid is.
Hihi super leuk dat jullie even mee willen kijken. Heb de kamer al wel knalroze geschilderd maar kleding kopen vind ik nog wel een beetje spannend
Heb ik ook, haha gek isdat he. Ik heb veel echte meisjes kleding maar ook zat wit en neutrale kleding. Maxi cosi met roze trappelzak enzo ga ik pas kopen als ik nog een keer heb gezien dat het een meid is hahaha.. Al was mijn foto en echo wel heeeel duidelijk, lol.
Haha! Ik heb 1 neutraal pakje gekocht maar Oo.. wat heb ik al veel uitgezocht. Snoozebaby wikkeldoek, nieuwe bekleding kinderwagen, kamer accessoires, schattig hoesje voor de maxi-cosi enz. Voor de kleding wacht ik ook nog even de groei echo's af.
Bij mijn zoon heb ik het niet echt gezien maar toen geloofde ik het meteen. Dus vergelijkingsmateriaal heb ik niet echt. Maar jullie zijn best overtuigend Leuk!