Hallo allemaal, zols jullie kunnen zien ben ik een paar wekjes zwanger. Nu zie ik hier staan dat velen van jullie al met ong. 5 a6a weken een echo hebben gehad. Ik hoef pas 04-01-2007 nara de VK is dit normaal en zijn er meer meiden wie nergens last van hebben, ik heb niet een het gevoel zwanger te zijn. Liefs kruimeltje
Das bij iedere verloskundige anders wanneer je terecht kunt dus niks vreemds aan. En wat de verschijnselen betreft niet iedereen heeft ze.
hallo ik heb zo vroeg een echo gehad omdat we niet precies wisten hoever ik was heb daarna ook meerdere gehad i.v.m een cyste maar meestal is de eerste echo zo tussen de 9 en 12 weken. en zwanger voelde ik me ook helemaal niet kon me ook niet voorstellen dat ik zwanger was maarja van de ene kant is het ook fijn niets voelen want als je iedere dag misselik enzo. bent is dat ook niet zo fijn fijne zwangerschap nog en sucses bij de vk groetjes grummelke
Hallo, Ik hoef ook pas na 12 weken hoor, zo vreemd is dat niet volgens mij. Met 6 of 7 weken kun je ook nog erg weinig zien. Nog eventjes geduld dus
hey kruimeltje, maak je geen zorgen meid. de meeste meiden die eerder een echo hebben dan de 11-14 weken hebbe dat met een reden. soms een bloeding of om te kijken hoe ver ze zijn als ze dat niet weten. ik heb ook met 7 weken 3 dagen een echo gehad. maar dat was omdat ik opgenomen werd in het ziekenhuis wegens teveel braken. toen konden ze het hartje al zien kloppen. maar nu ben ik de 21ste pas weer aan de beurt. dan ben ik bijna 12 weken. dus meid maak je niet druk. geniet lekker van je zwangerschap en nog eventjes geduld
Ik mag met 8 weken, omdat ik onder behandeling was bij de gyn en hij wil mij zien voor ik naar de huisarts en verloskundige ga. Ik heb vandaag gebeld voor een afspraak, de assistent zei, dat normaal is bij 12 weken, dus ik krijg nu met 8 weken extra, maar dat is ook om te kijken of het er 1 is of meer, i.v.m. clomid gebruik.Ik vind het nu nog zo onwerkelijk, misschien na de echo niet meer.
Hoi kruimeltje, allereerst van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Normaalgesproken wordt de eerste echo gemaakt rond de 12e week, tenzij er een reden is om er eerder een te maken. Wij mochten bijvoorbeeld met 8 weken een echo laten maken, omdat wij voor deze zwangerschap 3 miskramen hebben gehad. Het wel of niet hebben van zwangerschapsklachten zegt niets over het verloop van je zwangerschap, dus je hoeft je absoluut geen zorgen te maken als je niets voelt. Maar neem maar van mij aan, die klachten komen echt nog wel als je buik hard gaat groeien en als het wat zwaarder begint te worden. Sterkte met wachten en alvast veel voorpret voor de echo! Groetjes, Wendy