Hallo, mijn naam is Leen en ik ben 24 jaar. Mijn partner heeft me laten zitten zonder enige deftige uitleg terwijl ik zwanger ben van zijn kindje! Hij is nu al één week en 3 dagen weg! Ik ben zo bang voor de toekomst omdat ik al een zoontje heb van bijna 4 en ik moet dan voor twee kinderen zorgen op mijn eentje. Ik zie het efkes niet meer zitten en voel me echt niet goed, terwijl ik nu juist zou moeten genieten van het kindje dat ik elke dag voel bewegen in mijn buik! Groetjes Leen1982
Ah meid, wat kloten, geen gesprek gehad van hoe of wat? Gewoon weggegaan? Nou ja je ebnt er niet alleen in lieverd, ik ben ook alleenstaand hoor! Met elkaars steun kom je al een heel eind
Neen, geen uitleg gekregen! Ik heb hem een hele tijd proberen te bereiken door te bellen of te sturen maar daar reageert hij niet op! Ik vind dit zo laf van hem, echt waar! Heb hem al gezegd dat hij moet komen om te praten en om alles te regelen maar hij komt niet.
Idd heel laf en kinderachtig, als je het allemaal nietmeer ziet zitten dan praat je e rop zijn minst over... meid ik hoop voor je dat hij je nog enig uitleg geeft maar zo te horen is hij niet de moeite waard om achetraan te zitten, als je ZO met deze situatie omgaat...ik weet er het fijne niet van natuurlijk maar het klinkt niet goed.
Jeetje wat een #@# zeg , en vooral midden in de zwangerschap... en vooral omdat hij niet eens een uitleg geeft, daar kan ik echt met mn verstand niet bij , maar je bent inderdaad niet alleen ik ben ook alleenstaand de vader van mijn kind heeft me al gelijk laten zitten, je komt er wel hoor ook zonder kerel .... succes ermee meid
Jeetje wat erg. Hopelijk krijg je heel snel uitleg waarom hij zo reageert. Dan ben je wel een mietje als je zo weg gaat bij je zwangere vrouw en dan vooral zonder tekst of uitleg. Ik wens je heel veel sterkte.
Meisje toch.. Wat is dit erg.. Daar wordt je zo gek van als iemand een relatie verbreekt zonder enige uitleg en tijdens je zwangerschap is het helemaal erg... Maar als een man zoiets doet dan is het maar beter om van hem af te zijn.. Ik hoop wel dat hij een beetje schuldgevoel krijgt en je in ieder geval komt vertellen waarom! Heel veel sterkte en ik hoop dat je goede vrienden en familie om je heen hebt die je zullen steunen. Ik weet zeker dat je eruit komt hoor met twee kinderen! Er is meer mogelijk dan je denkt!
Bedankt allemaal voor die lieve reacties! Dat had ik echt nodig! Ik weet wel dat ik het kan maar voor het ogenblik zie ik de dingen nog in zwart/wit. Het zal misschien wel nog een tijdje duren voor ik terug een beetje kleur begin te zien maar dat zal wel komen! Thanks iedereen!
Jeetje, wat een naar bericht. Is hij zomaar van de 1 op de andere dag weggegaan? Of waren er misschien al langer problemen in de relatie...? Ik wil je heel veel sterkte wensen meid. Hopelijk krijg je ooit nog enig uitleg over het waarom, maar als hij je nu al zo laat stikken zonder gesprek ben je beter af zonder hem! Probeer je lekker te concentreren op je zoontje en het babytje dat nu in je groeit! Dat is op dit moment het allerbelangrijkst! (Ik weet het, makkelijker gezegt dat gedaan) maar jij komt er echt wel meid! Liefs, Minya
Wat een lul ! Ik zie het als wegrennen als het leven moeilijk wordt. Het is niet het makkelijkst om het alleen te doen, maar ik weet zeker dat je het gaat lukken. Sterkte.
Jeetje meid, dat is inderdaad vreselijk kinderachtig en laf... Om zo de wegvan de minste weerstand te kiezen van 'm... Ik wil je heel veel sterkte toewensen en hoop voor je dat je snel een fatsoenlijk antwoord van hem krijgt! Knuffels Joyce & Arjan
wat een flapdrol meis! Heel veel sterkte! En zo'n vader kan je maar beter zonder hoor! Daar heb je ook niks aan als ie er wel is!
Heel veel sterkte meid! Het lukt je vast prima. Ik hoop voor je dat hij snel nog komt praten zodat je weet waarom hij weg is gegaan. Dikke knuff
Hij is terug! We gaan straks naar de binnenspeeltuin met de kleinen zodat hij kan spelen en wij ondertussen eens praten! Ik ben serieus benieuwd naar zijn uitleg, toen hij me gisteren belde heeft hij zich verontschuldigd en zei hij dat hij een enorme schrik gekregen had voor de verantwoordelijkheid. Maar dat hij heeft beseft dat weglopen niet de oplossing is en dat hij dat mij en de kindjes uiteindelijk niet wil aandoen! Hij heeft heel de tijd bij zijn broer gelogeerd en had echt tijd vandoen om na te denken. Ik weet nie wa ik daarover moet denken want ik begrijp het eigenlijk niet goed! Ik zou dat nooit zo doen en praten met mijn partner! Nou ja, we zullen zien welke uitleg hij heeft. Heb hem wel al gezegd dat het aan hem is en ik wil luisteren maar dat hij serieus zal mogen praten want ik wil hem wel duidelijk maken dat dit niet zomaar voorbij kan gaan en dat ik niet zomaar kan doen of het nooit gebeurd is! Is wel de eerste keer dat hij dit ooit gedaan heeft en ik weet dat hij iemand is die zijn gevoelens niet toont en moeilijk praat maar daar moet hij dan maar aan beginnen werken! Groetjes leen1982
Heel veel sterkte Leen en ik hoop dat hij met een goed verhaal komt! Mocht dat zo zijn dan zou je hem een kans kunnen geven?! Maar zorg ervoor dat jullie goed met elkaar blijven praten etc. Sterkte