Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavaneenschat

May 31, 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi

Ik heb even een vraag over een echo.
    ben vanochtend voor het eerst bij de vk geweest en die heeft geprobeert een echo te maken.
    Ik ben nu 8.2 weken in zwanger.
    De echo deed ze buitenwaards.
    ze zag wel dat er een sprake was van een zwangerschap maar we zagen alleen het vruchtje niet.
    ze zei dat zit vaker voorkomt omdat het nog vrij klein is voor een buitenwaardse echo.
    Ik maak me nu toch wel een beetje ongerust is dit terecht of niet?
    alvast bedankt voor jullie antwoord

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Het klopt dat met dit termijn met een uitwendig echo nog weinig te zien kan zijn.
    Hebben ze geen echo voor inwendig?

Je krijgt tussen de 10-12 weken weer een echo, dan is meer te zien.

Groetjes Ineke

3. mamavaneenschat

May 31, 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja klopt krijg nu met 12 weken een echo , ze zei al dan zien ze het wel en dan is er ook evt een inwendig echo apparaat aanwezig.
    Maar ze zei dat ze aan me baarmoeder wel kon zien dat er sprake was van een zwangerschap, kan dit wel kloppen dan gewoon?

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Ja hoor, dat kan kloppen. Persoonlijk vind ik het jammer dat ze niet een kwalitatief goede echo leveren, want zo'n echo roept soms meer vragen en onzekerheden op dan nodig zijn. Maar je zult dus nog even geduld moeten hebben voor bij 12 weken. Dan is het in ieder geval goed te zien, waarschijnlijk ook uitwendig.

groetjes Brigitte

5. mamavaneenschat

May 31, 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie wel voor jullie antw.
    Ik vond het ook jammer dat ze het niet konden zien want je gaat je inderdaad af vragen of het dan wel goed zit.
    Me gevoel zegt van wel dus daar hou ik me maar aan vast.

groetjes

Share This Page