Beste lezer, Afgelopen woensdag heb ik een echo gehad en daarop was te zien dat de kleine vrolijk rond danst in mijn buik. Woensdagavond kreeg ik af en toe een steek en dat ging gisteren de hele dag zo door. Het is echt maar af en toe, maar als ik een steek krijg is dat behoorlijk fel. Gisteravond een uur gewandeld en bij thuiskomst voelde mijn buik "raar" aan. Weer een beetje met steken en het leek ook wel harder. Kan het niet uitleggen. Vannacht eindelijk weer eens goed geslapen en nu voel ik mij weer stukken beter. Gezien onze historie maak ik mij meteen weer druk. Maar ik mag er denk ik van uit gaan dat deze steken van het groeien zijn van de baarmoeder? Daarnaast vroeg ik mij af of ik geitenkaas salade mag eten? Ik dacht overal online te lezen van wel, maar ik hoor het liever van een professional. Hopelijk kunt u mij geruststellen. Mijn eigen VK is er pas maandag weer. Op vrijdag is de praktijk gesloten. Alvast bedankt!
Hallo, Die steken horen bij de zwangerschap zijn je banden en het groeien van de baarmoeder icm het verplaatsen van je darmen. Je mag geitenkaas eten als deze maar niet gemaakt is van rauwe geitenmelk. Groetjes Ineke