hoi ik weet niet of ik hier goed zit maar ik krijg 15 oktober een echo omdat de huisarts heeft gevoeld dat mijn ene eierstof dikker is dan de anders wat kan dit zijn heeft iemand ervaring met dit help me ben ontzettend bang
De huisarts heeft vanaf de buitekant je eierstokken kunnen voelen ?? Ik vraag me af of dit wel mogelijk is, volgens mij zijn die heel klein (dacht ik,) en liggen ze heel diep. Ben je zwanger oid ??
hoi Vl1inder, ik heb zelf geen ervaring met vergrote eierstokken, maar ik ben arts en dus weet daar dus van 2e hand wel het een en ander van. Wat was de reden dat je inwendig onderzoek hebt gekregen? Heeft je huisarts je al informatie meegegeven over de (on)mogelijkheden van wat hij bij je heeft gevonden? Zo niet, dan zou ik als je je erg ongerust maakt toch adviseren even met je huisarts te bellen. Mocht je je erg ongerust maken is het misschien zelfs mogelijk het onderzoek naar voren te schuiven, maar misschien dat je huisarts je al kan geruststellen?
hallo do1980 de reden is dat ik al weken last heb van mijn onderrug en pijnlijke borsten ook kwam te spraken dat ik een hele lange cyclus heb van 51 dagen toen heb ik een inwendige onderzoek gekregen mijn baarmoedermond zag er prima uit alleen 1 eierstok was dikke dan het ander ik moet morgen terug komen met mijn urine voor een zwangerschapt test ik denk dat het niet veel zin heeft aangezien ik gisteren een test heb gedaan en doe was negatief maar ben nu dus door verwezen naar een gynaceloog maar heb net gebeld en kan donderdag al terecht heb het verhaal even uitgelecht en bel dadelijk terug nar de arts voor betere uitleg want hij zei het kan iets zijn maar ook niets dus een beetje vaag voor mij maar bedankt dan je mee denkt
oh wat fijn dat je meteen actie hebt ondernomen en dat men er serieus mee omgegaan is. Nu maar even afwachten tot je arts je belt, hopelijk dat die je onrust ook wat kan afnemen
de arts was met spoed weg geroepen maar de assistend heeft het na gevraag en het kon komen door mijn lange cyclus dat hij was opgezet was of door mijn rugpijn morgen moet ik er zijn voor het afgeven van mijn urine dus ben benieuwd ben wel blij dat ik mijn afspraak bij de gyneceloog heb kunnen verzetten naar donderdag 2 weken wachten is echt te veel dankje voor je steun